پست های جنجالی هنرمندانی که در ستایش محسن حججی

مجموعه : اخبار چهره ها
پست های جنجالی هنرمندانی که در ستایش محسن حججی

پست های جنجالی هنرمندانی که در ستایش محسن حججی

 بهنوش بختیاری، بازیگر سینما و تلویزیون و رضا صادقی، خواننده پاپ با انتشار عکس‌هایي در اینستاگرام به شهادت محسن حججی، شهید مدافع حرم واکنش نشان دادند.

 

بهنوش بختیاری در این باره نوشت: «شهید محسن حججی که در سوریه اسیر گروه تروریستی داعش شد و سر از تنش جدا کردن، قهرمان زندگی من این شهید هست، ولله به خدا سوپر استار و خواننده هیچوقت نباید قهرمان من و تو باشد چه تفاوتی هست میان‌ ما و امثال آقا محسن نجیب و وفادار و فداکار ما، چه دردی از این سنگین‌تر که هموطنت اینطوری آن قدر ناجوانمردانه برود… داد همۀ مظلوم‌هاي ایران را از این بی‌وجودهای حیوان بگیر خدایا…که اگه این شهدا نبودن من و تو راحت زیر کولر در کف اینستاگرام نبودیم… برخی جوون‌ها علی‌الحساب زیر ابروشونو چک کنن تا ما برگردیم…تسلیت به خانواده ایشون و همۀ مردم ایران

 

پست های جنجالی هنرمندانی که در ستایش محسن حججی

 

رضا صادقی هم با تقدیر از این شهید نوشت: «نماينده ملت من تويى با اقتدار و وقار نه سلفى‌بگيران بى‌انديشه. اينجا همۀ دچار دعواى بعد گزینه و انتصاب و آنجا به‌فكر سرزمينت اعتقادت و… . نماد وقارى مرد، صلابت نگاه تو و آشوب در چهره قاتل تو، چه ديدنيست جوانمردى جوان سرزمينم. شهيد مدافع حرمت و حرمت محسن حججى، سلام به مردان با غيرت اين مُلك.»

 

پست های جنجالی هنرمندانی که در ستایش محسن حججی

به گزارش خبرآنلاین، عکس شهید محسن حججی در چنگ داعشیان چنان شکوهی دارد که بی‌اختیار در ذهن ماندگار می شود.  شهادت او موجی از اندوه همراه با ستایش در جامعه راه انداخته هست.

 

در این میان هنرمندان نیز هر کدام به شیوه‌اي لب به ستایش از این شهید بزرگوار گشوده‌اند. یکی وی را دلاور می خواند دیگری مرد خدا.

 

پریناز ایزدیار تصویری از او که فرزندش را در آغوش گرفته به اشتراک گذاشت و نوشت: «نه تنها فرزند دو ساله ات بلكه تمام ايران به شما افتخار خواهند كرد و يادتان هميشه زنده ست و دلمان كباب.»

 

« ما، بی چرا زندگانيم…آنان، به چرا مرگِ خود آگاهانند» شبنم مقدمی با شعری از شاملو از محسن حججی نوشته هست: « محسن حججي ، را دستِ يزيديانِ زمان پر پر كرد.»

 

رضا رشیدپور مجری برنامه «حالا خورشید» نوشته هست: « انگار لبخند خداست که بر کهکشان صورتت سنجاق شده … مهتاب می چکد از چشمهای ماهت …»

 

در نظر سیما تیرانداز واژه قهرمان شایسته توصیف فرد چون محسن حججی هست. او در این باره می نویسد: «قهرمان تویی برادر.»

پست های جنجالی هنرمندانی که در ستایش محسن حججی

 

هادی حجازی‌فر بازیگر «ماجرای نیمروز» درمورد او مینویسد: «آقا مُحسن جان ، برادرِ بی سَرِ سَربلندم . ممنون از استواریِ صورتِ مردانه ات . از آن چشمهایِ بی ترس و حواس جَمع ات که می داند این عکس قرار هست مُرسم قدّ و قامتِ یک ملّت و تاریخ باشد در مبارزه و جهاد با جهل و شیطانِ خدانِما . آقا محسن جان ، خوش بحالِ تو که حضور مردانه و دست بسته ات در برابرِ کراهتِ جلّاد هراسانِ اسلحه بدست ، با آن دودهای داغِ پر از غم و آن خیمه و بیابان و آن لبهای خشک ، یادآور تصویرهای ذهنی مان از روضه هاي کودکی و اکنونِ مان شده هست . هرگز چنین سَری را تیغِ اجل نَبُرَد .کاین سَر زِ سَربلندی بر ساقِ عرش ساید.»

 

امیرحسین رستمی درمورد محسن حججی نوشت: «براى سربلندى ايران رفتى و قهرمان و الگو تويى، نه هنرمند و ورزشكار و سياستمدار، كه همشون زمينين و تو اسمونى.خدايا مراقب فرشتش باش.»

پست های جنجالی هنرمندانی که در ستایش محسن حججی

 

جدیدترین مطالب سایت