رمز و راز موفقیت بزرگان در کسب و کار را اینجا بخوانید

رمز و راز موفقیت بزرگان در کسب و کار را اینجا بخوانید

رمز و راز موفقیت بزرگان در کسب و کار

چندین نمونه از رازهای مهم موفقیت در کسب و کار از بزرگان موفقیت در کسب و کار را دراین پست بخوانید. با کمک این رمز و راز دراین شرایط بد اقتصادی بهتر و موفق تر عمل کنید و از تجارب آن ها برای موفقیت خود استفاده کنید.

 

برای موفقیت در کسب و کار از مقالات مفید و علمی ما در سایت تالاب دیدن نمایید

 

نام: Angelus Direct

زمینه فعالیت: تولید کننده لوازم نقاشی و طراحی

“برای ان که کسب و کار خودرا هرچه سریعتر به مراحل بالاتر هدایت کنید، از مزایای رسانه هاي‌ اجتماعی آگاه شوید. این رسانه ها میتوانند در هاي‌ جدیدی برای سطح فروش بیشتر رو به کسب و کار شما باز کنند. چرا که دراین روند مشتری هاي‌ ثابتی پیدا می‌کنید که سود بالایی به دنبال خواهند داشت.”

 

نام: BEARD KING

زمینه فعالیت: تولید کننده محصولات اصلاح برای آقایان

“بر پیامی که مایل هستید برند خاص کسب و کارتان به مردم انتقال دهد، تمرکز کنید.”

 

نام: Emmy’s Organics

زمینه فعالیت: تولید کننده محصولات ارگانیک و فاقد گلوتن

“عکسهای کلید همه ی چیز هستند. تهیه دوربینی قوی و ایجاد فضایی مناسب جهت عکس برداری از محصولات خود، سرمایه گذاری کوچکی خواهد بود که سود بسیاری به دنبال دارد!”

 

نام: Devon Maryn

زمینه فعالیت: پوشاک

“برای ان که کسب و کاری پردرآمد و سرشناس داشته باشید باید با بزرگان همکاری کنید. هر مجموعه و کسب و کار تاثیر گذاری که دراین زمینه همکار شما باشد، سبب ایجاد دیدی مناسب در مخاطب خواهد شد و معرفی خوبی برای کسب و کارتان می‌شود”.

نام: Teaglad

زمینه فعالیت: تولید کننده انواع چای

“توصیه من برای مدیران تازه کار این است که پیش از فیکس کردن تمام جنبه هاي‌ کسب و کار خود، روش هاي‌ جذب مشتری را کشف کرده و سپس اقدام به برنامه ریزی برای کسب و کار کنند.”

 

نام: 3sixteen

زمینه فعالیت: تولید کننده پوشاک و لوازم جانبی با بهرهگیری از مرغوب ترین مواد اولیه

“راهی پیدا کنید که به وسیله محصولات خود، داستان کسب و کارتان را تعریف کنید. در حقیقت باید بتوانید فلسفه و استراتژی کسب و کار را در محصول خود آشکار سازید. موارد محدودی در زندگی وجود دارند که بتوانند چنین قابلیتی را از خود نشان دهند. پس خلاق باشید.”

 

رمز و راز موفقیت بزرگان در کسب و کار را اینجا بخوانید

چگونه در کسب و کار موفق شویم

 

نام: MUMA

زمینه فعالیت: تولید کننده محصولات افزودنی به مواد غذایی که سبب افزایش فیبر و مواد مغذی در رژیم غذایی می‌شوند

“اگر کسب و کاری آنلاین دارید که تخصص ان فروش محصولات مختلف است، با فردی که دراین زمینه تجربه دارد مشورت کنید. از نکات مفیدی که در اختیارتان قرار میگیرد برای رقابت با رقبای خود استفاده کنید.”

 

نام: Earth Garden

زمینه فعالیت: ناشر مجله و ژورنال

“ما کسب و کار خود رابه وسیله برقراری ارتباطات اجتماعی و همکاری با کسب و کار هاي‌ دیگر گسترش داده ایم. با این روش مشتری هاي‌ بیشتری خواهیم داشت و تاثیر گذاری کسب و کار نیز افزایش خواهد یافت.”

