حضور گلشیفته فراهانی با تیپی خاص در هفته مد پاریس 2018 (عکس)

مجموعه : اخبار چهره ها
حضور گلشیفته فراهانی با تیپی خاص در هفته مد پاریس 2018 (عکس)

عکس گلشیفته فراهانی مدل برند شنل

گلشیفته فراهانی بازیگر مشهور مدلینگ شد . هفته گذشته در عجیب‌ ترین فشن شوی هفته مد پاریس 2018 ، برند “شنل” مانکن‌هاي‌ خود را به جنگل بردو لباس‌هاي‌ پاییز و زمستان را در جنگل به نمایش گذاشت!

 

به گزارش تالاب نمایش لباس‌هاي‌ پاییز و زمستان “شنل” در جنگل با استقبال فراوانی مواجه شد و رسانه‌هاي‌ مختلفنیز این فشن شو رابه خاطر متفاوت بودن آن پوشش گسترده دادند.

 

گلشیفته فراهانی، بازیگر سرشناس ایرانی هم یکی از چهره‌هایي بود که در نمایش برند “شنل” حضور پیدا کردو لباس‌هاي‌ این برند قدیمی پوشاک زنانه را پوشید که در ادامه عکس‌هایي از حضور او دراین فشن‌شو را می بینید.

حضور گلشیفته فراهانی با تیپی خاص در هفته مد پاریس 2018 (عکس)

گلشیفته فراهانی مانکن برند شنل

حدود سه ماه قبل بود که رسانه‌هاي‌ ایرانی خبر دادند که گلشیفته فراهانی دریک فیلم اسرائیلی نقش‌آفرینی کرده است.اما صفحه رسمی وزارت امور خارجه این رژیم جعلی، روز گذشته خبری را درباره بازتاب خبر حضور این بازیگر دراین فیلم اسرائیلی منتشر کرد.

 

همکاری فراهانی با سینماگران رژیم اشغالگر قدس در حالی اتفاق افتاده که این روز‌ها اسرائیل تبدیلبه نامی نفرت‌انگیز شده است و تعداد زیادی از هنرمندان جهان اقدام به تحریم این رژیم غاصب می کنند.

 

حتما بخوانید: فیلم جدید گلشیفته فراهانی و جاسوسی از حزب الله (عکس)

 

گلشیفته فراهانی در فیلم اسرائیلی

نکته قابل تأمل این است که فراهانی دراین فیلم اسرائیلی نقش جاسوس موساد را ایفا کرده است.این فیلم هم مثل بسیاری دیگر از آثاری که این بازیگر در بيرون از کشور بازی کرده از نظر حرفه‌اي دست چندم و فاقد ارزش و اعتبار هنری محاسبه شده است.

 

متأسفانه عده اي از بازیگران سینمای کشور ایران فریب سراب هالیوود را میخورند و به کشور خودشان پشت میکنند، اما در نهایت برای کسب معاش ناچار وادار به حضور در نشریات مد لباس و بازی در فیلم‌هاي‌ درجه سه میشوند.گلشیفته فراهانی پس از خروج از کشور در گفت و گو‌اي گفت: زندگی‌اش را مدیون مادر بهایی وپدر کمونیستش است. گلشیفته فراهانی

 

گلشیفته فراهانی بازیگر نقش اول زن «آواز عقرب‌ها» سومین ساخته بلند انوپ سینگ فیلمساز هندی است.این فیلم ۱۱۹ دقیقه‌اي بتازگی در هفتادمین جشنواره فیلم لوکارنو اکران جهانی شد. دراین فیلم،فراهانی نقش شخصیتی به نام «نوران» را بازی می کند که ساکن صحرای راجستان است.

 

او با آوازهایش شفای نیش عقرب‌ها را آموزش می دهد تا اینکه فاجعه‌اي زندگی‌اش را تحت تاثیر قرار میدهد.بازیگر ایرانی مقیم فرانسه در گفت‌وگوی اخیر خود با «ورایتی» از چگونگی کنار آمدنشبا زبان و فرهنگی جدید، شیوه برخوردش با نقش‌هایش و ابعاد مهاجرتش حرف زده است. گلشیفته فراهانی

 

– چه چیزی شما را جذب این نقش یا کارگردانش کرد؟

من انوپ را بعد از تماشای «قصه» – دومین فیلم بلند کارگردان هندی – ملاقات کردم. به نظرم یکی از شگفت‌انگیزترین انسان‌هایي است که تا امروز ملاقات کرده‌ام. او شاعر است، هنرمندی فوق‌العاده حساس و حیرت‌آور است و چیزی سحرانگیز در مورد او وجوددارد.

