هدیه جالب همسر جمشید مشایخی در تولد 82 سالگی (عکس)

مجموعه : اخبار چهره ها
هدیه جالب همسر جمشید مشایخی در تولد 82 سالگی (عکس)

وقتی بازیگر مشهور و بزرگ سینما توسط همسرش غافلگیر می شود

به گزارش تالاب، جمشید مشایخی پیشکسوت محبوب تلویزیون و سینما به تازگی 82 ساله شده است.

جمشید مشایخی بازیگر عرصه تلویزیون و سینما در گفت و گو  گفت: در روز تولدم به شدت سرما خورده ام ولی با این حال، صبح به برنامه رضا رشیدپور رفته بودم.

وی ادامه داد: بنده متولد سال 1313 هستم و امروز 82 ساله می شوم و در تمامی این سال ها و در روز تولدم، خاطر هایی زیبا برایم به یادگار مانده است که نمی توانم تفاوتی بین این خاطره ها، قائل شوم.

 

هدیه جالب همسر جمشید مشایخی در تولد 82 سالگی (عکس)

عکس دیدنی جمشید مشایخی

 

بازیگر فیلم سینمایی “کمال الملک” توضیح داد: با اینکه به بازیگری علاقه دارم اما اگر یک بار دیگر به دنیا می آمدم، کتاب فروش می شدم تا اینگونه بتوانم دنیایی جدیدتر را تجربه کنم. همچنین برای تمامی افرادی که لطف کردند و تولدم را تبریک گفتند، آرزوی سلامتی و پیروزی می کنم.

 

گیتی مشایخی همسر جمشید مشایخی در ادامه، گفت: در طول سال هایی که با مشایخی زندگی کرده ام، انسانیت و محبت را به عنوان دو ویژگی بارز در او مشاهده کرده ام و برایش آرزوی سلامتی دارم.

 

وی همچنین یادآور شد: هر سال برای تولد جمشید مشایخی هدیه ای تهیه می کنم و امسال هم برای تولد 82 سالگی همسرم، ادکلن خریده ام.

همسر بازیگر سریال ” معمای شاه” گفت: امشب پسرانم نادر و سام به منزلمان می آیند و برای تولد همسرم، دور یکدیگر جمع می شویم.

 

هدیه جالب همسر جمشید مشایخی در تولد 82 سالگی (عکس)

عکس همسر جمشید مشایخی

 

وی خاطرنشان کرد: آرزو می کنم جمشید همیشه سلامت باشد چرا که بیماری او، مرا مریض تر می کند و در مدتی که حال خوبی نداشته، بنده هم حال خوبی نداشتم و ناراحتی های خود را فراموش کرده ام.

 

حتی صبح امروز که به مناسبت تولدش به برنامه رضا رشید پور رفته بود صلوات می فرستادم و از تلویزیون به رویش فوت می کردم تا همیشه سلامت باشد.

 

منبع : میزان

جدیدترین مطالب سایت