روش هایی ناب برای فوتبالیست شدن حرفه ای

روش هایی ناب برای فوتبالیست شدن حرفه ای

نحوه فوتبالیست شدن در 6 ماه 

بازیکن فوتبال شدن یکی از سخت ترین کارهای ممکن هست که با سختی می‌توان به برترین بازیکنان تبدیل شد .

 

تمرینات فوتبال اکثر نسبت به سن و شرایط بدنی و قرار داشتن در یکی از پله هاي هرم تمرین میباشد.

 

ولی ابتدا ما همۀ را مبتدی فرض کرده و دنباله رو یک هرم تمرین مفید ، ولی اگر خودتون رو در شرایط خاص و میدونید که در پله هایي از هرم تمرین بالاتری قرار دارید ، ایمیل بدید یا کامنت بزارید ، جوابتون رو حتما میدم و براتون یه برنامه تمرینی یا حتی حضوری ببینمتون و براتون یه نمره بدم و تو هرم تمرینی مناسب خودتون قرارتون بدم .

روش هایی ناب برای فوتبالیست شدن حرفه ای

ابتدا باید اسم این هرم تمرینی رو بگم : ” چگونه در شش ماه یک فوتبالیست حرفه اي شویم ” 

 

بله امکان داره و حتمی هست ، طبق قوانین بدنی و آناتومی ساختار بدن ، این امر شدنیه اما برا کسانی که در رده سنی بین 18 تا 34 هستن ، بازم میگم آره 34 دور از ذهن خیلی از فوتبالدوست هاست که فردی بتونه بعد از سن 30 سالگی وارد فوتبال بشه .

 

اما این سایت متعلق به باشگاه یا موسسه اي نیست که بخوان برا سرمایه گذاری استعدادهایی که درگیر زندگی بودن و نمیتونن چندان بازی کنن رو حذف کنه ، این وبلاگ برا فوتبالدوست هاست که ایمان دارن و میدونن که  میتونن .

 

در کل روحیه جنگندگی و نیاز به بالاتر رفتن و ترقی ، در بحران 30 سالگی به بحبوحه میرسه و معمولا در این سن افراد به یک شرایط تعادل در زندگی میرسن ، پس از همین امروز پیگیر برنامه تمرینی خودتون باشید .

 

به جوونترها باید بگم که دور زدن و یا زودتر رسیدن به هدف در فوتبال در ده هزار نفر فقط برا یک نفر اتفاق میفته و نگید که شرایط نیست ، وقت نیست ، پول نیست ، همۀ این ها رو بزارید کنار و تمرین کنید ، با هر شرایطی که دارید و بدونید که میتونید .

روش هایی ناب برای فوتبالیست شدن حرفه ای

میگید نه مشاوره بگیرید ، کامنت بزارید ، ایمیل بدید ، اس ام اس بدید ، مشاوره بگیرید و بعد می‌بینید که میتونید ، شدنیه ، نزارید که شما رو باشگاهها فیلتر کنن شما میدونید که چی کم دارید شما فقط “هرم تمرین ” رو کم دارید بله بله .

 

هرم تمرین همونطور که از اسمش پیداست ، برا هر نفر میتونه متفاوت باشه و برا بالارفتن ساخته شده و بهرهگیری میشه و هرم دارای پله کان هست که شما حالا باید در این پله ها قرار بگیرید و با یک نگاه به پایین و خیره شدن به بالا به طرف بالا حرکت کنید بله بله .

 

باید بگم که این پله ها رو سخت نگیرید هر روز یک پله هست که شما با تمرین در اون روز یا حتی استراحت در اون روز ، یک پله ترقی می کنید چون در هرم قرار دارید . استراحت برنامه ریزی شده خودش یک پیشرفت هستش .

 

مژده ، باید بگم  وقتی که شما به این قسمت در این مقاله می رسید یعنی فوتبالدوست هستید و برای خودتون هدفی دارید و تو ذهنتون به هدفتون بارها و بارها رسیدید بله شما با رسیدن به این قسمت نخستین پله از این ” هرم تمرین ” رو برداشتید تبریک میگم فاصله شما با آخرین پله یک پله کمتر شد شما به هدفتون نزدیکتر شدید .

روش هایی ناب برای فوتبالیست شدن حرفه ای

در کل تمرینات فوتبال به این نوزده مورد ختم میشه :

 

1 – تمرینات ذهنی

2 – تمرینات استقامتی 

3 – تمرینات سرعتی

4 – تمرینات کششی

5 – تمرینات جهشی

6 – تمرینات تکنیکی

7 – تمرینات درک توپ

8 – تمرینات ترکیبی تکنیکی و سرعتی

9 – تمرینات اصول طراحی

10 – تمرینات موقعیتی

11 – تمرینات ترکیبی موقعیتی و سرعتی

12 – تمرینات موقعیتی ترکیب شده در هم

13 – تمرینات موقعیتی تبدیل شده اجباری

14 – تمرینات نحوه برخورد در بازی هاي پربرخورد

15 – تمرینات شوت

16 – تمرینات استوپ

17 – تمرینات سانت

18 – تمرینات ترکیبی استوپ و سانت

19 – تمرینات ترکیبی استوپ و شوت

حالا باید از نخستین انتخاب شروع کنم به توضیح دادن که انتظار دارم با دقت مضاعف نخستین قسمت رو دنبال نمایید

 

1 – تمرینات ذهنی

هیچ کس نمیتونه بگه که ذهن در فوتبال اثر نداره اگر بگه حتما این آقا مربی ماهی هاست ، نه آدمها ، بگذریمو

روش هایی ناب برای فوتبالیست شدن حرفه ای

تمرینات ذهنی شامل تمرینات :

 

1-1 — تمرینات دیداری

2-1 — تمرینات ادراکی

3-1 — تمرینات پردازشی

4-1 — تمرینات خودباوری

5-1 — تمرینات فرسایشی

 

میشه گفت عدم توفیق در فوتبال 99 درصد از فوتبالدوستان اینه که این تمرین رو نادیده گرفتند ، بله متاسفانه کمتر مربی وجود داره که این حقیقتو بدونه که ذهن بازیکنه که بازی میکنه نه پای اون ، شاید هم همۀ میدونن و شاید هم به این حقیقت ایمان دارن اما نمیدونن چطور باید این تمرینات رو انجام بدن .

 

تازه برخی از مربی ها بازیکنی که در پله هاي بالای ” هرم تمرین ” قرار داره و مفید و تکنیکی نسبت به پستش بازی میکنه رو با تمرینات بدنی مضاعف و دقت نکردن به ذهن بازیکن و اهمیت ندادن و یا کمتر اهمیت دادن به ذهن بازیکن ، اونارو خراب میکنن ، بله این اتفاق در استان بوشهر داره میفته ، چه بازیکنهایی داریم .

 

اما به علت نبود وقت و نداشتن باور از طرف بازیکن ، که تمرین ذهنی بالاترین درجه از تمرینات فوتبال هست ، بیشترشون فوتبال رو کنار میزارن و تعجب میکنن و میگن ” ما از این بازیکنهای فلان تیم بهتر بازی می‌کنیم اما اونا پارتی دارن ” ، نه نه حداقل بیشترشون نه ، اونها به تمرینات ذهنی اهمیت بیشتری دادن و بالاتر قرار گرفتن .

جدیدترین مطالب سایت