 

توجه و دانش او درباره زنان کاملا باورنکردنی است. به نظرم، پیدا کردن کارگردانان مردی که زوایای عمیق ساختار ذهن زنان را درک کنند، امری نادر است. وقتی او درباره این پروژه با من صحبت کرد؛ اینکه چطور رویایی می بیند و بعد یک‌شبه فیلمنامه‌اش را می نویسد. آن‌جا بود که فهمیدم باید دراین فیلم بازی کنم.

حضور گلشیفته فراهانی با تیپی خاص در هفته مد پاریس 2018 (عکس)

گلشیفته فراهانی در نمایش برند شنل

گفتگو با گلشیفته فراهانی

– با توجه به اینکه قرار بود با زبان، فرهنگ و کشوری جدید مواجه شوید، آماده‌سازیبرای اجرای این نقش چه‌جور تجربه‌اي برای‌تان به همراه داشت؟

من تا به حال، به هفت زبان مختلف نقش اجرا کرده‌ام. بهمین خاطر، همین حالا دیگر آشناییبا اجرای نقش به زبانی غیر از زبان مادری‌ام تجربه‌اي سرگرم‌کننده و بامزه است. ابتدا، شش ماهروی یادگیری زبان کار کردم تا بتوانم دیالوگ‌هایم را ادا کنم.

 

یادگیری زبان چالش بسیار دشواری است،خصوصا وقتی کمال‌گرا باشید. و خودم بعنوان یک موسیقیدان، دلم می‌خواستاین وجه از اجرایم بی‌نقص بنظر برسد. بعد ازآن، عازم هند شدیم و من به صحرا رفتمتا مدتی را در محیط بگذارنم و با زنان آن‌جا و نحوه راه رفتن و حرف زدن‌شان آشنا شوم. تجربه‌اي خشن و سخت ودر عین حال، لطیف بود.

 

حتما بخوانید: تصاویر داغ از گلشیفته فراهانی و زندگیش در خارج از کشور

 

– این فیلم درباره یک آوازخوان است: میتوانید رابطه‌تان رابا موسیقی توضیح بدهید؟

به طرز خنده‌داری، موسیقی همیشه مثل سایه در تعقیب من بوده، حتی در سینماو در تمام جنبه‌هاي‌ زندگی‌ام بسیار به کمکم آمده است. موسیقی به پروانه‌اي کوچک می‌ماندکه از گلی به گل دیگر می‌پرد و من به دنبال کردنش ادامه میدهم. اگر بهشتی وجود داشته باشد، چیزی جز گل و موسیقی نخواهد بود.

 

– وقتی بازی در نقش شخصیتی را می‌پذیرید که قرار است درد و غم و اندوه فراوانیرا از سر بگذارند، چطور خودتان را از نقش جدا می کنید؟

گاهی اوقات می توانید خودتان را از شخصیت جدا کنید اما گاهی اوقات هم نمی توانید.ممکن است طلسم شخصیت گریبان‌گیرتان شود و شما اسیر دردی می شوید که متعلق به نقش است.شیوه من متد اکتینگ نیست.

 

من شخصیت‌هایم رابا خودم به خانه نمیبرم اما احساساتو تاثرات شخصیت به درون آدم رخنه میکند یا گاهی به شکل بیماری خودش را در بدن آدم بروز می دهد.دراین پروژه، فشار و آسیبی که شخصیت من از سر می‌گذراند، از درون خودم نشات می گرفت.آدم بعنوان یک بازیگر نیاز دارد از جهان هستی کمک بگیرد تا به دام اعتیاد و خودکشی نیافتد. بازیگر به مراقبت نیاز دارد.

 

کافه سینما و تابناک و آی سینما

جدیدترین مطالب سایت