16 راز زندگی ایونکا ترامپ

مجموعه : اخبار چهره ها
16 راز زندگی ایونکا ترامپ

16 ویژه ترین راز زندگی ایونکا ترامپ

ایوانکا ماری ترامپ تاجر، نویسنده و مانکن سابق آمریکایی هست.ایوانکا ترامپ یکی از شخصیت های بسیار معروف و خبرساز در رسانه ها هست،

 

زندگی وی مدام زیر نظر رسانه ها قرار دارد. رسانه‌ها به ایوانکا ترامپ القاب مختلفی داده‌ اند قدرت خموش پشت صحنه تاج و تخت نیمه بهتر پدر و بانوی اول واقعی امریکا. او معروف ترین فرزند دونالد ترامپ، رییس‌جمهور منتخب امریکا و تنها دختر او از ازدواجاولش هست.

 

در کارزار انتخاباتی پدر، او بود که با سخنرانی ‌در مورد لزوم برابری دستمزد زنان، مرخصیزایمان و سیستم نگهداری کودکان سعی داشت حمایت زنان را به‌دست آورد و پا به پای پدر به سفرهای انتخاباتی می‌رفت.

 

۱. ایوانکا ترامپ 35 سال دارد تحصیل‌کرده، شاغل، متأهل و مادر سه فرزند. به گزارش پارس ناز او و دو برادرش دونالد ترامپ جونیور و اریک، حاصل ازدواج دونالد ترامپ با ایوانا ترامپ، مدل و ورزشکار اهل جمهوری چک هستند. ترامپ صاحب دختر دیگری به نام تیفانی «اول از چپ» از ازدواج دومش و پسری ده ساله به نام بارون از ازدواجش با ملانیا ترامپ هست.

 

16 راز زندگی ایونکا ترامپ

 

۲. ایوانکا در جریان مبارزات انتخاباتی پدر نقشی را ایفا کرد که بنا بر قاعده بایستی ملانیا ترامپ، همسر دونالد ترامپ ایفا می کرد.در ماه ژوئن زمانی که دونالد ترامپ در مراسمی رسما نامزدی‌اش در انتخابات را برای حزب جمهوری‌خواه اعلام کرد، این ایوانکا ترامپ بود کهپدرش را به روی صحنه فرا خواند؛ وظیفه‌ای که طبق اصول بر عهده همسر یک نامزد انتخابات هست.

 

16 راز زندگی ایونکا ترامپ

راز زندگی ایونکا ترامپ

 

۳. ایوانکا در گفتگو‌هایش همواره پدر را ستایش کرده و او را آموزگار و الگوی خود خوانده هست.او تابستان گذشته در گفت‌وگو با روزنامه “ساندی تایمز لندن” پدرش را یک “فمینیست” خوانده و گفته بود

 

“پدرم یک دلیل اصلی هست که من توانسته‌ام زنی باشمکه امروزه هستم.” ایوانکا حتی در یک ویدئوی تبلیغی که در جریان کارزار انتخاباتی به نمایش درآمد، سیاست‌های پدرش را حامی حقوق زنان معرفی کرد.

 

16 راز زندگی ایونکا ترامپ

 

۴. زمانی که دونالد ترامپ با اظهارات زن‌ستیزانه‌اش در جهان خبرساز شد، این ایوانکا ترامپ بود که برای ترمیم چهره مخدوش پدر به روی صحنه آمد.او دونالد ترامپ را مردی معرفی کردکه “صد در صد به برابری جنسیتی اعتقاد دارد.”

 

او شرکت خانوادگی پدر را نمونه‌ای مثال‌زدنی خواند که در آن “تعداد مدیران زن بیش از مدیران مرد هست. زنان درآمدی مساوی با مردان دارند و زمانی که باردار می‌شوند، به جای اخراج حمایت می‌شوند.”

