خصوصیات اخلاقی و رفتاری متولدین آبان ماه (شخصیت شناسی زن و مرد)

خصوصیات اخلاقی و رفتاری متولدین آبان ماه (شخصیت شناسی زن و مرد)

خصوصیات اخلاقی و رفتاری متولدین آبان ماه

طالع بینی، فال، قرار گرفتن ستاره ها، ارتباط بین ماه تولد و اجرام آسمانی و … همه ی این ها میتواند نشانه های شخصیتی افراد را مشخص کند در اینجا در مجله تالاب درباره خصوصیات اخلاقی و رفتاری متولدین آبان ماه به شما خواهیم گفت.

 

برخی بر این باورند که خصوصیات متولدین ماه‌های‌ یکسان مشابه یک دیگر است و براین اساس درباره اخلاقیات و رفتار انسان‌ها قضاوت کرده و خصوصیاتی رابه یک دیگر نسبت میدهند، اما باید این را درنظر گرفت که تعداد زیادی از افراد جامعه درگیر این موضوع هستندو بدشان نمی آید که درباره خصوصیات متولدین ماه‌های‌ مختلف اطلاعاتی داشته باشند.

 

مجله تالاب قصد دارد دراین پست به خصوصیات اخلاقی متولدین آبان ماه بپردازد، پس با ما همراه باشید.

 

متولدین آبان ماه

خصوصیات اخلاقی و رفتاری متولدین آبان ماه

آبان ماهی ها….

افرادی مرموز هستند ؛ ولی میتواند عاشق باشند. آبان ماهی ها از حمایت دیگران لذت می برد. انها می تواند حسود و تودار باشند. آبان ماهی ها با كسی كه حس كنند قابل خاطرجمعی و با اخلاق است، كنار می‌آیند.

 


✅ مطالب مشابه : طالع بینی متولدین آبان ماه | طالع بینی زن و مرد آبان ماهی


 

سنگ ماه آبان : آکات،آماتیست ؛ کارنلین «عقیق نارنجی» هماتیت، گارنت

سیّاره : پلوتو فلّز وجود: آهن

شخصیّت آبان ماهی: ثابت ؛ دوستدار حقیقت،امین، خوداگاه

رنگ محبوب: قرمز تیره

تأثیر پذیر حسّاس راهنمای تعیین کننده خط مشی

آرمان غریزه

نماد: کژدم

عنصر وجود: آب

شعار: من آرزو میکنم

سنگ خوش یمن: آکوامارین عقیق

اخلاق و رفتار آبان ماهی ها

اخلاق و رفتار آبان ماهی ها

مرموز است، ولی میتواند عاشق باشد. از حمایت دیگران لذت میبرد. او می تواند حسود و تودار باشد.با کسیکه حس کند قابل خاطرجمعی است، کنار می آید.

 

آبانی‌ها براساس طبیعت و خلق پاییزی خود سریع دل بسته و سریع‌تر دل می کنند؛ متولدین آبان ماه برای انجام کار‌ها و رسیدن به خواسته‌های‌ خود در زندگی، گاهی نسنجیده و آنی عمل میکنند و درواقع، به همان سرعتی که دل میبازند، سریع‌تر دل می کنند!

 

ان‌ها عاشق سفر و تفریح هستند و اگر پا به پای ان‌ها پیش نروید، بی شک به مشکل بر می خورید.

 

 


✅ مطالب مشابه : متن زیبای متولدین آبان ماه | عکس پروفایل متولد آبان


 

 

مشخصات کلی متولدین آبان ماه

مشخصات کلی متولدین آبان ماه

علاقه‌مند به تفتیش عقاید، فکر سایرین را می خواند، دارای روح قوی، واقعاْ امیدوار، فرمانده و سیاستمدار، مقاوم و پر تحمّل، فنا ناپذیر، عدّه کمی را وارد زندگی خود می کند، عاشق تولّد مجدّد، دارای اهداف عالی، بلند پرواز، علاقه‌مند به روانکاوی و روانشناسی، پر شور و حرارت، پدری فداکار، عاشق نصیحت کردن دیگران، دارای افکار تخیّلي و ایده آل، زیبا، حسود، موقع شناس، جاه طلب، خشن، قابل اعتماد…

