عاقبت چشم چرانی و نابینایی این مجری معروف آمریکایی

مجموعه : اخبار چهره ها
عاقبت چشم چرانی و نابینایی این مجری معروف آمریکایی

نابینا شدن مجری کمدین آمریکایی 

ویلیام هنری بیل کارنی کمدین مشهور آمریکایی که بسیار مشهور هست به تازگی اعلام کرده هست که به تازگی بینایی اش را ازدست داده هست .

 

به گزارش تالاب ویلیام هنری بیل کارنی بازیگر ، تهیه کننده ، نویسنده و کمدین کهنه کار آمریکایی که در چند سال جدید به علت اتهامات متعدد نسبت به وی در رابطه با سوء بهرهگیری جنسی از زنان با مشکلات زیادی روبرو بوده، می‌گوید کاملا نابیناشده هست.

 

عاقبت چشم چرانی و نابینایی این مجری معروف آمریکایی

کور شدن مجری تلویزیون به خاطر چشم چرانی

 

بیل کازبی کمدین کهنه کار آمریکایی که در چند سال جدید به علت اتهامات متعدد نسبت به وی در رابطه با سوء بهرهگیری جنسی از زنان با مشکلات زیادی روبرو بوده، در اولین گفت و گو اش بعد از ۲ سال، می‌گوید بینایی خود را کاملا از دست داده هست. وی به شبکه خبری «NNPA» گفته هست یک روز صبح از خواب بیدار شده و متوجه شده هست که دیگر توانایی مشاهده را ندارد.

 

آقای کازبی میگوید مدتها بود که بینایی اش ضعیف شده بود و پزشکان گفته بودند که کاری برای نگاه داشتن بیناییش از دست انها بر نمی‌آید.

 

این در حالی هست که تنها یک ماه دیگر هیئت منصفه دادگاه برای رسیدگی به شکایتها علیه بیل کازبی شکل خواهد گرفت. او متهم شده هست که به یکی از کارمندانش، «آندریا کانستند» داروی مخدر خورانده و از وی سوء بهرهگیری جنسی کرده هست. او تاکنون این تهمت را رد کرده هست.

 

بیل کازبی کمدین هست و از دهه ۱۹۶۰ میلادی در عرصه فیلم و تلویزیون در ایالات امریکا حضور داشته و پیش از اتهامات وارده از کمدین هاي محبوب این کشور محسوب می شد.

 

به نظر می‌رسد با این حادثه زنانی که قربانی سوءاستفاده هاي او شده بودند، شاد شوند و از سویی این بازیگر دیگر نمی‌تواند در این سن و سال زنان را برانداز کرده و شکار خود را گزینه کند!

 

منبع :hendevaneh.com

جدیدترین مطالب سایت