نظرات جالب اکبر عبدی برای فیلم مهران مدیری

مجموعه : اخبار چهره ها
نظرات جالب اکبر عبدی برای فیلم مهران مدیری

نظرات متفاوت اکبر عبدی برای فیلم مهران مدیری

با حضور اکبر عبدی این هنر پیشه قهار ایران در برنامه فرمومل یک نظراتی در موردد فیلم خود ارائه نمود اکبر عبدی در برنامه «فرمول یک»، نخستین فیلم سینمایی مهران مدیری را زشت و بد توصیف کرد و آن‌چه را رامبد جوان در «خندوانه» انجام میدهد در اندازه او ندانست.

 

به گزارش خبرآنلاین، اکبر عبدی شامگاه چهارشنبه، هشتم شهریور به بهانه تولدش مهمان برنامه «فرمول یک» با اجرای علی ضیا شد.

 

این بازیگر پیشکسوت در بخشی از برنامه در مورد مهران مدیری و نخستین فیلم سینمایی او «ساعت پنج عصر» گفت: «این فیلم فوق‌العاده زشت بود، فوق‌العاده بد بود، متاسفانه فکر می کردم قرار هست فیلم عجیب‌و‌غریبی ببینم ولی اصلا فیلم خوبی نبود.

 

اینکه مردم ما قاط زده‌اند و هیچ کس هیچ چیزی را متوجه نیست و همۀ از روی هم رد می شوند و از آن طرف یک عده آدم را می بینیم که خیلی شیک می آیند می ایستند و…»

 

عبدی همینطور در مورد رامبد جوان و برنامه «خندوانه» با اجرای او گفت: «آقای جوان از یک جایی به بعد از سینما بریده و مجری شده، یعنی دقیقا مجری شده، ما در تلویزیون مجری چندان داریم.

 

حتی در برنامه خودش، این اواخر، کاملا کنار تماشاچی‌ها نشسته، یک عده می آیند از شهرستان، از تهران، خیلی هم بااستعداد اجرا میکنند، یک آقایی هست که اصلا شبیه خودش «رامبد جوان» هم هست. اجرا می کند و او هم مانند تماشاچی رفته نشسته آن جا. به نظر من اینکار کم هست. یعنی اینکار به اندازه آقای رامبد جوان نیست. آقای رامبد جوان خیلی اکثر از این هست.»

 

برنامه «فرمول یک» با اجرای علی ضيا از شنبه تا چهارشنبه به صورت زنده اکران و هر چهارشنبه تولد يكی از چهره‌هاي معروف و هنرمندان راديو و تلويزيون در آن جشن گرفته میشود.

 

جدیدترین مطالب سایت