کتاب عشق واقعی نوشته جنیفر لوپز وارد بازار شد

مجموعه : اخبار چهره ها
کتاب عشق واقعی نوشته جنیفر لوپز وارد بازار شد

کتاب عشق واقعی نوشته جنیفر لوپز وارد بازار شد .

خواننده معروف کتابی با عنوان عشق واقعی راوانه بازار کرد.

جنیفر لوپز اینک می تواند شغل نویسندگی را به دهها عنوان شغلی و حرفه ای که دارد اضافه کند، چرا که اولین کتاب وی تحت عنولن «عشق واقعی» با موضوع چالش های زندگی و فرزندان به زودی راهی بازار می شود. خواننده، طراح لباس و مد، تهیه کننده، قاضی مسابقات تلویزیونی اینک در نقشی متفاوت ظاهر خواهد شد چرا که خاطرات روزانه اش را کتاب کرده است.

 

این خاطرات شامل دو سال سفر یک مادر و البته هنرمند و مواجه شدن با بزرگترین چالش های ممکن است که یک زن و دو قلوهایش (مکس و امی متولد 2008/ طلاق جنیفر از مارک آنتونی شوهرش در 2011) را در بر می گیرد

 

 

به گزارش تالاب : و نشان می دهد که جنیفر چگونه این تهدیدها را تبدیل به فرصت کرده ودر نهایت ماجراهای واقعی رخ داده در طول دو سال وی را آبدیدده تر کرده و به گفته خودش، در زندگی وی را استوارتر و قوی تر ساخته است.«عشق واقعی» نوشتن تجربه عمیق، شخصی در ترکیب با آسیب پذیری هاست که منجر به عشق و شجاعت در قبال فرزندان می شود و نشان می دهد چطور یک مادر با بزرگترین چالش ها و ترس های زندگی خود روبرو می شود.

 

کتاب عشق واقعی نوشته جنیفر لوپز وارد بازار شد

جنیفر لوپز صفحه به صفحه کتاب خود را با وسواس مرور کرده و می گوید وقت زیادی صرف نوشتن و مرور کتاب کرده است. کتاب همراه با عکسهای دیده نشده از جنیفر لوپز هم زبان به زبانهای انگلیسی و اسپانیایی در 28 اکتبر (6 آبان 1393) عرضه خواهد شد.

 

بخشی از درآمد کتاب به بنیاد خانوادگی لوپز برای کمک به زنان و کودکان اختصاص خواهد یافت. ناشر کتاب کمپانی سلبرا، زیر مجموعه انتشارات پنگ.ئن شعبه امریکا است که کتاب را تحت عنوان True Love عرضه خواهد کرد.این کتاب در 272 صفحه و به قیمت 21 دلار توسط آمازون در 30 نوامبر 2014 عرضه خواهد شد.

 

جدیدترین مطالب سایت