برترین ویژگی جذاب مردانه

برترین ویژگی جذاب مردانه

آشنایی برترین ویژگی جذاب مردانه

مردان دارای ویژگی هاي میباشند که باعث جذابیت انها می‌شود با ما در سایت تالاب باشید سرنخ‌هاي شنودی و بویایی روی دریافتی که ما از جذابیت یک فرد داریم، تاثیر زیادی میگذارند‎

 

ممکن هست شما خیلی خوش‌تیپ باشید، مثلا مثل فلان هنرپیشه‌ي مشهور، اما شاید این برای جذب دختری که دوستش دارید کافی نباشد. طبق یک بررسی اخیر که توسط محققان لهستانی انجام شده، جذابیت، به ظاهر شما بستگی ندارد، بلکه اکثر به این مربوط هست که صدای شما چقدر آرامش بخش هست و چقدر بوی مفید می دهید!

 

به گزارش تالاب:محققان برای این بررسی‌ها، به ارزش‌هاي ادبی سه دهه‌ي قبل نگاه کردند و چیزی که یافتند این بود که صدا میتواند طیفی از رفتارها را به شنونده منتقل کند، مثلا این که شما تا چه حد مسلط و چیره‌دست هستید، چقدر اهل کمک و همکاری هستید، اوضاع روحی و عاطفی شما چگونه هست و حتی بدن‌تان چقدر تنومند هست!

 

آشنایی برترین ویژگی جذاب مردانه

حالا اگر صدای عمده خوشایندی ندارید نگران نشوید! چون بررسی‌هاي دیگر هم نشان داده که رایحه‌اي که از شما به مشام میرسد هم میتواند همین اطلاعات گفته شده را در اختیار دیگران بگذارد. خوشبختانه برای بویی که می دهید ترفندهایی وجود دارد!

 

هر دوی ویژگی‌هاي گفته شده می توانند به جنس مخالف این را القا کنند که خواستنی هستید یا نه!

 

دانشمندانی که روی این پروژه کار کرده‌اند فکر میکنند این یافته‌ها به علت تکامل‌ و تحول مثبتی هست که به افراد اجازه می دهد شما را از راه دور قضاوت کنند «در مورد ظاهر و صدا» و همینطور وقتی نزدیک شما میباشند از روی بویی که می دهید، درموردتان نظر بدهند. محققان در قبل دریافته بودند که افراد معمولا جذب کسانی می شوند که شبیه خودشان میباشند، اما این تحقیق اخیر گفته که افراد آنهایی را ترجیح می دهند که بویی متفاوت‌تر دارند!

 

سرنخ‌هاي شنودی و بویایی، جداگانه یا با هم، روی دریافتی که ما از جذابیت یک فرد داریم، تاثیر زیادی میگذارند و بنابراین عقاید و رفتارها و واکنش ها نسبت به فرد مقابل، در درجه‌ي دوم اهمیت قرار دارند.

 

جدیدترین مطالب سایت