مدل های جدید جواهرات رنگارنگ اسکار 2015

مجموعه : اخبار چهره ها
مدل های جدید جواهرات رنگارنگ اسکار 2015

زیباترین جواهرات رنگارنگ اسکار 2015 را اینجا مشاهده نمایید. با وجود این که حدود دو هفته از برگزاری مراسم اسکار می گذرد نمی شود از تمام شکوه و زرق و برق این مراسم به سادگی گذشت.

 

مجله تالاب : جواهرهای زیبایی که به درخشش بیشتر ستاره ها در آن شب کمک می کردند را نمی توان فراموش کرد. از الماس های درخشان بسیاری که مورد استفاده قرار گرفته بودند که بگذریم، جواهرات رنگی خیره کننده ای که برخی از ستاره ها به کار گرفته بودند جلوه ویژه ای به آنها بخشیده بودند. در اینجا پنج جواهری که گنجینه اسکار امسال محسوب می شوند به طور ویژه، همراه با جزئیات مربوط به آنها معرفی شده اند.

 

گوئینت پالترو

مدل های جدید جواهرات رنگارنگ اسکار 2015

مدل های جدید جواهرات رنگارنگ اسکار 2015

 

این برنده اسکار بهترین هنرپیشه زن نقش اول سال 1999 با گوشواره های «ققنوس آتشین» طراحی «آنا هو» به لباس کرپ صورتی رنگ خود که «رالف اند روسو» برای او طراحی کرده درخششی مضاعف بخشیده بود. این گوشواره  در مجموع از 123 قیراط  تورمالین قرمز ساخته شده است. این جواهر بر خلاف آنچه که به نظر می رسد از جنس یاقوت نیست و نوع کمیابی از تورمالین است. دور این جواهر قرمز آتشین را جواهرات ریزی از جنس الماس و یاقوت کبود، بنفش و صورتی و لعل فرا گرفته بودند. ارزش این گوشواره ها 425 هزار دلار است.

 

مارگوت رابی

مدل های جدید جواهرات رنگارنگ اسکار 2015

مدل های جدید جواهرات رنگارنگ اسکار 2015

گردنبند خیره کننده این ستاره استرالیایی فیلم «گرگ وال استریت» یکی از بی نظیرترین جواهرات اسکار امسال بود. این گردنبند که طرح اولیه آن را «دوشس  ویندزور» به شرکت سازنده آن، «ون کلیف اند آرپلز»، داده است به شکل یک زیپ است که زمانی که زیپ آن باز است به شکل گردنبند و زمانی که بسته باشد به شکل دستبند در می آید. قسمت زیپی این گردنبند از طلای 18 عیار ساخته شده و در آن 150 قطعه الماس و 300 قطعه یاقوت کبود به کار گرفته شده است. ترکیب این اثر هنری شگفت انگیز با پیراهن طراحی «ایو سن لورن» نتیجه ای بی همتا به وجود آورده بود. ارزش این گردنبند 1.5 میلیون دلار است!

 

اسکارلت جوهانسون

مدل های جدید جواهرات رنگارنگ اسکار 2015

مدل های جدید جواهرات رنگارنگ اسکار 2015

حضور پر رنگ گوشواره های لاله گوش در فصل جایزه ها و در شوهای لباس این فصل نشان داد که همچنان این مد روی بورس خواهد بود. اما کمتر کسی می تواند قطعه ای به زیبایی آنچه اسکارلت جوهانسون به گوش داشت را مورد استفاده قرار دهد. این گوشواره طراحی «پیاژه» که با مدل موی اسکارلت هماهنگی بسیار خوبی داشت، ترکیبی از اصالت و مدرنیته را در کتار هم قرار داده بود و نتیجه ای بدون نقص به دست داده بود. ترکیب گل و برگ هایی از جنس تورمالین و آکوامارین و زمرد با 278 قطعه الماس مزین شده بود. او یک گوشواره کوچک هماهنگ با این گوشواره را برای گوش راستش انتخاب کرده بود. البته گردنبند سبز او را فراموش نکرده ایم، ولی این گردنبند چشمگیر در واقع بخشی از لباس او بود که توسط «ورساچه» طراحی شده بود.

 

جنیفر هادسون

مدل های جدید جواهرات رنگارنگ اسکار 2015

مدل های جدید جواهرات رنگارنگ اسکار 2015

این تنها اجرای «I Can’t Let Go» نبود که توجه همگان را به جنیفر هادسون جلب کرد، این ستاره که در سال 2007 برنده جایزه اسکار شده، با گوشواره های زمرد «لورن شوارتز» بزرگی که به گوش داشت همه چشم ها را به خود خیره کرد. این دو زمرد بزرگ در مجموع 110 قیراط بودند و دور آنها با الماس های سفید و زرد تزئین شده بود. این گوشواره ها با لباس زرد رنگ «رومونا کزوا» که به تن داشت هماهنگی خارق العاده ای داشتند.

 

کیت بلانشت

مدل های جدید جواهرات رنگارنگ اسکار 2015 مدل های جدید جواهرات رنگارنگ اسکار 2015  

«کیت بلانشت» گردنبندی بسیار زیبا از «تیفانی» انتخاب کرده بود. این گردنبند از مجموعه «کتاب آبی» که کلکسیونی از جواهرات کمیاب الهام گرفته از دریا است انتخاب شده بود. سنگ های آکوامارینی به شفافی آب اقیانوس و فیروزه هایی بی نظیر بر روی بستری نازک و انعطاف پذیراز پلاتین قرار گرفته و با الماس تزیین شده بودند.  این گردنبند درخششی بیشتر به چشمان آبی کیت بخشیده و همراه با پیراهن مشکی «مارتین مارگیلدا» که پوشیده بود، این هنرپیشه پر افتخار همان اصالتی را داشت که همیشه از او انتظار می رود.

 

 

منبع : bartarinha.ir

 

 

جدیدترین مطالب سایت