خصوصیات شخصیت خرداد ماه | متولدین خرداد | متولد خرداد | فال خرداد

خصوصیات شخصیت خرداد ماه | متولدین خرداد | متولد خرداد | فال خرداد

همه ی چیز در مورد متولدین خرداد ماه زن و مرد را این جا بخوانید. متولدین خرداد و فال و طالع بینی خرداد ماه

 

خصوصیات شخصیت خرداد ماه

خرداد یعنی کودک طبیعت
نماد: دوپیکر  
عنصر وجود: هوا    
شعار: من فکر میکنم    
سنگ خوش یمن: زمّردکبود    
سیّاره: عطارد  
فلّز وجود: جیوه    
شخصیّت: راوی    
رنگ محبوب: زرد و سبز 
– فعّال و پیشگام   
متفکّر  
ارتباط برقرارکننده ایده آلیست

 

مشخصات کلی متولدین خرداد

اهل تنّوع ؛ واقعاْ باهوش ؛ سریع الانتقال ؛ متلّون المزاج ؛ غیر پایدار ؛ عاشق کارهای فکری ؛ کنجکاو ؛ پرانرژی ؛ دارای شخصیّت دوتایی ؛ بی ثبات ؛ دمدمی مزاج ؛ هرگز کار را تمام نمی‌کند ؛ عاشق مسافرت ؛ معاشرتی ؛ سر به هوا ؛ زرنگ ؛ قابل تطبیق با هر محیط ؛ پی به اسرار می‌برد ؛ نا آرام ؛ در جستجوی مطالب جدید ؛ واقعاْ با سلیقه ؛ ماهر ؛ دارای قدرت فکری زیاد ؛ آدم شناس ؛ عاشق برنامه های‌ کوتاه مدت ؛ منطقی ؛ عاشق حرکت ؛ متنفّر از تقلّب ؛ عاشق کامپیوتر ؛ از کار طولانی خسته میشود، عاشق شطرنج ؛ زود جوش ؛ دریک جا بند نمیشود ؛ نرم و غیرمستقیم حرف میزند ؛ قابل انعطاف ؛ عاشق مطالعه ؛ عاشق جمع مردم  ؛ رنگارنگ ؛ دارای قوّه تخیّل زیاد ؛ خوش سر و زبان ؛ ماجراجو و بی ثبات ؛ شیک پوش ؛ غیر حسود ؛ گاهی شاد و گاهی غمگین ؛ گاهی پر حرف و گاهی خاموش ؛ نکته سنج ؛ اهل هنر ؛ خواهان وفاداری ؛ کم حرف ؛ آب زیر کاه ؛ اهل رفت و آمد ؛ رویائی ؛ بیقرار ؛ اصلاْ رویش حساب نکنید ؛ میل ندارد کسی از کارش سر در بیارد ؛ با انصاف ؛ بدقول ؛ اهل زخم زبان ؛ گاهی لجباز ؛ عاشق غذا های تند .

 

مرد متولد خرداد

با ذوق، هنر دوست، غیر حسود و کمی بدقول، برای فرزندان پدری نرم و مهربان، در زناشوئی و رفت و آمد با زن اهل تنوع و ماجرا، خوش صحبت است، علاقه دارد که مرموز جلوه کند، گاهی اهل زخم زبان، کنایه و اذيت است. از شنیدن انتقاد از رفتار عاشقانه اش بیزار است.

 

متولدین این ماه اغلب دارای قدی متوسط بوده، خوشرو خوش زبان و صادق هستند. اینان اغلب افرادی صبور و کاردان هستند. عیب دیگران را می‎پوشانند و از افراد حسود و برخواه دلتنگ می‎شوند.

 

طبق معمولً به یاد خدا هستند و از پدر و مادر خیر و نفع می‎برند. اینان اغلب در سینه، پشت یا چهره نشانی دارند که برایشان نیک است و آنان را نزد دیگران عزیز می‎کند.

 

عموماً از راه تجارت یا کشاورزی، پول خوبی به دست می‎آورند. برخی سفر های طولانی در طالع دارند که از ان سود خواهند برد. عموماً از مادرانی خوب متولد می‎شوند.

