عکس مدیر فیس بوک و دخترش در حال شنا در استخر

مجموعه : اخبار چهره ها
عکس مدیر فیس بوک و دخترش در حال شنا در استخر

مارک الیوت زاکربرگ (به انگلیسی: Mark Elliot Zuckerberg) (متولد ۱۴ مه ۱۹۸۴) برنامه‌نویس رایانه و مؤسس وب‌گاه شبکه اجتماعی آنلاین فیس‌بوک در آمریکا است. مجلهٔ تایم وی را به عنوان شخصیت سال ۲۰۱۰ انتخاب کرده‌است.

 

او به عنوان یک دانشجوی دانشگاه هاروارد با کمک دانشجویان علوم کامپیوتر به خصوص پشتوانهٔ «اندرو مک‌کالم»، «داستین موسکویتز» و «کریس هاگز» اقدام به تأسیس این وب‌گاه کرد. او اکنون به عنوان مدیر اجرایی در فیس‌بوک فعالیت می‌کند.

 

به گزارش تالاب : در سال ۲۰۰۸، مجله فوربس او را جوانترین میلیاردر که ثروتش را شخصاً کسب کرده معرفی کرد و ثروت او را ۱٬۵ میلیارد دلار تخمین زده‌است. هم اکنون وب‌گاه فوربس، دارایی‌های وی را ۶٬۹ میلیارد دلار اعلام کرده‌است.

 

درسال ۲۰۱۰ او به عنوان شخص سال تایم از سوی مجله تایم انتخاب شد.

 

در سال ۲۰۱۰ فیلمی با عنوان شبکهٔ اجتماعی به کارگردانی دیوید فینچر در مورد مارک زاکربرگ و فیس‌بوک ساخته شد. این فیلم که براساس کتاب میلیاردرهای تصادفی نوشتهٔ بن مزریک تهیه شده، به نحوهٔ شکل‌گیری و تأسیس فیس‌بوک و مسائل و کشمکشهای پیرامون آن می‌پردازد. قابل ذکر است که نه مارک زاکربرگ و نه هیچ‌کدام از شرکای نزدیک وی در تهیه و ساخت این فیلم همکاری نداشته‌اند.

 

زاکربرگ یک یهودی‌زاده‌استولی به اذعان خود خداناباور شده‌است

 

مارک زوکربرگ عکس‌های اولین شنای دخترش ماکسیم را در فیس‌بوک گذاشت. به گزارش تالاب این تصاویر مربوط به اولین شنای او در آب است. در این تصاویر ماکسیم در دستان امن پدر میلیاردرش قرار دارد.

 

عکس مدیر فیس بوک و دخترش در حال شنا در استخر

 

عکس مدیر فیس بوک و دخترش در حال شنا در استخر

 

زوکربرگ موسس فیس‌یوک و همسرش دکتر پرسیلا چان به راحتی تصاویر دخترشان را با مردم به اشتراک می‌گذارند. آن‌ها از داشتن دختر  2 ماهه‌شان بسیار خوشحالند به همین دلیل آن‌ها 99% سهام خود را به خیریه دادند.

 

مطالب مرتبط :

عکس های جالب و دیدنی از خانه ی فیسبوک

4 اثر روانی که فیس بوک بر کاربرانش

چرا تم فیسبوک آبی است ؟

 

جدیدترین مطالب سایت