 

16 راز زندگی ایونکا ترامپ

راز زندگی ایونکا ترامپ

 

۵. البته ایوانکا نیز بارها خود سوژه اظهارات تحقیرآمیز ترامپ در مورد زنان بوده هست.ترامپ در گفتگو‌ای در سال ۲۰۰۳ گفته بود که ایوانکا “بهترین هیکل” را دارد.

 

سه سال بعد نیز در مصاحبه‌ای دیگر اظهار کرده بود اگر ایوانکا دخترش نبود “با او قرار می‌گذاشت.” در سال ۹۷ نیز ترامپ از مردم پرسیده بود که آیا به نظر آنها ایوانکای ۱۶ ساله “سکسی” نیست.

 

16 راز زندگی ایونکا ترامپ

 

۶. ایوانکا به تنهایی مدیر اجرایی بخش توسعه و مالکیت در مؤسسه ترامپ و هتل‌های زنجیره‌ای آن هست.او چندین سال به عنوان مدل هم فعالیت داشته که به گفته پدرش “پول خوبی هم از این کار به‌دست آورد.

 

” ایوانکا همچنین مالک وبسایتی هست که از جملهلباس و زینت‌آلات برای فروش عرضه میکند. ارزش این وبسایت ۲۰۰ میلیون دلار برآورد می‌شود.

 

16 راز زندگی ایونکا ترامپ

 

۷. در سال 2009 ایوانکا به یهودیت گروید و با جرد کوشنر، پسر یک ساختمان‌ساز یهودی امریکایی ازدواج کرد.کوشنر درس‌خوانده کالج هاروارد و فارغ‌التحصیل دانشگاه نیویورک هست.

 

او مالک شرکت سهامی و توسعه املاک “کوشنر و شرکت آبزرور مدیا ناشر هفته‌نامه نیویورک آبزرور هست. کوشنر یکی از چهره‌های اصلی کارزار انتخاباتی ترامپ بود و پس از پیروزی او به عنوان یکی از مهره‌های اصلی تیم تشکیل دولت جدید به شمار میرود.

 

16 راز زندگی ایونکا ترامپ

راز زندگی ایونکا ترامپ

 

۸. ایوانکا در اینستاگرام با نزدیک به دو میلیون و در توییتر با حدود دو و نیم میلیون دنبال‌کننده «فالوئر» حضور قابل ‌توجهی نیز در شبکه‌های اجتماعی دارد.البته این حضور کمتر رنگ و بوی سیاسی دارد و بیشتر در جهت فعالیت‌های تجاری وبسایتش در زمینه مد هست. او مجموعه جدید کفش و لباسش را به هواداران عرضه میکند یا با گذاشتن عکس‌های خانوادگی از فرزندان و همسرش گوشه‌ای از زندگی معمولی خود را به نمایش می‌گذارد.

 

16 راز زندگی ایونکا ترامپ

 

۹. ایوانکا تا کنون دو کتاب نوشته و منتشر کرده هست.او در سال ۲۰۰۹ کتابی با نام “کارت ترامپ” راهنمایی برای موفقیت زنان درعرصه کار و زندگی نوشت که به فهرست کتاب‌های پرفروش نیویورک تایمز نیز راه یافت. ژوئن امسال ایوانکا دومین کتابش را به نام “زنانی که کار می‌کنند: بازنویسی قوانین موفقیت” منتشر کرد.

 

16 راز زندگی ایونکا ترامپ

 

۱۰. ایوانکا در تیم تشکیل دولت پدرش یکی از مهره‌های کلیدی هست.در دیدار دونالد ترامپ با شینزو آبه، نخست‌وزیر ژاپن که اندکی پس از پیروزی او در انتخابات در برج ترامپ در نیویورک برگزار شد، این ایوانکا بود که در نقش مشاور پدر نشسته بر روی یک صندلی جداگانه روبه‌روی دونالد ترامپ بر گفت‌وگو میان او و آبه نظارت داشت.

