اگر بدی ها بر خوبی ها قالب میشد چه میشد !

اگر بدی ها بر خوبی ها قالب میشد چه میشد !

دنیایی را تصور کنید که منفی بر مثبت قالب بود ؛ فکرهای منفی بر فکرهای مثبت قالب بود ؛ همه چیز همان قدر که مایل باشید منفی بود ؛ بدی بر خوبی چیزه میشد و روشنایی رنگ میباخت و تیرگی همه جا فراگیر میشد !

 

تصویر چنین دنیایی تاریک و بی روح ادم را یاد فیلم های تخیلی می اندازد . اگر واقعا روزی چنین تصویری به واقعیت بپوندد چه اتفاقی رخ خواهد داد ؟

 

ایا در دنیایی این چنین می توان زندگی کرد و آیا انسان بودن معنایی دارد ؟ کمی در موردش فکر کنید و تصویر چنین خیالی را در ذهن بگذرانید. دیدن دنیایی پر از افراد منفی و فکرهای منفی و تاریک و بی روح بسیار ترسناک است.

 

حال می خوام واقعیتی جالب را برایتان توضیح دهم که شما را شگفت زده خواهد کرد !

 

اگر بدی ها بر خوبی ها قالب میشد چه میشد !

انتخاب با خودت است مثبت زندگی کنی یا منفی !

 

خوشبختانه ما در دنیایی زندگی می کنیم که انرژی مثبت چندین و چند برابر انرژی منفی قدرت دارد. خدایی داریم که جهان را طوری بنا نموده است که خوبی بر بدی قالب است.

 

خداوند ما مهربان و عاشق است و زیبایی را دوست دارد و اگر شما هم خود و دیگران را عاشقانه دوست داشته باشید به خود و خدای خود احترام گذاشته اید.

 

دنیا را از دریچه مثبت نگاه کنید …خوبی ها و زیبایی را ببینید و بسوی خود جذب کنید…مطمئن باشید بدی ها جلوی خوبی نمی توانند مقاومت کنند. خوبی و فداکاری را گسترش دهید و از بدی دیگران گذشت کنید تا متوجه خوبی شما بشوند و دنیا را همینطور که هست پذیرا باشید و لذت ببرید.

 

نگذارید افکار منفی ذهن شما را درگیر کند و ساعت ها و روزها شما را از زیبایی ها دور کند.

 

من همین جا از شما میخواهم به چیزهای خوب فکر کنید و به دنبال تغییر دنیا نباشید همین که شما تغییر کنید دنیا زیبا خواهد شد. همه ی ما باید بپذیریم که در دنیایی زیبا زندگی میکنیم که خداوند متعال همیشه همسوی خوبی هاست و ما را یاری خواهد کرد .

 

ما انسان ها رسالت خود را در دنیا پیدا خواهیم کرد اگر با مشیت الهی هم سو شویم .

 

نگران هیچ چیز نباش

خدا خودش حواسش بهت هست

پس فرصت را از دست نده و نفس عمیق بکش و بال هایت را برای پرواز در آسمان ابی اماده کن…

دوستان من مثبت فکر کنید مثبت فکر کنید مثبت فکر کنید….

پایان

 

نویسنده : مهدی گنجعلی

جدیدترین مطالب سایت