گالری جواهرات افشار شغل جدید مهناز افشار در تهران

مجموعه : اخبار چهره ها
گالری جواهرات افشار شغل جدید مهناز افشار در تهران

گالری جواهرات افشار کار جدید مهناز افشار 

 

مهناز افشار بازیگر مشهور و تعادل اول کشورمون بتازگی وارد شغل جدیدی شده هست در ادامه می‌توانید با گالری جواهرات افشار شغل اخیر مهناز افشار در تهران تالاب را دنبال نمایید. 

 

بیزینس اخیر مهناز افشار , مهناز افشار، بازیگر سینما که پیش از این مدلینگ برای دیگر برندها را سنجیدن کرده، حالا با انتشار این استوری در اینستاگرامش از افتتاح «گالری افشار» خبر داد، گالری‌اي که قرار هست کار جواهر بکند.

 

بیوگرافی مهناز افشار

مهناز افشار «متولد ۲۱ خرداد ۱۳۵۶ در تهران» بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایران هست.

 

مهناز افشار دیپلم اش را در رشته تجربی گرفت
و برای ادامه تحصیل به مدت چهار سال در مؤسسه‌اي غیرانتفاعی به تحصیل در رشته تدوین پرداخت.
خانواده اش ریشه مذهبی دارند، بهمین علت هم در ابتدا مخالف بودند که دخترشان وارد بازیگری شود.
در کلاس‌هاي بازیگری استاد حمید سمندریان تعلیم دید.

 

مهناز افشار بازیگری رابا سریال تلویزیونی گم شده درسال ۱۳۷۷ شروع کرد و پس ازآن با ایفای نقش در فیلم رفقا به کارگردانی علی شاه حاتمی درسال ۱۳۷۷ به سینما راه یافت و با ایفای نقش در فیلم سینمایی شور عشق به کارگردانی نادر مقدس درسال ۱۳۷۹ به شهرت رسید.

 

مجله تالاب : شباهت چندان مهناز افشار به خواننده مشهور، در دقت رسانه‌ ها به او در شروع کارش تأثیرگذار بود. مهناز افشار در دههٔ هشتاد از چهره‌هاي تأثیرگذار سینمای تجاری ایران شد ودر سال‌هاي پایانی این دهه با بازی در فیلم‌هاي کارگردانان متمایز سعی کرد عکس شناخته‌شده‌اش را تغییر دهد؛ تلاشی که به دریافت چندین جایزه و تقدیرنامه از سمت منتقدان و جشنواره‌هاي داخلی انجامید.

مهناز افشار، درسال ۹۳ در یکی از نقش‌های اصلی در فیلم سینمایی «آموزگار» به کارگردانی ناصر سعیداف، کارگردان معروف تاجیک، ایفای نقش کرد.

 

مهناز افشار در خرداد ۱۳۹۳ با محمد یاسین رامین فرزند محمدعلی رامین معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دوره دوم ریاست جمهوری محمود احمدی‌نژاد ازدواج کرد.حاصل ازدواج اویک دختربه نام لیانا هست.

 

جدیدترین مطالب سایت