 

روزی حلال نصیبشان می‎شود. اینان عموماً طبعی سرد و تر دارند. حدود دوازده سالگی با خطری مواجه می‎شوند. اغلب در سن چهل سالگی به رفاه می‎رسند.

 

روزهای یکشنبه و پنجشنبه، برای آنان خوش یمن است. در طالع اغلب اینان دو زن دیده می‎شود که از انها خیر و نفع می‎برند .

 

خرداد سومين ماه از منطقه البروج است كه به وسيله سياره مركورى هدايت مى شود.نماد ماه تولد شما«دو پيكر»است كه نشان دهنده شخصيت دوگانه متولدين اين ماه است.

 

نفوذ سياره مركورى بشما يك فكر قوى و درخشان داده است,ليكن علامت دو پيكر مشخص كننده نوعى بى تصميمى در شخصيت شماست.در درون شما نيروى است كه مى تواند شما رابه شهرت و سعادت برساند,ولى اين موضوع بستگى دارد به اينكه تا چه حد بتوانيد به تمايل خود براى اتلاف مردن استعدادهايتان و مردد بودن بين دو مسير زندگى خود غلبه كنيد.

 

بنظر مى رسد كه شما هميشه در مورد مسايل عشقى, شغلى,مسافرت و غيره در نوعى بى تصميمى بسر مى بريد.اگر بر ترديد خود در انتخاب مسيرهاى مختلف غلبه كرده و دو نيمه مغز خودرا براى تعقيب يك هدف واحد بسيج كنيد,شانس اين را داريد كه تقريبا از بسيارى از متولدين ماههاى ديگر بيشتر پيشرفت نماييد.

 

موجودى بسيار اجتماعى و فوق العاده جذابيد.زمانى كه خودتان ميل داشته باشيد بسادگى با مردم طرح دوستى مى ريزيد,ولى درست به همان سرعت توجه شما نسبت به آن ها كاهش مى يابد و آن ها را بخاطر دوستان جديد كنار مى گذاريد.مى توانيد موجودى شوخ,مثبت و جالب توجه باشيد.

 

در يك لحظه از بودن با كسى كه دوستش داريد اذت مى بريد,ولى اگر توجه شما در لحظه حاضر برانگيخته نشود,بين خود و ديگران سدى بوجود مى آوريد كه گاهى باعث مى شود ديگران بسختى شما را درك كنند.ميل داريد در هر گروهى هستيد,در مركز توجه قرار بگيريد.شما تقريبا با خشونت و خيلى سريع قضاوت مى كنيد و بدون اينكه به خودتان زحمت درك كردن انگيزه هاى ديگران را بدهيد در آن ها قصور مى بينيد و از آن ها انتقاد مى كنيد.

 

به طور خلاصه در وجود شما نيرويى هست كه يا بطرف بالاترين حلقه هاى اجتماع حركت مى كنيد و يا بدون دوست وتنها مى مانيد.اين موضوع بستگى دارد به اينكه تا چه حد بتوانيد صفات مثبت ماه تولد خودرا تشخيص داده و گسترش دهيد:اين دوگانگى عجيب با خود قدرت بزرگى به همراه دارد.

 

شما به مهارت خيره كننده اى مجهز هستيد كه شما را قادر مى سازد به طور موفقيت آميزى با هر نوع سرنوشتى كه برمى گزينيد يا برايتان رقم زده مى شود,تطبيق حاصل كنيد.

 

به طور خلاصه اگر به بى تصميمى خود فايق آييد,امكانات شما براى كارهاى فكرى و شانسايتان براى موفقيت خيلى زياد است.به علت جذابيت و شخصيت خود مى توانيد بخوبى در جمع حاضر شويد.شما قادريد كارى را كه دل‌تان مى خواهد و دوست داريد با سختكوشى و پشتكار به انجام برسانيد.

