ایده های کاربردی برای هدیه هایی که آقایان دوست دارند

ایده های کاربردی برای هدیه هایی که آقایان دوست دارند

کادوهایی که اقایان دوست دارند چیست ؟ 

هر مردی دوست دارد کادو بگیرد حتی اگر اندک و مختصر باشد ولی باز ارزش هدیه دادن را زیر سوال نمی‌برد.

به گزارش تالاب هدیه‌ها عمومی میباشند و اگر کسی که میخواهید برای او هدیه بخرید سلیقه خاصی دارد می توانید با دقت به آن کادو بخرید؛ هدیه‌هایي مانند وسایل ماهیگیری یا سازدهنی از این دست هدیه‌ها میباشند.

 

ایده های کاربردی برای هدیه هایی که آقایان دوست دارند

هدیه‌های پوشیدنی

لباس: اکثر مردها از خرید کردن خوش‌شان نمی آید و اگر زحمت خرید را از سر آن‌ها کم کنید، شاد خواهند شد. اگر به سلیقه خودتان مطمئن هستید، با دقت به لباس‌هایي که می پوشد یک بلوز مناسب برای او بخرید.

 

با فروشنده قرار بگذارید و اگر لباس اندازه یا مورد پسند نبود، بتوانید آن را تعویض کنید. خرید شلوار یا کفش عاقلانه به‌نظر نمی رسد چون حتما گذشته از خرید باید امتحان شوند.

 

کمربند: از آن هدیه‌هایي هست که مردها همۀ وقت به آن نیاز دارند. یک کمربند چرمی همۀ وقت آن‌ها را شاد می کند. پس میتوانید از کمربندهایی که با کیف پول و لوازم دیگر در یک جعبه فروخته میشوند، بهره گیری کنید.

 

کیف: کیف پول یا کیف دستی. بسته به هزینه‌اي که درنظر گرفته‌اید، میتوانید کیف‌هایي با کیفیت متفاوت بخرید.

 

کلاه: خیلی از مردها اهل کلاه میباشند و از داشتن مدل‌هاي گوناگون کلاه لذت می برند. شما با پیدا کردن یک مدل جذاب میتوانید وی را شاد کنید.

ایده های کاربردی برای هدیه هایی که آقایان دوست دارند

همراه‌های محبوب

ساعت: همۀ مردها از زیورآلات خوش‌شان نمی آید اما ساعت یکی از آن چیزهایی هست که همۀ وقت بهره گیری میکنند. ساعت یک همراه مفید هست و اگر دنبال هدیه‌اي با قیمت نسبتا چندان هستید می توانید آن را گزینش کنید.

 

جاسوئیچی: این یک هدیه کوچک و به‌یاد‌ماندنی هست و به یاد داشته باشید گزینش درست آن سلیقه شما را نشان می دهد.

 

دستمال گردن یا شال: یک هدیه لوکس که همۀ وقت به یاد خواهد ماند. برای خرید آن باید لباس‌هایي که دارد را به یاد بیاورید و با دقت به آن‌ها رنگ مناسب را گزینش کنید.

 

ست اصلاح: ادکلن، افتر شیو، خمیر ریش و حتی اتومبیل ریش‌تراش، از پرطرفدارترین وسایل بهداشتی مردانه میباشند که می توانید خریداری کنید. این محصولات به‌صورت یک آلبوم در بسته‌بندی‌هاي خوشگل فروخته می شوند.

ایده های کاربردی برای هدیه هایی که آقایان دوست دارند

هیجان انگیز و خاص

لوازم تحریر: همۀ مردها از لوازم تحریر خوش‌شان می آید و همین طور با قیمت‌هاي متفاوت هم پیدا می شود. بسته به هزینه‌اي که میخواهید بکنید می توانید یک خودکار ساده بخرید یا سِت خودنویس و لوازم دیگر.

 

جعبه ابزار برای خودرو: مردها هر چقدر هم که بزرگ شوند باز هم از داشتن یک جعبه ابزار خوشگل لذت می برند. جعبه ابزارهایی برای اتومبیل هم در بازار هست که بسته‌بندی‌هاي خیلی زیبایی دارند.

 

قطب‌نما و چاقو: میدان منیریه پر از وسایلی هست که مردها از داشتن آن شاد میشوند. یک قطب‌نما، چاقوی همۀ‌کاره ســـفر، چراغ‌هاي پیشانی یا حتی کیسه خواب، مردانی که اهل سفر نیستند را هم شاد میکند.

 

آلبوم فیلم و سریال: برای آن‌هایي که اهلش میباشند برترین هدیه هست. میتوانید آلبوم فیلم‌هاي کارگردان مورد علاقه یا سریالی که دوست دارد را از فروشگاه‌هاي سروش بخرید یا به مراکز فروش فیلم سفارش دهید.

 

کتاب: تنوع کتاب آن قدر چندان هست که غیرممکن هست کتابی با سلیقه کسی که می خواهید برایش کادو بخرید پیدا نکنید. برخی‌ها رمان دوست دارند، برخی تاریخ و سیاست و برخی دیگر کتاب‌هاي راهنما.

 

وسایل الکترونیکی: گوشی هدیه‌اي تکراری هست. به جای آن با کمی گشتن در بازار‌هاي وسایل الکترونیکی به چیزهای دیدنی‌تری برمی‌خورید. مثلا پلی استیشن پرتابل، فلش، تبلت،MP4 یا DVD Playerپرتابل هدیه‌هاي خوبی میباشند.

جدیدترین مطالب سایت