طلاق بهاره رهنما و پیمان قاسم‌خانی دروغ یا واقعیت ؟! + عکس

مجموعه : اخبار چهره ها
طلاق بهاره رهنما و پیمان قاسم‌خانی دروغ یا واقعیت ؟! + عکس

طلاق بهاره رهنما و پیمان قاسم‌خانی دروغ یا واقعیت ؟

 

در زندگی شخصی هیچ کس حتی هنرمندان و افراد معروف هم نباید کنجکاوی کرد.

 

مجله تالاب : در ماه های اخیر شایعات بسیاری پیرامون جدایی زوج موفق سینما و تلویزیون ایران، بهاره رهنما و پیمان قاسم خانی شنیده میشد و این در حالی است که هیچ یک از آنها حاضر به پاسخگویی در این خصوص نشدند.

 

بهاره رهنما بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون فعالیت در فیلم و سریال هایی از جمله «توفیق اجباری»، «ورود آقایان ممنوع»، «سن پطرزبورگ»، «پژمان» و «مرد هزار چهره» را در کارنامه کاری خود دارد و پیمان قاسم خانی نیز نویسنده و بازیگر شناخته شده سینما و تلویزیون با فیلم هایی همچون «مارمولک»، «ساختمان پزشکان» و «شب های برره» در سال های اخیر خوش درخشیده است.

 

بهاره رهنما در گفتگوی نوروزی با مجله دیده بان وقتی  سوالی پیرامون این شایعات شنیده نیز بی آن که جواب مستقیمی در رد یا تایید شایعه بدهد صرفا به این بسنده کرده که مردم لزومی ندارد در مورد جزییات زندگی آدمها بدانند!

 

رهنما در پاسخ به سوالی مربوط به اینکه درباره وی و قاسم خانی حرفهای زیادی زده میشود گفت: (مردم) لزومی ندارد در مورد جزییات زندگی آدمها بدانند. چه لزومی دارد.

 

وی ادامه داد: علاقمندان ما همین که می بینند ما سالم هستیم، خوب هستیم و داریم کار می کنیم باید خوشحال باشند.

 

بهاره رهنما این گونه از پاسخگویی شفاف طفره می رود و سپس در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه «آیا روابط دوستانه تان با پیمان قاسم خانی همچنان برقرار است» بیان داشت: بله، هیچ مشکل خاصی وجود ندارد. بعضی ها زیاد حرف می زنند. شما کاری نداشته باشید. به این حرفها نباید توجه کنید.(خنده)

 

پیمان به من زنگ زد و گفت بازیگر خوبی هستی

این سوال البته که می تواند به مخاطبان اطلاعات کامل را درباره شایعه موردنظر بدهد بخصوص وقتی در کنار بخشی از گفته های رهنما درباره چگونگی حضورش در «خوب بد جلف» به کارگردانی قاسم خانی قرار می گیرد.

 

رهنما که در اولین تجربه کارگردانی پیمان ایفای نقش کرده است درباره چگونگی همکاری گفت: با وجودی که من توی قصه «خوب بد جلف»نبودم و قصه هم قصه سریال پژمان نبود، پیمان به من زنگ زد و گفت تو بازیگر خوبی هستی و فکر می کنم جایت جلوی دوربینم خالی است و مثل همه دوستان دیگر دعوت شدم به این کار.

 

رضا رویگری از جدایی بهاره رهنما و پیمان قاسم خانی می گوید!

رضا رویگری بازیگر تاتر،سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص همکاری با فیلم سینمایی «خوب،بد،جلف» اولین تجربه بلند سینمایی پیمان قاسمخانی گفت: این فیلم قصه ای جذاب و روان دارد ودر آن شاهد موقعیت های طنز نیز خواهیم بود، از طرفی قاسمخانی به عنوان کار اول سینمایی خود توانست به خوبی از عهده آن برآید و حرفه ای عمل کند اما قضاوت را باید به زمان اکران موکول کنیم.

 

رویگری درباره صحبت‌هایی در خصوص جدایی بهاره رهنما و پیمان قاسم‌خانی خاطر نشان کرد: من  هم این موضوع را شنیده ام اما صحت آن را به هیچ عنوان تایید نمی‌کنم و در کل عادت ندارم در زندگی خصوصی افراد کنکاش کنم،در هر صورت اگر دو نفر تمایل به زندگی مشترک داشته باشند ادامه می دهند، در غیر این صورت از هم جدا می شوند و این امری عادی است چه بهتر که به حاشیه ها دامن نزنیم.

 

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

 

مطالب مرتبط:

بهاره رهنما در سن 18 سالگی (عکس)

عکس جالب بهاره رهنما در شام غریبان

یاداشت بهاره رهنما برای درگذشت هما روستا + عکس

تبریک تولد جالب به بهاره رهنما توسط نعیمه نظام دوست

واکنش جالب بهاره رهنما به حضور پدرش در تئاتر

 

جدیدترین مطالب سایت