حضور جنجالی سالار عقیلی در شبکه من و تو + عکس

مجموعه : اخبار چهره ها
حضور جنجالی سالار عقیلی در شبکه من و تو + عکس

سالار عقیلی که از چهره های سرشناس دنیای موسیقی است با حضور خود در شبکه ماهواره ای من و تو جنجال زیادی به پا کرد.

 

سالار عقیلی خواننده تیتراژ سریال پر حاشیه و جنجالی معمای شاه در اقدامی عجیب و پر بحت در شبکه ی من و تو حضور یافت و سخنانی را ایراد کرد ! با حضور ناگهانی و تعجب برانگیز سالار عقیلی خواننده سنتی موسیقی ایران در یکی از برنامه‌های شبکه‌ ماهواره‌ای من و تو،یعنی من و تو پلاس ، ادامه پخش سریال معمای شاه در هفته‌های پیش رو در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته و مشخص نیست که تیتراژ این سریال ممکن است حذف شود یا خیر ! شایان ذکر است شبکه ی من و تو رویکردی ضد جمهوری اسلامی ایران داشته و صدا و سیما نسبت به حضور این خواننده در شبکه ماهواره ای من و تو ممکن است واکنش جدی نشان دهد!

 

اخیرا سریال معمای شاه به اندازه کافی غرق در حواشی شده و فقط همین مانده بود که تیتراژش نیز مورد تردید قرار گیرد . جنجال های این سریال اینقدر زیاد بود که نیازی به یک حاشیه تازه نداشته باشد اما ظاهراً قرار است همه چیز دست به دست هم دهد تا ساخته نه چندان قابل دفاع محمدرضا ورزی نتواند دوام بیاورد و در همین راستا، امروز حاشیه‌ای تازه گریبان این سریال پرهزینه را گرفت.

 

سالار عقیلی خواننده موسیقی سنتی ایران که پیش از این موسیقی سریال معمای شاه را خوانده، پیش از برگزاری کنسرت خود در لندن به استودیو من‌وتو  متعلق به سلطنت طلبان رفت و در برنامه من‌وتو پلاس گفت و گو کرد؛ اتفاقی بی‌سابقه و البته غیرمنتظره که انگیزه وقوعش برای ناظران نامشخص است.

 

خواننده سنتی ایران ، سالار عقیلی در این گفت‌وگو به برنامه کنسرت‌‌هایش در شهرهای مختلف انگلیس و همچنین کنسرت‌های بعدی‌اش در آمریکا اشاره کرد و از استقبال مردم اشاره کرد. این خواننده همچنین درباره چالش برگزاری کنسرت در خارج از ایران، گفت: در خارج از ایران هزینه برگزاری کنسرت بسیار بالا است. به عنوان نمونه در سالن برج میلاد، پیانویی است که می‌شود نواخت اما وقتی در اینجا خواستیم پیانو روی سن داشته باشیم، هزار و پانصد دلار هزینه اضافه طلب کردند.

 

شایان ذکر است عقیلی در این گفت‌و‌گوی دوازده دقیقه‌ای درباره نخستین اجرای حرفه‌ای‌اش در سال 1374 در فرهنگسرای شفق سخن به میان آورد و درباره تلاش‌‎هایش برای برگزاری کنسرت در شهرستان‌های ایران و گستره فعالیت‌هایش نکاتی را مطرح کرد و در نهایت نیز این گفت و گو با اشاره مجدد به کنسرت‌های این خواننده در انگلیس به انتها رسید. در واقع این خواننده موسیقی سنتی ایران عمدتاً از این برنامه به عنوان فرصتی برای تبلیغ کنسرت‌هایش استفاده کرد.

 

برخی رسانه‌ها گزارش داده‌اند که دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرده است درباره حضور این خواننده موسیقی سنتی ایرانی پس از بازگشت او به ایران، توضیحات لازم ارایه خواهد شد و در واقع مسئولان دفتر موسیقی بنا دارند تا بازگشت عقیلی به ایران و اخذ توضیحات از او، در این باره موضع گیری رسمی نداشته باشد.

 

با وقوع این اتفاق، مهم‌ترین پرسش این است که آیا سالار عقیلی در شرایطی که برخورد با شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی زبان به اوج رسیده، با عبور از خطوط قرمز، در ایران ممنوع الفعالیت می‌شود؟ اگر چنین تصمیمی درباره عقیلی اخذ شود، سرنوشت معمای شاه و تیتراژ این سریال چه خواهد شد؟ آیا قسمت‌های بعدی این سریال پخش نخواهد شد یا به جای موسیقی تیتراژ سکوت برقرار خواهد شد؟

 

بیوگرافی کوتاه از سالار عقیلی

 

سالار عقیلی متولد 11 آذر ماه 1356 در تهران می باشد. سالار عقیلی دانش آموختهٔ هنرستان موسیقی سوره و نیز دارای مدرک کارشناسی در رشتهٔ بازیگری تئاتر است. همسر وی با نام حریر شریعت زاده نوازنده پیانو و دف است.

 

سالار عقیلی شاگرد صدیق تعریف بوده است اما برخی افراد به اشتباه او را شاگرد محمدرضا شجریان می دانند در حالی که این حرف اشتباه است.او خوانندهٔ ثابت ارکستر موسیقی ملی ایران است و سابقهٔ کار با گروه دستان، گروه راز و نیاز و ارشد تهماسبی را دارد.

 

سالار عقیلی سرود ایران جوان را با اجرای ارکستر ملل خوانده است.تیتراژ سریال معمای شاه جدیدترین کار وی برای صدا و سیما می باشد که از شبکه اول سیما هر هفته جمعه ها پخش می شود.

 

در پی مسافرت سالار عقیلی به انگلستان و حضور وی در شبکه ی من و تو شایعه مهاجرات این هنرمند مردمی بر سر زبان ها افتاده بود اما مدیر برنامه های وی واکنش نشان داد. شایعه مهاجرت سالار عقیلی خواننده موسیقی سنتی تکذیب شد.در پی انتشار شایعه مهاجرت سالار عقیلی و گفتگو با شبکه ماهواره‌ای «من و تو»، یکی از نزدکان وی در گفتگو با خبرنگار ضمن تکذیب این جریان گفت: سالار عقیلی فقط در مورد تور کنسرت های خارجی خود با شبکه «من و تو» گفتگو کرده است.وی ادامه داد: جریان مهاجرت به هیچ وجه صحت ندارد.

 

شادمهر عقیلی در کنار همسر و دخترش (عکس)

عکس های شادمهر عقیلی، همسر و دخترش

عکس جالب علی دایی با سالار عقیلی و نوه فردین

جدیدترین مطالب سایت