عکس های جالب بازیگران در شبکه های اجتماعی (120)

عکس های جالب بازیگران در شبکه های اجتماعی (120)

حواشی بازیگران و هنرمندان در اینستاگرام

 

با درود و دردوی فراوان با یکسری دیگر از حواشی بازیگران و هنرمندان در اینستاگرام در خدمت تان هستیم در ادامه می توانید با تصاویر جالب بازیگران در شبکه هاي اجتماعی تالاب را دنبال نمایید .

 

آغاز می‌کنیم با اسم و یاد احمد شاملو در زادروز 92 سالگی اش. شاملو را نه بعنوان یکی از سمبل هاي روشنفکری معاصر، بلکه بعنوان عاشقانه سُرای بی بدیل دوست داریم و برای وی احترام قائلیم. امیدواریم روحش قرین آرامش و شادی باشد. لاله اسکندری عکسی از پدر فقیدش درکنار جناب شاملو بهمین مناسبت پست کرده است.

همان طور که می دانید خسته بودن شبنم قلیخانی از موضوعات مهمی است که دغدغه تعداد زیادی از مردم کشورمون قلمداد می شود، بهمین علت آن رابه صورت عمومی اعلام کرده و ما نیز در نشر این رخداد انتها سعیمان را کرده ایم.

عکس های جالب بازیگران در شبکه های اجتماعی (120)

ملیکا شریفی نیا و رضا رشید پور در اکران خصوصی فیلم “آینه آغوش” ساخته جدید منوچهر هادی.

زبان تند علی کریمی اینبار متوجه دولت و تصمیمات و اظهارات اخیر دولتمردان شده است. علی کریمی تلویحا اشاره کرده که از حمایت از آقای روحانی در انتخابات اخیر منصرف شده است.

یکیدیگر از تولد هاي مهراب قاسمخانی، درکنار همسر و دخترش نیروانا. یک‌بار دیگر تولدت مارک آقای طناز.

برزو محترم و آقا جانیار در حال تفریح و ساز و آواز. انصافا مو کاشتن برزو را چندین سال جوانتر کرده.

– انداختی؟ حالا بده نوبته منه.

بزرگان طراحی و نقاشی پس از گذراندن یک روز کاری سنگین با نون اضافه. بزرگمهر حسینپور، کامبیز درم بخش، علی اکبر صادقی و سیف الله صمدیان.

جواد جان عزتی در حال انجام صاف و صوف کاری رو عضو حساس اش! بله منظورمان سبیل است.

پگاه آهنگرانی رفته بود از سر کوچه ماست بگیرد که دید دارند جشنواره فیلم حقایق برگزار می کنند، لذا تصمیم گرفت در جشن کمپانی کند.

عکس های جالب بازیگران در شبکه های اجتماعی (120)

متین ستوده اخیراً در گفتگو اي اعلام کرده که به عشق واقعی اش پشت پا زده و منصرف است ودر حال حاضر مجرد است. می گویند ازآن روز به بعد سرور هاي مربوط به بخش دایرکت در اینستاگرام دچار اختلال و بعضا سوختگی شده اند و توانایی هندل کردن حجم ماجرا را ندارند.

سلفی مهدی میامی درکنار اساتید بهزاد فراهانی و چنگیز جلیلوند و همینطور محسن بهرامی در انتظار آ

جدیدترین مطالب سایت