ایده هایی ناب و جدید برای آتلیه عکاسی نوزاد

ایده هایی ناب و جدید برای آتلیه عکاسی نوزاد

ایده هایی آتلیه عکاسی نوزاد

 

والدین می‌توانند با عکسبرداری مداوم از نوزادان خود، مراحل تغییر چهره و رشد کودک دلبندشان را ببینندپس از 9 ماه انتظار، کودکی پا به دنیا میگذارد که از هر نظر خوشگل هست.

 

پدر و مادرها دوست دارند این زیبایی ها را لحظه به لحظه ثبت کنند تا در آینده به فرزندانشان نشان دهند که انها، به چه شکل و شمایلی بوده اند. عکاسی از این مخلوقات خوشگل و کوچک، نیازمند ظرافت خاصی هست که باید افرادی مجرب و آموزش دیده، آن را انجام دهند.

 

  به گزارش تالاب عکاسی از نوزادان در آتلیه هاي مخصوصی انجام میشود تا این لحظات دوست داشتنی با بالاترین کیفیت ثبت شوند. این عکاسی از نوزادان تازه متولد شده تا یک سال صورت میگیرد و دکوراسیون دل انگیز مخصوص خود را می طلبد.

 

عکاسی از نوزاد یک هفته اي، بسیار آسان هست چرا که نوزاد در این دوره خوابالود هست و به راحتی میتوان تصویر هایي با ایده هایي دیدنی و دیدنی، گرفت. تصویر نوزاد در حالت خواب که بر روی دست والدین قرار دارد یا در سبدی که با تل و گل سر او هماهنگ شده باشد، از ایده هایي هست که به هیچ وجه قدیمی نمیشود.

 

درست هست که عکاسی از نوزادی که به گریه و بازیگوشی افتاده هست کمی دشوار به نظر میرسد اما آنها خلق کننده سوژه هاي بسیار فوق العاده میباشند.

 

آتلیه عکاسی نوزاد

 

آتلیه اي که از نوزادان تصویر میگیرد باید دکوراسیون مختص به نوزادان را داشته باشد و عکاسان هنرمند آن، صبر و شکیبایی زیادی داشته باشند. چرا که نوزادان در صورتی که کوچکترین تحریک محیطی نا آشنایی داشته باشند شروع به گریه کردن می‌کنند و ممکن هست این گریه کردن تا دقایق زیادی به طول بیانجامد. محیطی که خوشحال باشد و عکاس توانایی برقراری ارتباط صمیمی با نوزاد را در این محیط خوشحال داشته باشد کاملا ایده آل هست.

 

از طرفی محیطی که نوزاد در آن قرار می‌گیرد باید کمترین آلودگی و میکروب ها را داشته باشد تا نوزاد از ابتلا به مریضی دور باشد. دمای محیط عکاسی نیز باید چندان باشد تا نوزادان به هیچ وجه احساس سرما نکنند و سرما نخورند. از طرفی محیط گرم برای نوزادانی که خواب میباشند، بسیار دلنشین هست. بیشتر نوزادانی که در خواب به سر می‌برند در محیط هاي گرم، لبخند زیبایی بر روی صورتشان می‌نشیند که این هم از سوژه هاي زیبای عکسبرداری از یک نوزاد خواهد شد.

 

ایده هایی ناب و جدید برای آتلیه عکاسی نوزاد

ایده هایی آتلیه عکاسی نوزاد

 

والدین می‌توانند با عکسبرداری مداوم از نوزادان خود، مراحل تغییر چهره و رشد کودک دلبندشان را ببینند. عکسبرداری از نوزادان به قدری این روزها برای والدین مهم محسوب میشود که گاهی برای یافتن آتلیه مناسب، روزها زمان صرف می‌کنند.

 

آتلیه هاي نوزادان با مد نظر گرفتن خلق و خوی نوزاد، ایده هایي ناب و اخیر برای عکسبرداری می‌دهند و گاهی این ایده ها فراتر از آتلیه میرود و پا به طبیعت میگذارد. عکاسی نوزادان در طبیعت، نوع دیگری از عکاسی هست که بعضی از آتلیه هاي نوزادان، با مد نظر قرار دادن بخشی از طبیعت، به عکسبرداری در این اساس میپردازند. عکسبرداری از نوزاد در طبیعت، کار دشواری هست و یک عکاس حرفه اي و آموزش دیده میتواند به خوبی از پس آن برآید. 
 

ایده هایی ناب و جدید برای آتلیه عکاسی نوزاد

ایده هایی آتلیه عکاسی نوزاد

 

آتلیه عکاسی کودک کفشدوزک با دارا بودن کادر مجرب و آزموده، برترین و با کیفیت ترین تصویر ها را برای نوزادان شما به یادگار خواهند گذاشت. بهرهگیری از دکورهای متنوع و به روز در این آتلیه، آن را از سایر آتلیه ها متمایز کرده هست.

 

کادر حرفه اي در آتلیه کفشدوزک با ایده هایي ناب و اخیر، عکس هایي خوشگل و فوق العاده، از نوزادان ثبت خواهد کرد که با چاپ بر روی برترین نوع کاغذ و شاسی، ماندگاری این تصویر ها را مادام العمر می‌کنند. تحویل سریع تصویر ها و طراحی مناسب انها، نیازمند تجربه اي هست که پس از سال‌ها تجربه کاری، به دست آمده هست.

 

جدیدترین مطالب سایت