لاغری ملیکا شریفی نیا بازیگر مشهور همه شگفت زده کرد (عکس)

لاغری ملیکا شریفی نیا بازیگر مشهور همه شگفت زده کرد (عکس)

لاغری ملیکا شریفی نیا بازیگر مشهور

بازیگران زیادی برای سلامتی و زیبای اقدام به کاهش وزن کرده اند از جمله خانم ملیکا شریفی از بازیگران معروف ایرانی که با کاهش وزن شدید همه ی را متعجب کردند.

 

حال راز لاغری این بازیگر مشهور چیست ؟

بازیگر معروف ملیکا شریفی نیا دختر کوچک خانواده هنرمند شریفی نیا است که به مانند همه ی اعضای خانواده یکی از بازیگران سرشناس سینما و تلویزیون است.

 

مجله تالاب : صفحه اینستاگرامش رابا انتشار عکسی از کاهش وزن محسوسش به روز کرد. ملیکا شریفی نیا با انتشار عکسی مربوط به دو سال قبل درباره انگیزه اش برای رژیم و کاهش وزن توضیح داد.ملیکا شریفی نیا با انتشار این عکس نوشت: بفرمائید اینم یه عکس قبل و بعد… بعد از دو سال…

 

لاغری ملیکا شریفی نیا بازیگر مشهور همه شگفت زده کرد (عکس)

مقایسه کاهش وزن ملیکا شریفی

 

به گزارش تالاب همه ی چیز از روزی شروع شد که به «خودباوری» رسیدم و گفتم اگر دیگران تونستن ؛ بدون شک من هم می تونم اون روز نگفتم از فردا… از شنبه… یا از اول ماه شروع می‌کنم!

 

یادمه یک بشقاب لوبیاپولوی مامان پز جلوم بودو می‌خواستم حسابی خدمتش برسم که یکهو ؛ همون روز همون ساعت… در همون لحظه ي جادویی و طلایی رنگ …کلشو ریختم تو سطل زباله که دیگه دستم بهش نرسه!

 

و گفتم اگه از این نتونی بگذری، از هیچی نمی تونی بگذری و اگر «همین همین حالا» شروع نکنی، هیچ وقت نمی تونی شروع کنی می دونم کار بدی کردم ریختمش دور، ولی در اون لحظه لازم بود چون اگر می ذاشتمش دم در بدون شک یک ربع بعد خودم برش می داشتم و می خوردمش!

 

لازم بود که بریزمش توی سطل تا بفهمم هر چیز خوشمزه اي جلوم بود الزاماً نباید بره توی معده م ! تا یاد بگیرم با بدنم مثل سطل زباله رفتار نکنم !!!تا نگم اگر بمونه حیف میشه و تمامش رو به بدنم تحمیل کنم!

 

لاغری ملیکا شریفی نیا بازیگر مشهور همه شگفت زده کرد (عکس)

عکس های لاغری ملیکا شریفی نیا

 

فقط برای این که یک وقت حیف نشه !!اچیزی که از بچگی یادمون دادن و دائم می گفتنبشقابتو تمیز کن ! نبینم غذا توش بمونه البته اونا قطعا می خواستن به ما یاد بدن اندازه ي شکممون غذا بکشیم و حیف و میلش نکنیم ولی ما چکار میکردیم ؟

 

همیشه اندازه اي که چشم هامونچشم هاي‌ پر ولع و هیجان زده مون سیر بشن غذا می کشیدیم و برای حیف نشدن تا آخرش رو می ریختیم توی معده هاي‌ زبون بسته اي که دائم کش می اومدن و کش می اومدنتا خودشون رو با اون چشم هاي‌ حریص هماهنگ کنن

 

عجب ظلمی…… چه فشاری ! اون روز بالاخره تصمیم گرفتم با بدنم مثل یک دوست رفتار کنمدوستی که نمیشه هر چیزی رو بهش تحمیل کرد و باید باهاش مهربون باشی تا باهات رفاقت کنه !

 

وگرنه ولت می کنه به امان خدا و میره که میره که میره! و تو توی تنهای بغض آلود روزی از رفتنش باخبر می شی و به خودت میای که بین تون هزاران سال نوری فاصله افتاده !

 

و باید ماه ها و سال‌ها بی وقفه تلاش کنی و شبانه روز بدوی تا دوباره بتونی دلشو به دست بیاری و بهش برسی و تنها ؛ تنها ؛ تنها خوبی این ماجرا اینه که«دوباره به هم رسیدنش» قطعیه ! چون بدن ما وفادارترین دوست ماست و تلاش و مهربونی رو خیلی خوب می فهمه …

 

لاغری ملیکا شریفی نیا بازیگر مشهور همه شگفت زده کرد (عکس)

 

ملیکا شریفی نیا دو سال پیش در سال روز تولد 30 سالگی اش بعد از مدتها دوری از همراهانش با انتشار خبری همه ی را غافلگیر کرد و از کاهش وزن 20 کیلویی اش خبر داد.

 

لاغری ملیکا شریفی نیا بازیگر مشهور همه شگفت زده کرد (عکس)

ملیکا شریفی در کنار پدر و مادر و خواهر

 

ملیکا شریفی نیا قبل از قدم گذاشتن در 30 سالگی عزمش را جزم کرد و 20 کیلو از وزنش را کاهش داد و به تناسب اندامی که سال ها آرزویش را داشت دست یافت.

 

بازیگر سریال دلدادگان بعد از گذشت 2 سال از ان کاهش وزن محسوس بنظر می‌رسد بازهم با تغییراتی روبه‌رو بوده است و هرروز به وزن ایده آلش نزدیک می شود.

 

از مطالب مرتبط با این بازیگر مشهور در پایین می توانید دیدن نمایید. ملیکا شریفی بازیگر مشهور سینما و تلویزیون ایران

جدیدترین مطالب سایت