گفتگوی جالب با الهام چرخنده در برنامه دید در شب

مجموعه : اخبار چهره ها
گفتگوی جالب با الهام چرخنده در برنامه دید در شب

این گفتگوی جالب و خواندنی الهام چرخنده با رضا رشید پور در برنامه دید در شب را بخوانید. الهام چرخنده دربرنامه «دید در شب» گفت که من و پدر جد بختیاری‌ام هم نمی‌تواند جای گوگوش باشد.

 

رضا رشیدپور در بخشی از این برنامه به گذشته این بازیگر و مجری پرداخت و گفت شما زمانی که در مالزی بودید با علیرضا امیر قاسمی جلسه گذاشتید برای کنسرت و گفته می‌شد که شما دیسکو هم دارید.

 

چرخنده در پاسخ گفت که من با آقای امیرقاسمی تنها جلسه نگذاشتم، آقای نوابی پدر ارسطو [همسر سابق چرخنده] هم حضور داشتند، در آن جلسه هم حجابم کاملا رعایت شده بود.

 

او تاکید کرد که تا به حال پایش را در دیسکو نگذاشته است. رشیدپور هم به چرخنده گفت که البته فضای کنسرت در خارج از کشور فرقی با دیسکو ندارد، ما فقط شنیدیم و شما خودتان بودید و دیدید.

 

چرخنده گفت که در یکی از بهترین سالن‌های مالزی(برج دوقلو) که محل کنسرت گوگوش و هنرمندان خارجی دیگر است، برای هنرمندان ایرانی مثل بنیامین برنامه گذاشته و امکانی را برای اجرای هنرمندان داخل ایران فراهم کرده‌است.

 

او گفت که قرار بوده احسان خواجه امیری هم در همین سالن برنامه اجرا کند، اما این اتفاق نیفتاده است. او تاکید کرد که در این برنامه ها هم با لباس بختیاری و حجاب کامل حضور داشته است.

 

رشیدپور به یکی از نقل قول های این بازیگر و مجری اشاره کرد و گفت که شما گفته بودید می خواستم جای گوگوش را بگیرم. او هم جواب داد:« من و پدر جد بختیاری ام هم نمی تواند جای گوگوش باشد. ما گل به خودی خوردیم آقای رشیدپور. بدترین مقاله را درباره‌ی من  خبرگزاری ای نوشت که منتسب به سپاه هست.»

 

رشیدپور پرسید که منظور شما خبرگزاری فارس است و چرخنده هم گفت: «بله». او اضافه کرد که من با این خبرگزاری تماس گرفتم و گفتم چرا من را با یک بیمار اسکیزو فرنی مقایسه کرده‌اید؟ من مادر دوتا بچه هستم. خانمی که جواب داد گفت که ببخشید اشتباه شده است و …همین خبرگزاری زمانی که من برای دیدار با رهبری دعوت شده بودم، اسم همه‌ی هنرمندان را نوشت و اسم من را ننوشت.

 

رشیدپور از چرخنده پرسید: «شما می‌گوئید گل به خودی خوردید و بعد اشاره می‌کنید، خبرگزاری فارس منتسب به سپاه هست، مگر شما سپاهی هستید؟ که چرخنده پاسخ داد: «خیر.»

 

مجری برنامه‌ی «دید در شب» از چرخنده پرسید که شما مدرکی دارید که خبرگزاری فارس به شما گفته اسکیزوفرنی هستید، او هم پاسخ داد: «مرا با یک آقایی مقایسه کرده بودند که آمده بود مدعی جریانی شده بود.»

 

رشیدپور تا انتهای برنامه چندبار از چرخنده در مورد نقل قول او در مورد گوگوش پرسید و در نهایت چرخنده گفت که چنین جمله‌ای را نگفته است.

 

منبع : پرشین وی

 

الهام چرخنده باز هم خبرساز شد

بیوگرافی الهام چرخنده

بیوگرافی مینا لاکانی

 

جدیدترین مطالب سایت