 

متنفّر از دروغ، با وقار، قوی و نیرومند، مصمّم و با اراده پولادین، ورزشکار، هوشیار، حسّاس و خجول، در ظاهر آرام، ولی در باطن خروشان، انتقامجوی شدید، پر انرژی، واقعاْ کوشا، عاشق ماورالطبیعه، اهل معنویّات، عاشق مسائل مرموز، هر کاری را به اتمام می رساند، مشکوک و کنجکاو و تودار، مجری بسیار خوب، پایدار و با ثبات، محقّق ورزیده، کاشف و دانشمند، منطقی، ماجراجو، عاشق اسرار حیات و جهان، با اعتماد به نفس، شجاع و دلیر، کمال گرا، اهل معنویّات و واقعاْ قاطعانه عمل میکند.

 

خصوصیات اخلاقی مرد متولد آبان ماه

خصوصیات اخلاقی مرد متولد آبان ماه

قوی ؛ مهربان ؛ پدری دلسوز و مهربان، تیز هوش، با اراده، خواستار هدف‌های‌ بزرگ، مواظب باشید که هرگز به مرد متولد این ماه دروغ نگوئید و احساسات وی را جریحه دار نکنید و یا بر خلاف غرور مردانه او رفتار و گفتاری نداشته باشید، زیرا که انتقام و عکس العمل خشمگینانه او بسیار سوزنده و خطرناک است.

 

خصوصیات اخلاقی زن متولد آبان ماه

مهربان و دلسوز ؛ طناز و زیبا، خانه دار و گرم، حسود و انتقامجو، راز دار و خود دار، موقع شناس و گاه جاه طلب، جذاب و مغرور و با اعتماد به نفس، برای متولد این ماه اندکی علاقه و یا اندکی کينه مفهوم ندارد یا عاشق است یا دشمن ودر غیر اینصورت کاملا بی تفاوت و بی اعتناست.

 

 


✅ مطالب مشابه : طالع بینی متولدین فصل پاییز + طالع بینی متولدین مهر و آبان و آذر


 

رازهای اخلاقی متولد آبان ماه

رازهای اخلاقی متولد آبان ماه

آباني ها سريع دل بسته و سريعتر دل ميکنند ؛ متولدين آبان ماه براي ارضاي خواسته‌های خود گاهي نسنجيده و آني عمل ميکنند ودر واقع، به همان سرعتي که دل میبازند، سريع‌تر دل ميکنند!

 

انها طبق معمول خواهان عشق در يک نگاه هستند و به سرعت عاشق ميشوند. هميشه آماده باشيد تا در مورد عميق‌ترين خواسته‌های دروني، اسرار زندگي و روياهاي شخصيتان با انها صحبت و تبادل نظر کنيد ؛ آن ها خواهان مشاهده شور و شوق وافر در وجودتان هستند.

 


✅ مطالب مشابه : طالع بینی عادت های بد تمام ماه ها


 

انها عاشق سفر و تفريح هستند

 اگر پا به پاي آن ها پيش نرويد، بی شک ترکتان ميکنند. آن ها در هنگام کار مايلند موسيقي بلندي بشنوند ؛ مردان متولد آبان ماه مايلند در طول روز هزاران مرتبه از شما ابراز علاقه ببينند تا خيالشان آسان شود.

 

هرگز و تحت هيچ شرايطي حس حسادت آن ها را تحريک نکنيد وگرنه با واکنشي به مراتب بدتر از سوي انها مواجه خواهيد شد و به سرعت و قبل از ان که دريابيد چه اتفاقي افتاده ترکتان ميکنند. در حقيقت، سريع دل بستن و سريع‌تر دل کندن، يکي از عادات هميشگي انها محسوب ميشود.

 

در آخر پیشنهاد میکنیم از دیگر مطالب مرتبط با آبان ماهی ها در پایین دیدن نمایید. (شخصیت شناسی زن و مرد)

جدیدترین مطالب سایت