 

فكر شما بقدرى سريع و هوشيار است كه بفوريت موضوعات پيچيده و مسايلى را كه ديگران بايستى در طى زمان فرا گيرند,مى آموزيد,ليكن در مورد مسايلى كه خوددارى را ايجاب مى كند بى صبر هستيد.

 

اغلب بقدرى مشتاق رسيدن به هدفتان هستيد كه در مورد زمينه مقدماتى لازم,غفلت مى ورزيد.شما بايستى زمان لازم براى پيشرفت وترقى خودرا درنظر بگيريد و قبل از اينكه انتظار داشته باشيد به اوج برسيد,در مسايل مطاله و تعمق كنيد.

 

بسيارى از متولدين خرداد ماه به علت لياقت و استعداد خود در روابط دوستانه,به قدرت و ثروت رسيده اند.آن ها با زرنگى كسانى را انتخاب كرده اند كه مى توانند آن ها را در مقاصدشان يارى دهند.

 

شما احتمالا خيلى بسرعت خود رابه افراد مهم وابسته مى كنيد و همراه با آن ها ترقى مى كنيد و همچنين به اين مطلب توجه مى كنيد كه خودتان رابه رشته هايى بپيونديدكه تشخيص داده ايد شما را بسوى موفقيت راهنمايى مى كنند.به اين حقيقت بايد اشاره كرد كه عكس العملها و مسايل مورد علاقه شما پيش از آنكه جسمى باشد,معنوى هستند. قسمت عاطفى طبيعت شما تا حدودى فرار,توفانى و متمايل به آزادى است.

 

شما موجود بيقرارى هستيد و دوست داريد مكانها و اشخاص را زود بخ زود عوض كنيد.اگر دراين كار افراط شود اشكال بوجود مى ليد زيرا مى تواند باعثاز دست رفتن فرستهاى مناسب شود.بيش از متولدين ساير ماهها,اعمال خودتان در مورد مسايل عشقى,مى تواند باعث ناراحتى و اندوه شما گردد.

 

وقتى عاشق مى شويد,عميقا دوست مى داريد,ليكن وقتى موقعيتى پيش مى آيد كه شخصى را فراموش كنيد,اين كار را به طور كامل انجام مى دهيد!

 

شما متمايل به دلربايى از ديگران هستيد تا جايى كه افراد جنس مخالف,از دمدمى مزاجى و هوسبازى شما دچار نوميدى مى شوند.انگيزه هاى ناگهانى مربوط به مسايل جسمانى بايستى بادقت در كانالى هدايت شوند كه سودمند باشند.

 

شما دوست خوب و دشمن بدى هستيد.محبتهايتان دچار نوسان هستند.اگر از فكر عالى خود كمك بگيريد و خودرا متمركز كنيد,بخصوص رشته _هاى ادبيات و هنرى بشما كمك خواهند كرد كه از دامهاى ترديد و دودلى به سلامت خلاص شويد.

 

زن متولد خرداد

زنی با چند شخصیت گوناگون، با قوه تخیل بالا، خوش سر و زبان و با سلیقه، ماجرا دوست و بی ثبات، خیلی بیش از این که طالب عصبانیت شما باشد به شفقت شما نیاز دارد. عاشق تغییر و تحول است. مادری است شاد و خندان و بچه هایش مانند خودش خود مختارند و روی پای خود می ایستند.

 

متولدین زن این ماه عموماً سفید و سرخرو و خو

ش قد و بالا و شوهر دوست می‎باشند. اینان مهربان چرب زبان، گاهی خودخور و زودرنج می‎باشند. این زنان اغلب میک اندیش بوده و بهدوستان و خویشان نکی می‎کنند. از حرافی و شوخی‎های‌ بی‎مورد پرهیز می‎کنند و بیشتر طالب ارتباط با افراد دانا و فهیم می‎باشند .

این زنان اغلب از درد شکم رنج می‎برند که علت ان طبق معمولً از سردی و خشکی است. مصرف کوبیده سنبل خطایی همراه با زیره و قرنفل، در ناشتا به اندازه یک قاشق چاپخوری، برای آنان مفید می‎باشد.

