با سرمایه ی کم چه شغل خانگی را انتخاب کنیم ؟

با سرمایه ی کم چه شغل خانگی را انتخاب کنیم ؟

رابطه ی بین سرمایه ی کم و شغل خانگی 

شغل در ایران وابسته به استعداد هست ، یعنی اگر فردی استعداد داشته باشد بدون سرمایه هم می‌تواند پر در آمد باشد .

 

اشتری، مدیر یک سایت مشاور اقتصادی می گوید:

برای داشتن مشاغل خانگی پردرآمد و در عین حال پیروز نیازی به داشتن یک بنگاه اقتصادی و یا دفتری با یک میز و چند صندلی و خط تلفن و در نهایت یک منشی نیست بلکه با داشتن حداقل امکانات از قبیل یک خط تلفن و داشتن کارت ویزیت برای معرفی خودتان به خریداران کالا و یا خدماتتان کافی هست.

 

به گزارش تالاب ، وی میگوید:یکی از شیوه‌هاي کسب و کار که امروزه در همۀ جای جهان از اقبال زیادی برخوردار هست و روزبه‌روز به تعداد آن ها اضافه می شود، کار در خانه هست. تنها کافی هست بدانید که قرار هست از طریق خانه کار ‌کنید

 

نه در خانه بنابراین فضایی کاملا مجزا برای محل کارتان ایجاد کنید و برخورد خوبی با مراجعان خود داشته باشید به گونه‌اي که تماس گیرنده از صحبت با شما لذت برده و این امکان را به شما بدهد تا بتوانید کالا و یا خدماتتان را به آن ها عرضه کنید.

 

بهتر هست همانگونه که برای پول ارزش قائل هستید برای وقت هم ارزش قائل شوید.

 

اشتری در ادامه به معرفی بعضی از مشاغل خانگی پردرآمد  که در طول سال‌هاي قبل توانسته‌اند برای صاحبان آن ها درآمد زایی خوبی داشته باشند پرداخت.

با سرمایه ی کم چه شغل خانگی را انتخاب کنیم ؟

آشپزی

خیلی از ثروتمندان و افراد سرشناس از راه طبخ دستور خوراکی خاص خودشان سرشناس و ثروتمند شدند بنابراین اگر دست پخت خوبی دارید و دیگران از آن تعریف می کنند بهتر هست فرصت را از دست ندهید و دست به کار شوید.

 

چرا که امروز به خاطر موقعیت‌هاي شغلی و این که مردم بیشتر زمان خود را در خارج از خانه سپری میکنند امکان آشپزی نداشته و شما به راحتی با تعدادی تراکت که در محل زندگی خود اکران می کنید می توانید صاحب یک کسب و کار خانگی پیروز شوید و آنرا بسرعت گسترش دهید.

 

صنایع دستی

 اگر هنرمند هستید مثلا یک نقاش، خطاط و یا با صنایع دستی محلی خود مثل میناکاری و یا قلم زنی و … غیره آشنا هستید میتوانید شرایط خوبی برای داشتن شغلی مستقل آنهم بدون هزینه فراهم کنید چرا که هنر همۀ وقت طرفداران خاص خودش را دارد.

 

اگر بتوانید محصولات خاص منطقه خود را ساخت کنید و بازاریابی کنید و یا در اختیار توریست‌ها و گردشگران قرار دهید میتوانید از طریق آن هم ثروتمند شوید و هم به جاذبه‌هاي گردشگری منطقه‌اي خود کمک کنید.

با سرمایه ی کم چه شغل خانگی را انتخاب کنیم ؟

فروش

هم یکی دیگر از کسب و کار در خانه هست. همۀ وقت لازم نیست شما ساخت‌کننده باشید اگر نه دست‌پخت خوبی دارید و نه هنر خاصی که آن را به کار گیرید میتوانید کالا یا خدمت صاحبان صنایع و کسب و کار‌هاي خانگی راکه حاضرند حقوق و پورسانت خوبی برای فروش محصولاتشان به فروشنده بدهند را به فروش برسانند برای اینکار می توانید از محله خودتان و با یک خط تلفن شروع کنید و بسرعت کارتان را گسترش بدهید.

 

استفاده از فناوری

برای ایجاد یک کسب و کار خانگی هم این روز‌ها رونق زیادی پیدا کرده و روز‌به‌روز در حال گسترش هست و منبع درآمد خیلی هاست در همین کشور خود ما با وجود همۀ مشکلات سرعت اینترنت و بهرهگیری محدود خانواده‌هاي ایرانی خیلی‌ها از طریق کار اینترنتی ثروتمند شده‌اند شما هم اگر کمی ابتکار داشته باشید و خوره کامپیوتر باشید میتوانید پول پارو کنید.

 

بنابراین اگر به کامپیوتر و اینترنت علاقمند هستید، میتوانید به طراحی وب، تعمیر کامپیوتر، تایپ پایان‌نامه و یا خرید و فروش اینترنتی از طریق فضای مجازی فکر کنید چرا که تنها هزینه‌اي که برای شروع کار خود لازم دارید هزینه سیستم‌هاي کامپیوتری هست.

 

آگهی نامه

برای خودتان یک نشریه کوچک چند صفحه‌اي تبلیغاتی تهیه کنید، با اینکار میتوانید صنایع و شغل‌هاي موجود در محل تان را به سایرین معرفی کنید و پول خوبی هم در بیاورید.

 

با اینکار سه نفر منتفع می شوند؛صاحبان مشاغل محله شما با هزینه‌اي اندک کسب و کارشان را معرفی میکنند، از طرف دیگر اهالی محل نیازهای خود را راحت تر پیدا می کنند و در نهایت شما با کمی بازاریابی و هزینه کردن برای چاپ درآمد خوبی به‌دست می‌آورید.

 

وی در ادامه می‌افزاید: به موارد بالا میتوانید شغل مشاور بازاریابی را هم اضافه کنید؛ مخصوصا اگر در اساس خاصی مثل وکالت، مشاغل صنعتی و یا بازاریابی و مارکتینگ و تبلیغات دارای تجربه زیادی هستید میتوانید از راه مشاوره آنهم تلفنی مثل کاری که من درحال‌حاضر انجام داده‌ام برای خود صاحب درآمد شوید.

 

بهتر هست ابتدا با ارائه مشاوره به آشنایان آغاز کنید انها در صورت بهرهگیری از مشاوره شما و موفقیتشان شما را به دیگران پیشنهاد کرده و تدریجی کارتان گسترش پیدا می کند.

 

وی در پایان اظهارکرد برای داشتن یک کسب و کار خانگی پیروز باید مرکز کارتان را خانه و خریداران کالایتان را دوستان و اقوام قرار دهید و در صورت موفقیت با تبلیغی که اطرافیانتان برای شما میکنند و با کمی چاشنی سعی و بردباری دایره کارتان را گسترش دهید.

جدیدترین مطالب سایت