 

16 راز زندگی ایونکا ترامپ

راز زندگی ایونکا ترامپ

 

۱۱. وقتی ال گور، معاون رییس‌جمهور امریکا در دهه ۹۰ میلادی «نخست از چپ» روز ۵ دسامبر «۱۵ آذر» در برابر خبرنگاران حاضر شد تا در مورد دیدارش با ترامپ درباره تغییرات آب و هوایی حرف بزند، همۀ ی را مطمئن ساخت که در ابتدا با ایوانکا ترامپ صحبت کرده و بعد “بخش ‌چندان‌ای از زمان” را با ترامپ گذرانده هست.

 

16 راز زندگی ایونکا ترامپ

 

۱۲.بانوی اولی دختر به جای مادر.در تاریخ ریاست‌ جمهوری امریکا مواردی بوده‌اند که دختران رییس‌جمهور گاه به جای مادر نقش بانوی اولی را در استقبال از مهمانان یا ایراد سخنرانی‌های کوچک بر عهده گرفته‌اند، اما تا کنون سابقه نداشته که دختر یک رییس‌جمهور به طور جدی در فعالیت‌های سیاسی پدرش دخالت داشته باشد و به او مشاوره بدهد.

 

16 راز زندگی ایونکا ترامپ

راز زندگی ایونکا ترامپ

 

۱۳. ترامپ مسن‌ترین رییس‌جمهور تاریخ امریکا به شمار میرود.چهار فرزند او به سن قانونی رسیده‌اند و همین موجب شده تا مسئله حضور فرزندان رییس‌جمهور در سیاستداخلی و خارجی امریکا به پرسشی تبدیل شود

 

که در زمان رؤسای جمهور پیشین که جوانتر بودند و فرزندانشان ‌کم‌سالتر وجود نداشته باشد. دو برادر ایوانکا نیز در تیم تشکیل دولت فعال هستند، هر چند خواهرشان همچنان حضوری پررنگ‌تر از آن دو دارد.

 

16 راز زندگی ایونکا ترامپ

 

۱۴. ایوانکا هر چند به شدت از پدر ستایش می‌کند، اما در گفتگو‌ای که در سال ۲۰۱۳ با نشریه “فوربس” انجام داده مرزی برای حمایت از پدرش قائل شده .او گفته بود: «من پشتیبان پدرم هستم اما با هر چیزی که می‌گوید، موافق نیستم.» با این حال خیلی‌ها سخنرانی‌های حمایت‌گرانه ایوانکا از دونالد ترامپ را عامل مهمی در جمع‌آوری رأی و پیروزی ترامپ می‌دانند.

 

16 راز زندگی ایونکا ترامپ

ویژه ترین راز زندگی ایونکا ترامپ

 

۱۵. ایوانکا ترامپ دوستی دیرینه‌ای با چلسی کلینتون، فرزند هیلاری و بیل کلینتون دارد.در کشاکش رقابت ‌سرسخت هیلاری کلینتون و دونالد ترامپ، ایوانکا و چلسی ترجیح دادند این دوستی را دستکم ‌تا مدتی که نتیجه انتخابات روشن شود، به حال خود واگذاشته و در انظار عمومی در کنار هم ظاهر نشوند.

 

16 راز زندگی ایونکا ترامپ

 

۱۶. گفته میشود ایوانکا و همسرش قصد دارند به زودی از خانه‌شان در نیویورک به واشنگتن، پایتخت امریکا و جایی که رییس‌جمهور در آن مستقر خواهد بود، اسباب‌کشی کنند.در عوض ملانیا ترامپ قرار هست همراه با پسرش بارون همچنان در برج ترامپ در نیویورک ساکن بماند.

 

16 راز زندگی ایونکا ترامپ

درباره ایوانکا ترامپ،ایوانکا ترامپ و زندگی خصوصی اش،درباره رازهای زندگی ایوانکا ترامپ،ایوانکا دختر ترامپ

 

جدیدترین مطالب سایت