 

اغلب این افراد خال یا نشانی بر سینه دارند، که نشان از اقبال آنهاست. اینان در اوایل زندگی رنج بسیار می‎بینند، اما عاقبت به خیر می‎شوند. باید غیبت را ترک کنند و از خدا غافل نشوند. زیرا اغلب از دست و زبان خودشان در رنج و عذاب هستند .

متولدین زن این ماه مسافرت زیادی با فرزندان خود خواهند داشت. لباس‎های‌ آبی و همچنین انگشتر الوان و انگشتر زمرد برای این زنان مناسب خواهد بود.

 

رازهای رفتاری متولد خرداد

خردادی ها به سمت افرادي فرهيخته جذب ميشوند ؛ متولدين خردادماه از راه های عجيب و پيش‌بيني نشده، به دنبال ارضاي خواسته‌های خود و دستيابي به محبت هستند. آن ها از داشتن دوستان متعدد و ارتباطات متفاوت به وجد مي‌آيند.

 

براي راه يافتن به قلب آن ها، بايد سخت تلاش کنيد، چون انها از دست و پنجه نرم کردن با هر چالشي لذت وافر ميبرند ؛ آن ها ذاتا به سمت افراد فرهيخته و صاحب نظر جذب ميشوند.

 

انها از گفت ‌و گوهاي طولاني شب هنگام لذت ميبرند. اگر مايليد ارتباطتان رابا انها حفظ کنيد، بايد گاه و بيگاه آن ها رابه حال خود رها کنيد ودر حقيقت، آن ها را از آزادي طبيعي‌شان محروم نسازيد .

 

هميشه چيزهاي تازه و جديدي برايشان فراهم آوريد تا دچار يکنواختي در يک ارتباط نشوند، در غير اين صورت به محض کسل شدن از طرف مقابلشان دل زده ميشوند و بيدرنگ، ان ارتباط را قطع ميکنند.

 

زمانيکه آن ها با شما حرف ميزنند، شنونده خوبي برايشان باشيد ؛ از پيروي از آداب قديمي و کهنه دست بکشيد ودر عوض با جريان نوين روز پيش برويد تا هميشه در قلبشان جاي خاصي داشته باشيد .

 

مرد متولد خرداد

با ذوق، هنر دوست، غیر حسود و کمی بدقول، برای فرزندان پدری نرم و مهربان، در زناشوئی و رفت و آمد با زن اهل تنوع و ماجرا، خوش صحبت است، علاقه دارد که مرموز جلوه کند، گاهی اهل زخم زبان، کنایه و اذيت است. از شنیدن انتقاد از رفتار عاشقانه‌اش بیزار است.

 

خصوصیات کامل مرد متولد خرداد

مرد متولد خرداد اکثرا دو زنه است و حتی درضمن ماه عسل ممکن است عروس را بگذارد و برود. در زناشویی و رفت و آمد با زن اهل تنوع و ماجراست وحال و احوال عاشقانه اش بی ثبات و رنگارنگ است. برای فرزندان پدری نرم و مهربان و ملایم است، ممکن است بچه های‌ خودرا لوس کند.

 

مردی با ذوق، هنر دوست و غیر حسود و کمی بد قول است. عاشق یک چنین مردی شدن موجب میشود که احساس مطبوعی از تامین بشما دست بدهد زیرا پیوسته یقین خواهید داشت کسی را دارید که هر وقت به وی نیازمند شدید، به کمکتان بشتابد و هرگز تنهایتان نمی‌گذارد.

 

تمام تردیدهای اجتماعی که قبل از ازدواج با او داشتید، سریعا از بین میروند، باوجود این هیچ بعید نیست که اگر صبح روز شنبه وی را برای خرید نان به خارج بفرستید، تا یکشنبه ظهر برنگردد. اگر می خوهید اعصاب آرام و اسانی داشته باشید، هرگز منتظرش نباشید و هنگامیکه خواست از منزل خارج شود، گوشه کتش را نچسبید.

