کمک های مردمی علی دایی به مناطق زلزله زده کرمانشاه

مجموعه : اخبار چهره ها
کمک های مردمی علی دایی به مناطق زلزله زده کرمانشاه

علی دایی افتخار ایران در زمین لرزه کرمانشاه است 

 

علی دایی یکی از برترین فوتبالیست هاي ایران هست که در اساس مربی گری فعالیت می کند در ادامه می‌توانید با کمک کردن هاي مثال زدنی علی دایی به مانطق زلزله زده کرمانشاه تالاب را دنبال نمایید . 

 

علی دایی و زمین‌ لرزه کرمانشاه , «علی دایی افتخار و سرافرازی برای ایران بدنبال داشته هست و عجیب این‌که مردم ایران چگونه خس‌ و خاشاک را از هم تشخیص میدهند.

صرفا به خاطر اسم علی دایی تا آن جاییکه آمار در اختیار من هست، بیش از هفتاد میلیارد ریال به حساب ایشان ریخته شده هست.

کمک های مردمی علی دایی به مناطق زلزله زده کرمانشاه

اگرچه هنرمندان و سایر شخصیت‌هاي ملی هم وارد این کارزار شده‌اند ولی مضمون منفی این‌که عده‌اي خودرا همسنگ علی دایی پنداشتند و شروع به معرکه‌گیری کردند.»

 

به گزارش تالاب «زمین‌لرزه کرمانشاه و منطقه غرب کشور به‌ همراه ویرانی‌هاي گسترده خود و آواره‌ شدن هزاران‌ نفر از هم‌میهنانمان مواردی را از دل تاریخ بیرون آورد که بدون‌ شک از دید متخصصان و کارشناسان معتبر خارجی مخفی نمی ماند.

 

سیل کمک‌هاي مردمی و عدم‌ اطمینان مردم به ساختار اداری کشور نمایانگر زنگ خطر بزرگی هست؛ خطری که حتی آقای پزشک احمد توکلی که دارای اندیشه‌هاي ناب خود میباشد.

 

– که در تعداد زیادی از موارد طبعا مورد تایید نگارنده نیست – هم صدایش بلند شده و عنوان کرده

که فساد گسترده وجوددارد. گفته ایشان این حقیقت را برای چندمین‌ بار روشن کرده هست که نمی توان به این شکل مدیریت کرد.

 

کمک های مردمی علی دایی به مناطق زلزله زده کرمانشاه

 حمایت علی دایی از زلزله زدگان غرب کشور

من پس از برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری در مطلب‌اي عنوان داشتم که هیات دولت معرفی‌ شده از طریق آقای حسن روحانی به هیچ‌ وجه منطبق با رأی مردم نیست.

نتیجه این‌که کسی به دولت اطمینان ضروری و کافی ندارد و من در شگفت هستم که چگونه پس از گذشت ۱۳سال از زمین‌لرزه بم و دو سال از زمین‌لرزه ورزقان آذربایجان‌ شرقی بازهم در بر روی همان پاشنه میچرخد.

و رئیس‌جمهور در بازدید از مناطق آسیب‌دیده به‌ جای این‌که به مردم بگوید  که ما با سود بردن از تکنولوژی‌هاي نوین منزل‌هاي تخریب‌ شده را می‌سازیم، گفتند که ما اندکی وام بدون بهره بشما می دهیم و مابقی را هم با نرخ کمتر.

به گزارش تالاب نتیجه اینکار دقیقا مشخص هست؛ یعنی تولید‌و‌سازهای غیر استاندارد، غیر متشکل و بی‌بهره از فناوری‌هاي روز دنیا. به‌ عبارتی اگر مجدد زمین‌لرزه‌اي روی دهد، این منزل‌هاي اخیر هم تخریب خواهد شد.

 

من یکی از منتقدان سرسخت مسکن مهر بوده‌ام؛ نه‌تنها از دید اقتصادی که آن نیاز به توضیحات مفصلی دارد که در این جا نمی تواند جایگاهی داشته باشد اما آن چه پیش‌بینی کرده بودم، اتفاق افتاد.

 

در آن زمانی که با مسکن مهر مخالفت میکردم، علت آن این بود که این واحدهای مسکونی غیر استاندارد ودر شأن مردم ایران نیستند.

 

چگونه هست که در ۴۵ سال پیش شهرک‌هایي مثل اکباتان، آپادانا و شهید محلاتی در تهران برای طبقه متوسط ساخته شدند که در مقابل زمین‌لرزه‌هاي بسیار شدید هم مقاوم میباشند ولی ما آلونکی به‌ عنوان مسکن مهر به مردم بدهیم و طبقه اجتماعی جدیدی در کشور به‌ وجود بیاوریم که ازآن به‌ عنوان ساکنان مسکن مهر نام برده میشود.»

کمک های مردمی علی دایی به مناطق زلزله زده کرمانشاه

حمایت علی دایی از زلزله زدگان کرمانشاه «زمین‌لرزه کرمانشاه»

دربخش پایانی این یادداشت آمده هست: «هنگامی‌ که موج حمایت‌هاي مردمی از زلزله‌زدگان در ایران شروع شد، اسطوره فوتبال ایران آقای علی دایی در سطح اخبار خبرگزارهای دنیا قرار گرفت.

هر چند صداوسیمای ما و دیگر رسانه‌هاي ما حمایت علی دایی از زلزله زدگان را کمرنگ جلوه دادند. اگرچه کسی نگفت و حتی ننوشت که چه مقدار پول به حساب پاکدستی مثل علی دایی واریز شده هست، ولی ادعای دیگرانی راکه چنین ادعاهایی کرده بودند، تیتر اول روزنامه‌هاي خود کردند. علی دایی را دنیا می‌شناسد.

 

به ذکر دارم در سفری به ایتالیا در جمعی یکی از طرفداران یک تیم فوتبال ایتالیایی گفت این ایرانی لعنتی باعث باخت ما شد.

دوست من با ملایمت که به او که خشمگین بود، گفت آقای آرمان ایرانی میباشند که آنگاه او از من بسیار عذر خواست.

کمک های مردمی علی دایی به مناطق زلزله زده کرمانشاه

به گزارش تالاب  زمانی در کشور آلمان یک آرشیتکت برجسته آلمانی که بسیار به فوتبال علاقه داشت، از علی دایی برای من صحبت می کرد. علی دایی افتخار و سرافرازی برای ایران بدنبال داشته هست و عجیب این‌که مردم ایران چگونه خس‌ و خاشاک را از هم تشخیص می دهند.

 

صرفا به خاطر اسم علی دایی تا آن جاییکه آمار در اختیار من هست، بیش از هفتاد‌ میلیارد ریال به حساب ایشان ریخته شده هست. اگرچه هنرمندان و سایر شخصیت‌هاي ملی هم وارد این کارزار شده‌اند ولی مضمون منفی این‌که عده‌اي خودرا همسنگ علی دایی پنداشتند و شروع به معرکه‌گیری کردند.

 

کسانی که به خاطر کارهایی که کرده‌اند، باید از مردم ایران حلالیت بطلبند و ابتدا برادری خودرا ثابت کنند نیز وارد این گود شدند ولی کسی آنان را آن‌ چنان جدی نگرفت.

 

به هرحال زمین‌لرزه کرمانشاه تعداد زیادی از قضایا را مشخص کرد که در این جا خطاب من به سیاستمداران خارجی نیست، زیرا انها بسیار موشکافانه‌تر به این‌گونه قضایا نگاه می‌کنندولی خطابم به مسئولان کشور هست: از انچه روی داد، باید پند گرفت.»

 

جدیدترین مطالب سایت