چگونه بهترین بازیکن فوتبال شویم ؟ 

چگونه بهترین بازیکن فوتبال شویم ؟ 

ایده هایی برای بهترین فوتبالیست شدن 

فوتبالیست شدن رویای هر یک از بازیکنان جوان هست که باید به نکاتی دقت کنند تا بتوانند بهترین بازیکن فوتبال در دنیا شوند .

 

پاسخ به این پرسش عمده ساده نیست و باید به جنبه هاي گوناگونی دقت شود که  می‌تواند باعث پیشرفت و موفقیت یک ورزشکار میشود.

 

از جمله این عوامل می‌توان به استعداد فرد در آن رشته ورزشی، مربی، امکانات، زمان و پشتیبانی و حمایت والدین و اطرافیان اشاره کرد که هر کدام می‌تواند بر موفقیت فرد تاثیر داشته باشد.

 

در این مقاله تنها به طور مختصری در رابطه با این عوامل توضیح داده میشود و سعی می‌کنیم در آینده در رابطه با هر کدام به صورت کامل و در یک مقاله جداگانه می‌پردازیم.

چگونه بهترین بازیکن فوتبال شویم ؟ 

بهترین بازیکن فوتبال

استعداد: استعداد شرط لازم در گزینه هر رشته ورزشی خاص می باشد. روشهای مختلفی برای تشخیص ᄃستعداد یک فرد شامل غربالگری، تست هاي می‌دانی، بدن سنجی، تست هاي آزمایشگاهی و غیره وجود دارد که توسط متخصصین و مربیان مجرب انجام میشود.

 

هر کدام از این روشها مزایا و معایبی دارد. در رویکرد اخیر استعدادیابی مطرح شده هست که چشم مربی برترین روش کشف استعدادها و در بیشتر موارد بهتر از روشهای دیگر می باشد. گرچه لازم به ذکر هست که مربی مد نظر هست که سال ها تجربه را با علم و دانش روز همراه کرده باشد. به عبارت دیگر تنها مربیان برجسته میتوانند مد نظر این رویکرد اخیر باشند.

 

مربی: مربی با تجربه و بهره مند از دانش روز و همین طور دارای وقت و تعهد کاری میتواند، حتی افراد با استعداد کم را به سطوح قهرمانی برساند و بالعکس اگر مربی دارای این ویژگی ها نباشد، نمی‌تواند به ورزشکار کمک چندانی برای رسیدن به بحبوحه اجرا و قهرمانی بکند.

چگونه بهترین بازیکن فوتبال شویم ؟ 

زمان: برای موفقیت و رسیدن به اهداف بلند در هرکاری باید زمان کافی و در برخی موارد زمان زیادی صرف شود. باید برای حرفه اي شدن در یک رشته ورزشی تمام زندگی را بر زمینه هدف ها تنظیم کرد. نمی‌توان انتظار داشت با چند ساعت در هفته نتایج قابل قبولی کسب کرد.

 

به گزارش تالاب حمایت و پشتیبانی والدین و اطرافیان نیز نقش مهمی در رسیدن فرد به موفقیت دارد. در صورد نبود حمایت اطرافیان، فرد در رسیدن به بحبوحه اجرای ورزشی خود دچار کمبود میشود و در مواردی هم از ادامه فعالیت باز خواهد ماند.

جدیدترین مطالب سایت