عصبانی شدن امیر تتلو از دست گزارشگر صدا و سیما (عکس)

مجموعه : اخبار چهره ها
عصبانی شدن امیر تتلو از دست گزارشگر صدا و سیما (عکس)

امیر تتلو خواننده پرحاشیه و زیرزمینی از دست گزارشگر صدا و سیما حسابی عصبانی شده و از کوره در رفته است. علیرضا رضوانی، شنبه شب در بخشی از خارج از گود، به اظهارات علیرضا رحیمی، مدیرعامل باشگاه راه آهن که گفته بود “زیر زمینی و روی زمینی نداریم، چرا او نباید به تمرین بیاید؟” واکنش نشان داد و گفت که روی زمینی ها مجازند و زیر زمینی ها غیر مجاز.

 

پخش این آیتم، ساعاتی بعد با واکنش تند امیر تتلو همراه شد و او در صفحه اجتماعی خود خطاب به علیرضا رضوانی نوشت:

 

عصبانی شدن امیر تتلو از دست گزارشگر صدا و سیما (عکس)

عصبانیت امیر تتلو از دست مجری صدا و سیما

 

غیر مجاز تویى که حرف زدن بلد نیستى و میاى تو شبکه ملى!! غیر مجاز اون هیکلته که یه ورزش نمیکنى میخواى وایسى جلو دوربین!! غیر مجاز اون فن بیان و اجراته که در حدّ کشورم نیست و یه خارجى ببینه آبرومون میره!! غیر مجاز ما نیستیم تویى که معلومه هزار تا رنگى و انقدر راحت میاى تو یه برنامه با این لحن که شایسته خونوادته در مورد یه قهرمان صحبت می کنی.

 

مرسى از آقاى رحیمى مدیر عامل باشگاه راه آهن. پرچمتون بالاست. از خدا براتون سلامتى و موفقیت میخوام. ولى مجریه یه جورى میگه زیر زمینى انگار من ارث پدرشو خوردم.

 

آقا چرا شطرنجى میکنین مارو؟! مگه ما قاتل یا متجاوزیم!؟؟ میخواى نشون ندى نشون نده این صد بار. چرا بى احترامى می کنید به آدم؟!؟ اصلا مجوز نداشتن کارام چه ربطى به فوتبال یا صدا و سیما داره!!

یه دفعه دیگه اگه صدا و سیما منو شطرنجى نشون بده از دستشون شکایت می کنم!!! این کار یه بى احترامیه بزرگه. نشون نده!! نمی تووونى، جرأتشو ندارى نشون نده آقا.

 

تهیه و تنظیم : مجله تالاب

جدیدترین مطالب سایت