 

نام: Bedford Slims

زمینه فعالیت: فروش آنلاین سیگار هاي‌ الکتریکی

“روش هاي‌ زیادی برای جذب مشتری وجوددارد. یکی از بهترین این روشها استفاده از برنامه هاي‌ موبایلی است. از متخصصین برنامه نویسی برای طراحی برنامه اي مناسب کسب و کار خود کمک بگیرید.”

 

نام: Regal Gentlemen

زمینه فعالیت: تولید کننده محصولات اصلاح برای آقایان

“نسبت به افرادی که برای کسب و کار خود استخدام می‌کنید، بسیار سخت گیر و نکته سنج باشید. کارمندان شما در حقیقت در هاي‌ ورودی کسب و کار هستند، در نتیجه اولین چیزی که مشتری با ان مواجه می‌شود همین افراد خواهند بودو اگر به درستی انتخاب نشده باشند کسب و کار نیز شکست میخورد”

 

نام: blue kicks

زمینه فعالیت: کفش و پوشاک

“استفاده از نرم افزار هاي‌ ویژه که برای هر کسب و کاری با توجه به زمینه فعالیت ان طراحی میشوند، گام بزرگی در صرفه جویی زمان و کسب فرصت بیشتر در جهات توجه به رشد کسب و کار خواهد بود”

 

نام: Just Spotted

زمینه فعالیت: تزئینات داخلی با استفاده از پوسترهای تخصصی

“مهم‌ترین شانس هر کسب و کار در ربودن گوی سبقت از رقبا، شخصی سازی است. کسب و کار خودرا منحصر به فرد پایه گذاری کنید. ما تصمیم گرفتیم تا یکیدیگر از فروشگاه هاي‌ آنلاینی نباشیم که فاقد روح کاری هستند و هیچ چیز متفاوتی برای گفتن ندارند.”

 

نام: Cover-Up

زمینه فعالیت: طراح و تولید کننده انواع قاب و کاور برای تبلت و گوشی هاي‌ هوشمند

“اهداف خودرا از همان ابتدا روشن سازید چرا که نمیتوان این پایه هاي‌ اساسی را هر زمان که اراده کنید عوض کرده و اهداف جدیدی برای کسب و کار خود تعیین کنید. این اهداف به منزله ي شناسنامه کسب و کار شما خواهند بود.”

 

نام: Glam Seamless Hair Extensions

زمینه فعالیت: ارائه دهنده خدمات اکستنشن مو باکیفیت بالا

“از ابزارهای مهمی که معرفی مناسبی برای کسب و کار خواهند بود، جست و جوگر ها هستند. هر چه واسطه هاي‌ بیشتری در اختیار داشته باشید، به همان نسبت امکان بالاتری برای شناسایی شدن توسط افراد مختلف در اختیار دارید. این ابزار ها میتوانند در قالب تبلیغات نیز جلوه کنند. از این امر غافل نشوید.”

 

رمز و راز موفقیت بزرگان در کسب و کار را اینجا بخوانید

بهترین رازهای کسب و کار موفق

 

نام: No More pain Ergonomics

زمینه فعالیت: تولید کننده لوازم اداری و ارگونومیک

“به مشتری هاي‌ خود برای رفع مشکلات ان ها یاری برسانید. به قول مشهور خودتان رابه جای این افراد تصور کنید و از دیدگاه ان ها به مسائل نگاه کنید.”

 

نام: Jamie Clawson

زمینه فعالیت: تولید کننده محصولات جانبی چرمی برای برند اپل

“فرقی نمی‌کند کسب و کاری بزرگ داشته باشید و یا تازه کار باشید، در هر صورت برای موفقیت باید از همه ی ي در هاي‌ ممکن وارد شوید. اگر برندی دارید که در جلب نظر مردم دچار ضعف است، حتماً اقدام به تغییر ان با نمونه اي جذابتر کنید”

 

نام: Christmas Shirt Company

زمینه فعالیت: پوشاک

“پیش از ان که کسب و کار خودرا شروع کنم تصور می‌کردم چانه زنی به تاریخ پیوسته است، اما پس از ان متوجه شدم از بهترین روش هاي‌ کاهش هزینه ها و سود بیشتر همین امر خواهد بود!

 

منبع: savadezendegi.com

 

امیدواریم این مطلب مورد توجه شما قرار گرفته باشد ؛ جهت خواندن دیگر مقالات مفید درباره کسب و کار موفق در پایین مقلات ما را دنبال نمایید.

جدیدترین مطالب سایت