تبلیغات شما در سایت تالاب

تبلیغات شما در سایت تالاب

بنام خداوند بخشنده مهربان

 

سایت تالاب با چندین سال تجربه و آمار بازدید بالا آماده انجام کارهای تبلیغاتی شما می باشد. موقعیتی بسیار مناسب برای تبلیغات کالا – سایت و.. برای شما عزیزان جهت اطلاعات کامل با ما در تماس باشید.

 

تمامی تلاش ما در خدمت به شماست

 

لطفا پس از انتخاب مکان تبلیغاتی مورد نظر خود از طریق ایمیل زیر با ما تماس حاصل فرمایید

 

تماس با ما از طریق ایمیل : talabganji@gmail.com

09162296833

 

برای دیدن پلن های تبلیغات بر روی عکس زیر کلیک کنید

تبلیغات شما در سایت تالاب

مشاهده سایز مکان های تبلیغاتی :

تبلیغات شما در سایت تالاب

  سایز بنر ها در ارتفاع قابل افزایش یا کاهش میباشد. ( در زمان سفارش می توانید سایز بنر را مشخص کنید )

 

قوانین

1.از پذیرش آگهی سایت های حاوی تصاویر و مطالب غیر اخلاقی و همچنین مغایر با قوانین جمهوری اسلامی ایران معذور هستیم.

 

2. درصورت تغییر در ماهیت سایت آگهی دهنده در زمان نمایش آگهی در سایت، بدون هماهنگی و یا هر موردی که به نحوی سوء استفاده از تبلیغات در سایت تالاب باشد نمایش آگهی بلافاصله و بدون اخطار قطع خواهد شد و سایت تالاب هیچ مسئولیتی در قبال عودت وجه ندارد.

 

3. مسئولیت شعارها،مطالب و تصاویر استفاده شده در آگهی بر عهده سفارش دهنده میباشد و تصاویر یا محتوای آگهی می بایست مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد.

4. در صورتی که دستور قضائی یا اخطاری توسط نهادهای قضایی یا نظارتی نسبت به حذف یک آگهی به مسئولین سایت ابلاغ شود آگهی فوق از سایت حذف شده و مسئولیت خسارت یا موارد حقوقی آن بر عهده آگهی دهنده خواهد بود.

 

5. تبلیغ گرفته شده به هیچ عنوان مبلغ پس داده نمی شود به هر علتی که می خواهد باشد….یا اینکه تبلیغ شما برداشته شود بعدا ادامه تبلیغ رو برای شما بزاریم چنین چیزی نداریم…

 

6. قبل از انجام تبلیغ آدرس وب سایت یا محصولی را که مایل به تبلیغ آن هستید در اختیار ما قرار دهید تا آنرا از جهت تطابق با قوانین سایت مورد بررسی قرار دهیم.

 

 

جدیدترین مطالب سایت