چرا هانیه توسلی ازدواج نمی کند ؟ (جواب از زبان هانیه توسلی)

مجموعه : اخبار چهره ها
چرا هانیه توسلی ازدواج نمی کند ؟ (جواب از زبان هانیه توسلی)

علت ازدواج نکردن هانیه توسلی 

هانیه توسلی بازیگر خوشگل رو و تراز اول کشورمان به تازگی از علت ازدواج نکردنش صحبت هایي کرد که دعوت می کنیم در ادامه با ما همراه باشید .

 

به گزارش تالاب هانیه توسلی را در این گفتگو در ابتدا از علاقه اش به سینما میگوید که فیلمنامه سارا اثر داریوش مهرجویی را سه بار خوانده هست و که کتاب قدیمی‌اش را دارد نمایشنامه هاي مهرجویی را رونویسی می کرده هست و این که با دقت به بالارفتن سنش شور و هیجانش نسبت به سینما ته نشین شده هست.

 

چرا هانیه توسلی ازدواج نمی کند ؟ (جواب از زبان هانیه توسلی)

فریدون جیرانی : به آن چیزی که دوست داشته اي، آرمان و آرزو که داشتی، رسیده اي ؟

 

هانیه توسلی: صادقانه بگویم نه . من اصلا بازیگری خودم را قبول ندارم. به نظرم هنوز توانایی خودم را روی پرده ندیده ام غیر از یک فیلم … .شاید هم خیلی آرمانگرایم.

 

فریدون جیرانی: آروزی تو چیست؟ الگوت تو کیست.

 

هانیه توسلی : در بازیگری همۀ وقت گفته ام الیزابت هوپر را دوست دارم . ولی شما تصور کنید که در سینمای کشور ایران که نمیشود که معلم پیانو تولید و معلم پیانو را بازی کرد. ولی آن خیلی آرمانی هست. من برترین بازی که در زندگی ام دیده ام .

 

فریدون جیرانی : یه سئوال بسیار خصوصی می پرسم ازدواج نمیخواهی بکنی ؟

 

توسلی : نه

چرا هانیه توسلی ازدواج نمی کند ؟ (جواب از زبان هانیه توسلی)

فریدون جیرانی: چرا ازدواج نمی کنی؟

 

توسلی : ازدواج یه خرده پیچیده هست سخته . همین حالا دارم به شما می‌گویم و ممکن هست که ازدواج بکنم . والا راستش وقتی جوان و کم سن بودم خیلی دوست داشتم بچه دار بشوم تو ذهن همۀ وقت بود و تحت تاثیر رمان جان شیفته بودم.

 

چقدر رابطه آن زن با بچه عجیب هست من هم در سن شانزده سالگی و هفده سالگی همۀ وقت تو ذهنم …. همین حالا احساس می‌کنم سی و هفت ساله هستم و خیلی بعید می‌دانم چون خیلی پیچیده هست

 

جیرانی : نمی خواهي بچه بیاوری و بزرگ کنی ؟

 

توسلی : اتفاقا خانم … دیدم . یکی از همکلاسی هاي من در دانشگاه بودند تئاتر که می خواندیم و یک بچه را به سرپرستی قبول کرده بود. خودش و دخترش را دیدم . نمی دونم … شایدم یک روزی اینکار را بکنم. شاید آن قدر روی خودم کار کنم که بتونم مسئولیت یک انسان را قبول کنم .

 

جیرانی : این سئوال را به این علت کردم که من چون روی تاریخ کوتاه بازیگری زن در سینمای کشور ایران کار کردم همۀ خانم ها اکثرا تنها بودند.برخی افراد خیلی تنها بودند مثلا در تنهایی …

 

توسلی : تنهایی خیلی جذاب هست!

چرا هانیه توسلی ازدواج نمی کند ؟ (جواب از زبان هانیه توسلی)

 

جیرانی : تنهایی در سالهای پیری جذاب نیست ..

 

توسلی : من به سالهای پیری نمی عرف …. ان‌شاءا… اگر خدا بخواهد …. به هر حال ببیند آدم ازدواج کند بچه داشته باشد نوه داشته باشد یک خوبی هایي دارد برای آدمی مدل من یک بدیهایی هم دارد من خیلی حوصله جمعیت و شلوغی ندارم من همۀ وقت از تنهایی لذت می‌برم .

 

یک جایی هم بودم که فامیلان و دوستانم بودند سریع کتابم را بر می دارم خیلی وقتا دوست دارم تنها باشم و از جمع گریزانم . تضادی بین حرفه اي که گزینه کردم و حالی‌که دارم وجود دارد. مادرم از اول ابتدایی مدرسه رفتم همین مدلی بودم. مدرسه هم که رفتم دوست صمیمی نداشتم . همۀ وقت از تنهایی لذت بردم.

جدیدترین مطالب سایت