درگیری مهناز افشار و سحر قریشی در صفحه ی مجازی

مجموعه : اخبار چهره ها
درگیری مهناز افشار و سحر قریشی در صفحه ی مجازی

دعوای مهناز افشار و سحر قریشی 

 

مهناز افشار و سحر قریشی دو بازیگر تراز اول کشورمون که این روز ها کمی حاشیه ای هستند با همدیگر کمی درگیر شده اند در ادامه می توانید با درگیری مهناز افشار و سحر قریشی در صفحه ي مجازی تالاب را دنبال نمایید. 

 

مهناز افشار و سحر قریشی در فضای مجازی بر سر حضور بانو ها در استادیوم که مرتبط به دست مزد زنان هست دعوای لفظی داشته اند. قریشی، بازیگر سینما و تلویزیون و اکنون البته تئاتر، در گفت وگویی ویدیویی، درباره ممنوعیت ورود زنان به استادیوم های ورزشی اظهار نظر کرده هست.

 

او با اشاره به این‌که دوست نداشته به استادیوم برود چون آنجا احساس امنیت ندارد، گفته که با ممنوعیت حضور زنان در ورزشگاه ها موافق هست.

درگیری مهناز افشار و سحر قریشی در صفحه ی مجازی

اختلاف نظر سحر قریشی و مهناز افشار

این اظهارات، صدای مهناز افشار، دیگر بازیگر سینمای کشور جمهوری اسلامی ایران را درآورده؛ او با هشتگ زنان علیه زنان، به حرف های قریشی واکنش نشان داده و در توییترش نوشته نمیشه خیلی راحت حق نیمی از جامعه رو انکار کرد چون یک نفر وقتی در کنار مردان قرار می گیره منقلب میشه!

 

این در حالی هست که همین چندی پیش، سحر قریشی عکسی از خود در یکی از استادیوم های کشور امارات در حال تماشای بازی آسیاییِ پرپسولیس تهران توزیع کرده بود.

درگیری مهناز افشار و سحر قریشی در صفحه ی مجازی

 

مهناز افشار «متولد ۲۱ خرداد ۱۳۵۶ در تهران» بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایران هست.مهناز افشار دیپلم اش را در رشته تجربی گرفت و برای ادامه تحصیل به مدت چهار سال در مؤسسه‌ای غیرانتفاعیبه تحصیل در رشته تدوین پرداخت.خانواده اش ریشه مذهبی دارند، به همین دلیل هم در ابتدا مخالف بودند که دخترشان وارد بازیگری شود.

 

در کلاس‌های بازیگری استاد حمید سمندریان تعلیم دید.مهناز افشار بازیگری را با سریال تلویزیونی گمشده در سال ۱۳۷۷ آغاز کرد و پس از آن با ایفاینقش در فیلم رفقا به کارگردانی علی شاه حاتمی در سال ۱۳۷۷ به سینما راه یافت و با ایفای نقشدر فیلم سینمایی شور عشق به کارگردانی کمیاب مقدس در سال ۱۳۷۹ به شهرت رسید.

 

شباهت چندان مهناز افشار به خواننده معروف، در توجه رسانه‌ها به او در آغاز کارش تأثیرگذار بود.مهناز افشار در دههٔ هشتاد از چهره‌های تأثیرگذار سینمای تجاری ایران شد و در سال‌های پایانی این دهه با بازیدر فیلم‌های کارگردانان متفاوت سعی کرد عکس شناخته‌شده‌اش را تغییر دهد؛ تلاشی که به دریافت چندین جایزه و تقدیرنامه ازسوی منتقدان و جشنواره‌های داخلی انجامید.

 

مهناز افشار، در سال ۹۳ در یکی از نقشهای اصلی در فیلم سینمایی «آموزگار» به کارگردانی ناصر سعیداف، کارگردان سرشناستاجیک، ایفای نقش کرد.مهناز افشار در خرداد ۱۳۹۳ با محمد یاسین رامین فرزند محمدعلی رامین معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دردوره دوم ریاست جمهوری محمود احمدی‌نژاد ازدواج کرد.حاصل ازدواج اویک دختربه نام لیانا هست.

درگیری مهناز افشار و سحر قریشی در صفحه ی مجازی

درگیری مهناز افشار و سحر قریشی در صفحه ی مجازی

نام:سحر قریشی نام خانوادگی:قریشی تاریخ تولد:۱۳۶۶/۱۰/۶ محل
تولد :تهران

 

سحر قریشی «زاده ۶ دی ۱۳۶۶ در تهران» بازیگر سینما ، تلویزیون و تئاتر ایران هست.او در سال ۱۳۸۸ با بازی در فیلم لج و لجبازی به تهیه کنندگی آقای زبر دست و کارگردانی سیدمهدی برقعی وارد عرصه سینما شد.سحر قریشی از طریق سارا خوئینی ها برای بازی در این فیلم انتخاب شد که سرآغاز ورود سحر قریشی به سینماو تلویزیون شد.

 

سحر قریشی پس از آن از طریق سیاوش خیرابی به سهیلی زاده معرفی شد و آقای سهیلی زاده براینقش یلدا او را انتخاب کرد.او بعد از ایفای نقش یلدا در سریال دلنوازان به شهرت رسید.

 

جدیدترین مطالب سایت