ترفندی برای خلاصی از استرس

ترفندی برای خلاصی از استرس

ترفندی برای خلاصی از استرس در 5 دقیقه‌ای

در زندگی امروزی که دارای استرس هاي فراوان می باشد راه کاری را برای شماعزیزان معرفی میکنم تا استرس بخش جدا نشده اي از زندگی هر روز ماست. را کم نماییم که میتواند استرس ما را کاهش دهد. یکی از این روشها که در ژاپن بسیار متعارف هست، در کمترین زمان بیشترین تاثیر را میگذارد و از استرس تان به مقدار زیادی می کاهد.

 

به گزارش تالاب: استرس بخش جدا نشده اي از زندگی هر روز ماست. اگر چه مقدار کمی استرس برای زندگی ما لازم هست اما اگر نظارت نشود، زندگی ما را تحت تاثیر منفی خود قرار میدهد.

 

استرس می‌تواند شخصیت ما را تخریب کند، موجب بر هم زدن روابط عاطفی ما با دیگران شود و همینطور از پیشرفت زندگی ما بکاهد. استرس می‌تواند تا حدی در ما وجود رخنه کند که جز تاریکی چیزی نبینیم و تبدیل به آدمی افسرده و منزوی شویم.

 

اما راههایی وجود دارد که میتواند استرس ما را کاهش دهد. یکی از این روشها که در ژاپن بسیار متعارف هست، در کمترین زمان بیشترین تاثیر را میگذارد و از استرس تان به مقدار زیادی می کاهد.

 

اگر شما هم به دنبال راهی سریع، ساده و تاثیرگذار هستید، این روش راکه در این مقاله به شما آموزش میدهیم، امتحان کنید.

 

ترفندی برای خلاصی از استرس

 

برای این روش باید از دست هایتان کمک بگیرید، اما گذشته از آن باید بدانید که هر انگشت چه تاثیری در زندگی تان دارد و بازتاب چه خصوصیتی از شماست.

با این ترفند، در 5 دقیقه از استرس تان بکاهید

 

شست

انگشت شست به شما کمک میکند که با احساساتی چون عصبانیت و نگرانی بجنگید. همینطور در درمان دردهایی چون درد معده، مریضی هاي پوستی، اختلال اعصاب و سردرد نیز موثر هست.

 

انگشت اشاره

انگشت اشاره در مقابله با ترس ما را یاری می‌کند. به علاوه، دردهایی چون کمردرد، دندان درد، دردهای ماهیچه اي و اختلالات سیستم گوارش را نیز کاهش میدهد.

 

انگشت میانی

وظیفه انگشت میانی نظارت عصبانیت هست. در کاهش دردهای قاعدگی، میگرن و خستگی نیز موثر هست.

 

انگشت حلقه

این انگشت به ما در مقابله با افسردگی و ناراحتی کمک میکند. مشکلات تنفسی، آسم، مریضی هاي پوستی و اختلالات گوارشی نیز به کمک انگشت حلقه از بین می‌رود.

 

انگشت کوچک

انگشت کوچک دست در بالا بردن اعتماد به نفس ما موثر هست. همینطور به آرامش و مثبت اندیشی ما نیز کمک می‌کند. از دیگر تاثیرات آن کاهش درد قلب، گلو، استخوان ها و دردهای شکمی نیز موثر هست.

 

حال که خصوصیات هر انگشت را دانستید، به سراغ شیوه کاهش استرس می‌رویم. به راستی چگونه میتوانیم به کمک انگشتان دست مان از دردهایمان بکاهیم؟

 

ترفندی برای خلاصی از استرس

برای اینکه میان انرژی هاي بدن تان تعادل برقرار کنید، باید انگشت تان را به کمک دست مخالف نگه دارید. از آنجا که میدانید هر انگشت چه دردی را می کاهد، انگشت مورد نظر را با دست مخالف تان به مدت 1 تا 2 دقیقه محکم نگه دارید.

 

برای آرامش ذهن تان هم با شست دست مخالف بر وسط کف دست تان، یه مدت 1 تا 2 دقیقه، فشار آورید.

 

پیشنهاد می‌شود که هنگام انجام دادن این حرکات نفس هایي آرام بکشید.

 

حتما لازم نیست که برای مریضی خاصی از این تکنیک بهرهگیری کنید، بلکه می‌توانید هر روز این روش را انجام دهید تا تفاوت در کیفیت زندگی تان حاصل شود.

 

از آنجا که این روش ساده هست و در زمان کوتاهی انجام می‌گیرد، امیدواریم که برایتان خوب واقع شود.

 

جدیدترین مطالب سایت