شباهت عجیب این بازیگر هندی به سوفیا لورن معروف (عکس)

مجموعه : اخبار چهره ها
شباهت عجیب این بازیگر هندی به سوفیا لورن معروف (عکس)

هنرمند معروف هندی جایگزین سوفیا لورن شد

سوفیا لورن بازیگر معروف قدیم که فیلم هاي‌ بسیار موفقی را بازی کرده است را همه ی می شناسید. پریانکا چوپرا هنرپیشه زیبارو و معروف دنیای بالیوود با چاپ تصویرش روی مجله معتبر “guess” نخستین زن هندی لقب گرفت که به یک برند معتبر جهانی در صنعت مد راه یافته است.
 
جای گزین یوفیا لورن: پریانکا که سابقاً دختر شایسته جهان بوده است شهرت خودرا مدیون ایفای نقش در فیلم هاي بالیوودی است.این بانوی 31 ساله در سن 17 سالگی ودر سال 2000 عنوان دختر شایسته دنیا را ازآن خود کرد . او در گفت و گو اش گفته است :
 
حضو تصویرش دراین مجله معتبر صنعت مد باعث شد تا دنیای مد هند به جرگه جهانی مد پیوند بخورد و این که وی باعث این جریان شده است بخود افتخار می کند.
 
شباهت عجیب این بازیگر هندی به سوفیا لورن معروف (عکس)
 
بازیگر جایگزین سوفیا لورن
 
سوفیا لورن : دراین مجله عکسهای بی شماری از وی به چاپ رسید اما تصویر روی جلد یک تصویر سیاه و سفید است که وی را با آرایش اندکی در حالیکه موهایش به سادگی آرایش داده شده است و با پیراهن سفید در حالی‌که لبخند می‌زند دیده می‌شود.
 
به گزارش تالاب بنابرگزارشات مدیر این مجله بعد از دیدن این بازیگر بالیوودی از او بعنوان “سوفیا لورن جوان” یاد کرده و وی را شایسته حضور دراین کمپین تبلیغاتی دانسته است. وی اضافه می کند.
 
شباهت عجیب این بازیگر هندی به سوفیا لورن معروف (عکس)

عکس سوفیا لورن

 
 
چوپرا بسیار زیبا و جوان و ا نسان مستحکم و با اراده اي است و این خصوصیاتی است که من دنبال آن بوده ام. او اضافه کرده است جذابیتهای زنانه بی شماری در پریانکا چوپرا وجوددارد.
 
چوپرا معتقد است انچه باعث انتخاب وی شده است چشمان درشت و مو هاي پرپشت و جذابیتهای زنانه اش است. او معتقد است دوران برتری مدل هاي استخوانی رو به اتمام است و اکنون صورتهای گرد و بدنهای پر خواهان بیشتری در دنیای مد دارند که این بسیار خوب است.
 
گروه اخبار هنرمندان تالاب
جدیدترین مطالب سایت