مراسم عروسی رحمت در سریال پایتخت ۶ (نوروز 1399)

مراسم عروسی رحمت در سریال پایتخت ۶ (نوروز 1399)

مراسم عروسی رحمت در سریال پایتخت ۶

سریال پایتخت 6 در نوروز 1399 پخش خواهد شد.

سریال پایتخت یکی از پر مخاطب ترین سریال هاي‌ شب عید میاشد. سریال پایتخت ۶ بـه روزهای آخر فیلم برداری نزدیک شده و تقریباً ۷۰درصد کار پیش رفته اسـت. این سریال در ۱۵قسمت در ایام نوروز پخش خواهد شد. امروز در پرشین وی می‌خواهیم تصویری از مراسم عروسی رحمت را در سریال پایتخت نشان دهیم با ما همراه باشید.

 

مراسم عروسی رحمت در سریال پایتخت ۶ (نوروز 1399)

مراسم عروسی رحمت

تصویربرداری فصل ششم مجموعه تلویزیونی پایتخت ۶ بـه کارگردانی سیروس مقدم و تهیه کنندگی الهام غفوری از مرز ۷۰ درصد گذشت و مهران احمدی جلوی دوربین رفت. فصل ششم مجموعه تلویزیونی پایتخت در ۱۵ قسمت برای پخش در نوروز ۹۹ از شبکه یک سیما ساخته می شود. در ادامه توصری عروسی رحمت را دراین سریال میبینیم.

مراسم عروسی رحمت در سریال پایتخت ۶ (نوروز 1399)

 

داستان سریال پایتخت 6

مجید زین العابدین مدیر شبکه یک سیما درباره سریال «پایتخت۶» بـه کارگردانی سیروس مقدم و این کـه آیا با تغییر نویسنده این سریال بازهم شاهد کیفیت «پایتخت» مثل فصل‌هاي‌ گذشته خواهیم بود؟ گفت: همان طور کـه در جریان هستید تقریباً ۵ فصل از این سریال بـه قلم مرحوم خشایار الوند نگارش شده بودو گروه تولید برای «پایتخت ۶» از نویسنده جدیدی استفاده کردند. بـه طور قطع مجموعه تلویزیونی «پایتخت۶» از کیفیت بالایی برخوردار خواهد بودو حتماً در قالب یک سریال جذاب و پرمخاطب بروی آنتن شبکه یک خواهد رفت کـه بسیار شیرین و طنز خواهد بود.

 

مراسم عروسی رحمت در سریال پایتخت ۶ (نوروز 1399)

زمان پخش پایتخت ۶

مدیر شبکه یک سیما در پاسخ بـه سوالی مبنی بر شروع پخش این سریال بیان داشت: بـه دلیل همزمانی روز اول فروردین با شهادت امام موسی کاظم «ع» نخستین قسمت از این سریال طبق روال هرساله یک شب مانده بـه روز اول فروردین نیست و امسال استثنا نخستین قسمت «پایتخت۶»  در روز اول فروردین پخش می شود.

 

مجموعه تلویزیونی «پایتخت» بـه تهیه‌کنندگی الهام غفوری از سال ۹۰ تا ۹۷ در ۵ فصل از

شبکه یک سیما بروی آنتن رفته اسـت.

فارس

جدیدترین مطالب سایت