عکس جالب معروف به ” آغوش نجات‌ بخش”

مجموعه : عکس های دیدنی
عکس جالب معروف به ” آغوش نجات‌ بخش”

عکسی معروف به “آغوش نجات‌ بخش”

دکتر‌ها اعتقاد داشتند یکی از نوزادان زنده و دیگری می‌میره؛ اما نوزاد سالم دستش رو پشت خواهرش گذاشت. ضربان قلب عادی شد و هردو به زندگی بازگشتند !

 

حالا اونا 22 ساله هستن

 

همه ی lما کودکان را دوست داریم به ویژه زمانی که به دنیا می‌آیند و بسیار کوچک هستند و همه ی دوست دارند انها را بغل کنند اما عکس زیر که مشاهده می‌کنید با بقیه عکس ها تفاوت زیادی دارند.

 

تصویر زیر متعلق به گزارشی مفصل با عنوان “آغوش نجات‌بخش” است که به هفته اول دو نوزاد دو قلوی آمریکایی اختصاص دارد. این دو نوزاد پس از این که 12 هفته زودتر از موعد به دنیا آمدند، در اتاقک‌هاي‌ مخصوص نوزادان زودرس قرار داده شدند و پزشکان انتظار داشتند تنها یکی از ان‌ها زنده بماند.

 

عکس جالب معروف به " آغوش نجات‌ بخش"

 

عکس جالب معروف به ” آغوش نجات‌ بخش”

 

پس از سه هفته، یکی از نوزادان به دلیل مشکل در تنفس به مرگ بسیار نزدیک شد. یکی از پرستاران بیمارستان با زیر پا گذاشتن قوانین بیمارستان، دو نوزاد دو قلو را درکنار هم ودر یک دستگاه قرار داد.

 

زمانی که دو نوزاد درکنار هم قرار گرفتند، نوزاد سالم دست خودت را دور گردن خواهر انداخت و با محبت وی را در آغوش گرفت. پس از مدتی ضربان قلب نوزادی که امیدی به زندگی او نبود به حالت عادی بازگشت و دمای بدن او روند افزایشی یافت ودر نهایت زنده ماند.

 

این اتفاق باعث شد تا بیمارستان در نحوه نگه‌داری از نوزادان تجدیدنظر کرده و عواطف آنان در هنگام تولد را نیز مدنظر قرار دهد. این دو خواهر هم‌اکنون 17 سال سن دارند و بدون هیچ مشکلی به زندگی ادامه می دهند.

 

این عکس مجدد بعد از 22 سال و انتشار آن در فضای مجازی بسیار جنجال به پا کرده است و خیلی ها از این دختران خواستگاری و درخواست ازدواج کرده اند.

 

جدیدترین مطالب سایت