پسری به خاطر علاقه زیاد به بریتنی خودش را شبیه او کرد + عکس

مجموعه : اخبار چهره ها
پسری به خاطر علاقه زیاد به بریتنی خودش را شبیه او کرد + عکس

پسری به خاطر علاقه زیاد به بریتنی خودش را شبیه او کرد + عکس

بریتنی ستاره ی مشهور زیبا جهان و پر طرفدار جهان به تازگی با هوادار جدیدی کپی خود آشنا شده است آن هم از نوع پسر ، در ادامه با پسری به خاطر علاقه زیاد به بریتنی خودش را شبیه او کرد در سایت تالاب همراه شوید.

 

پسر احمقی که خود را شبیه به بریتنی کرده بود در فضای مجازی با سیل انتقادات و تمسخر روبرو شد اما وی ذره ای از کار خود پشیمان نیست. برایان ری مرد 31 ساله ای اهل لس آنجلس کالیفرنیا آنچنان شیفته ستاره مشهور بریتنی اسپیرز
است که در طی 14 سال گذشته 80،000 دلار هزینه کرده تا شبیه او شود.

 

به گزارش تالاب ری می گوید اولین باری که بریتنی را دید، فهمید که چیزی خاص در مورد اووجود دارد و چهره، صدا و هنر او یک “پکیج کامل” برای اوست و از این رو می خواهد شبیهاین سوپراستار مشهور باشد.بنابراین در سن 17 سالگی وقتی دندانپزشک برای طراحی روکش دندان از وی سوال کرد لبخند کدامسلبریتی را اساس کارشان قرار دهند، او فورا جواب داد.

 

ولی این تنها شروع تغییرشکل ری بود ووی در طی 14 سال گذشته بیش از 90 جراحی پلاستیک انجام داده تا شبیه این خواننده پاپ شود.

پسری به خاطر علاقه زیاد به بریتنی خودش را شبیه او کرد + عکس

بریتنی اسپیرز خواننده مشهور (چپ) و برایان ری

 

برایان که به نظر می رسد کاملا به وضعیت و چهره خود افتخار می کند می گوید:”بسیاری از مردممن را “بریتنی” صدا می زنند. بریتنی اسپیرز همیشه برای من بزرگترین الهام بخش خواهد بود. من اینموضوع را دوست دارم که او دوران سختی را پشت سر گذاشته و در نهایت اکنون تبدیل به یکی ازبزرگترین ستاره های دنیا شده است.”

 

امروز با دیدن عکس های برایان ری ممکن است با خود فکر کنید: “او واقعا شباهتی به بریتنی ندارد”ولی در مقایسه با چهره قبلی وی در زمانی که اولین بار با این خواننده ملاقات کرد، باید تصدیق کردکه تغییرشکل قابل توجهی پیدا کرده است.

 

این مرد جوان اکنون کاملا یک شخص متفاوت است، ولی به هر حال با انجام جراحی های زیبایی بالغبر 80،000 دلار ازجمله عمل بینی، تزریق گونه، لیزر موهای زائد، تزریق لب و بوتاکس می توانانتظار چنین تغییری را داشت.

پسری به خاطر علاقه زیاد به بریتنی خودش را شبیه او کرد + عکس

مردی که سعی می کند شبیه بریتنی اسپیرز باشد

 

البته علاقه این مرد به بریتنی تنها به ظاهر نیست، به گزارش پارس ناز او تمام اجراهای مشهوراو را یاد گرفته، تمام مصاحبه های او را تماشا کرده، شبیه او لباس می پوشد و آهنگ های او رالب خوانی می کند.علاوه بر این برایان علاقه به نگاه داشتن ظاهر جوان خود دارد و ماهیانه 500 دلار صرف کرم ولوسیون های پوست می کند تا پوست خود را عاری از هرگونه چین و چروک نگاه دارد.

 

او تا جاییکه می تواند از قرارگرفتن در معرض نور خورشید اجتناب می کند ولی می گوید ظاهر جوان اوبیشتر به دلیل استفاده از بوتاکس و لیزر موهای زائد است.

پسری به خاطر علاقه زیاد به بریتنی خودش را شبیه او کرد + عکس

برایان ری در کنار بریتنی پیش از انجام عمل های زیبایی

 

او هر دوماه یکبار لیزر، هر پنج ماه بوتاکس و سالی چهار بار تزریق لب انجام می دهد و چون بهجوان ماندن علاقه دارد بوتاکس را دوست خود می پندارد.ولی با در نظرگرفتن این حقیقت که وی تنها 31 سال دارد و خودش جوان است، نمی توان هنوز رویتاثیر این فرآیندهای زیبایی مطمئن بود و باید دید هنگامی که به راستی پوست وی شروع به پیری کند،آیا این عمل ها هنوز هم می تواند او را جوان نگاه دارد یا خیر.

جدیدترین مطالب سایت