خوش‌ تیپ‌ ترین بازیکن ایران هلند در برنامه خندوانه

مجموعه : اخبار چهره ها
خوش‌ تیپ‌ ترین بازیکن ایران هلند در برنامه خندوانه

خوش‌تیپ‌ترین بازیکن ایران هلند

علیرضا جهانبخش جیرنده بازیکن فوتبال اهل ایران هست. او هم‌اکنون در تیم فوتبال اي‌زد آلکمار و تیم ملی فوتبال ایران در پست مهاجم و هافبک راست بازی می کند. شب قبل برنامه خندوانه میزبان علیرضا جهانبخش بازیکن تیم ملی فوتبال بود.

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران، شب قبل برنامه خندوانه میزبان علیرضا جهانبخش بازیکن تیم ملی فوتبال بود. در ابتدای برنامه امیر کربلایی‌زاده استندآپ کمدی خود را پیرامون پشه و مگس اجرا کرد. رامبد جوان نیز در ابتدای گفت و گو صعود ایران به جام جهانی را به جهانبخش تبریک گفت.

 

جهانبخش در خصوص سپری کردن تعطیلات خود گفت: به خاطر این که ما فینال جام حذفی را در لیگ هلند باختیم و مجبور شدیم پلی آف بازی کنیم همینطور حضور در تیم ملی، تعطیلات امسال من 20 روز بود. گرچه با صعود تیم ملی خستگی من برطرف شد.

 

وی در ادامه مصاحبه به حضور پنج ساله خود در لیگ هلند و دوری از خانواده اشاره کرد.

 

بازیکن تیم ملی درمورد سخت بودن زبان هلندی و انضباط حاکم بر انها عنوان کرد: زبان هلندی سخت هست اما نکته دیدنی این هست که 80 درصد مردم در هلند، زبان انگلیسی را به خوبی صحبت می کنند؛ گرچه من در کشور هلند منظم شدم چراکه برای انها نظم مهم هست.

 

خوش‌تیپ‌ترین بازیکن ایران هلند

 

جهانبخش از علاقه خود به موسیقی گفت اضافه بر این که در این اساس استعدادی ندارد.

 

بازیکن تیم ملی که متولد گیلان هست شب قبل یک ترانه گیلکی به همراهی تماشاگران خواند.

 

جهانبخش در خصوص کی روش سرمربی تیم ملی عنوان کرد: زمانی که کی روش به ایران آمد با دقت به سابقه او همۀ انتظار داشتند تیم ملی نتیجه بگیرد در این سه چهار سالی که در تیم حضور دارم من خیلی چیزها از آقای کی روش یاد گرفتم. گرچه به خاطر نوع کارشان در این چند سال شاهد موفقیت تیم ملی بودیم. نکته مهم مدیریت ایشان هست چراکه اکثر بازیکن‌هایي که در این چند سال در تیم ملی بودند صحبت منفی درمورد آقای کی روش نکردند.

 

وی افزود: کشور های دیگر شناخت کمتری از تیم ملی دارند اما با صعود تیم ملی همینطور حضور لژیونرها این شناخت اکثر میشود و آن ها نمایندگان ایران میباشند.

 

جهانبخش در خصوص برترین هافبک و خوش‌تیپ‌ترین بازیکن لیگ هلند عنوان کرد: امسال نفر اول در فهرست برترین هافبک‌هاي لیگ هلند بودم. اما خودم هم نمیدانم چرا بعنوان خوش‌تیپ‌ترین بازیکن هلند گزینش شدم «خنده». تماس گرفتند و گفتند که شما بعنوان خوش‌تیپ‌ترین بازیگن لیگ گزینه شده‌اید که ابتدا فکر کردم شوخی میکنند.

خوش‌ تیپ‌ ترین بازیکن ایران هلند در برنامه خندوانه

خوش‌تیپ‌ترین بازیکن ایران هلند

 

جهانبخش کل کل بین خود و سردار آزمون درمورد کشور روسیه و هلند بیان کرد: این یک شیطنت مطبوعاتی هست اما سردار پیشرفت خوبی داشته هست، زمانی که بعنوان یک ایرانی به آژاکس گل زد خیلی شاد شدم، انشاالله این اتفاق را برای تک تک باریکنان شاهد باشیم.

 

جهانبخش در خصوص حضور خود در فوتبال عنوان کرد: رشته‌هاي مختلفی را برای حضور در ورزش گزینه کردم اما در نهایت با مشورتی که با پدر و دوستانم داشتم فوتبال را گزینش کردم، دو سالی در تیم پیام البرز قزوین بازی کردم و بعد در تیم پایه‌هاي داماش تست دادم و در این تیم بازی کردم.

 

وی افزود: من فوتبالم را مدیون داماش هستم چراکه من از این تیم به هلند رفتم و هر سال به مشاهده تیم داماش می روم. امسال تیم خوبی بسته شده هست.

 

جهانبخش از حضور در کشور هلند راضی بود اما از بچگی به علت حضور ستارگان در تیم‌هاي آلمانی به بازی کردن در این کشور هم علاقه دارد.

 

جدیدترین مطالب سایت