 

وقتی موفق شدید طبیعت نا آرام و رفتار غیرقابل پیشبینی اش را درک و قبول کنید،دیگر کارها برایتان سهل و ساده میشوند. شاید این حالت مغایر با رفتار مردی باشد که زنش می‌تواند روی شراکت او در زندگی حساب کند، ولی در عمل این نا پایداری ها ربطی به فکر و احساسی که او راجع به همسرش دارد، ندارد.

 

دختری که به عقد یک مرد متولد خرداد می‌آید، نه تنها میتواند مطمئن باشد که شوهرش هرگز در مشکلات و پیچ و خم های‌ زندگی وی را تنها نمیگذارد، بلکه در عمل همیشه لااقل دو نفر همراه دارد که هر دوتایشان همان شوهر او هستند.

 

شما میدانید که او در برج دو پیکر بدنیا آمده است. مثلاً موجودی است که دو روح کاملا متفاوت دریک کالبد داشته باشد. حتی شخصیت او دوگانه است.

 

او خوش صحبت و مردم دار است. به مهمانی رفتن و مهمانی دادن و با مردم جوشیدن را دوست می دارد. هم صحبت خوبی است.غالبا شمع مجلس است ودر گفتگو نکته سنج و باذوق است.

 

اگر با او آشنا شدید، اگر با او گرم گرفتید، اگر از او خوشتان آمد، اگر به فکر حلقه نامزدی و سفره عقد افتادید، از ابتدا بدانید که مردی را برای زندگی انتخاب کرده‌اید که ممکن است ماه عسلش را نصفه کاره رها کند و برای انجام کاری تک وتنها به یک شهر دیگر برود. وزش یک باد و نسیم تصمیم و رای وی را بر می گرداند.

 

او به شدت از تنهایی نفرت دارد و همیشه مایل است در جمع باشد. اگر برای مدت درازی بماند، کارش به اشک و آه و فغان خواهد کشید. یک روز ممکن است نامزد متولد خرداد ماه شما شاد و خندان به دیدنتان بیاید و پیشنهاد کند که باهم به دیدن یک فیلم کمدی و یا تماشای یک سیرک بروید.

 

او برای شما گل، عطر، صفحه، کتاب و کادوهای دوست داشتنی دیگر می آورد. شما دعوتش را قبول می‌کنید و باهم به گردش میروید، ساعات خوشی با سرعت سپری میشوند و شما از این که درکنار مردی این همه ی خونگرم وشاد و خوش سر و زبان غرق در شادی و نشاط هستید، از خوشحالی در پوست نمی گنجید. او به صد شیوه مختلف بشما میگوید که دوستتان دارد، شیوه هایي که نظیرش را هیچ کس دیگری نمیداند.

 

فردای ان روز تلفن زنگ می‌زند و او بدون هیچ دلیل قانع کننده اي قرار ملاقات بعدی اش رابا شما به هم می‌زند و موجب می‌شود که هزار فکر و خیال ناباب در قلب و مغز شما به وجود بیاید.

 

آیا اظهار عشقش بشما شوخی بوده است؟

آیا دوست دختر دیگری پیدا کرده است؟

آیا کار خلافی از شما سر زده است؟

آیا گرفتاری خاصی برایش پیش آمده است؟

 

چند روزبعد باز سر وکله اش پیدا میشود، با دهها جمله خوش آیند وچهره اي مملو از نشاط، اگر کوچک‌ ترین حرکتی از شما مشاهده کند که دال بر رنجش شما باشد، سخت متعجب می‌گردد، اما در همان حالت ممکن است از شکل کفش و یا آرایشی که کرده‌اید انتقاد کند ویا با فلان نظریه اي که ابراز می دارید، مخالفت نماید و حتی بگویید که شک دارد که در جوار یک دیگر خوشبخت خواهید شد.

 

درباره این رفتار ضد و نقیض واین کردار مغشوش ابدا حیرت نکنید و علتش را جست‌وجو نکنید زیرا خودش هم جواب درستی برای توجیه کردن ان ندارد.

 

اگر شما تاب مقاومت بیاورید وصبر و حوصله داشته باشید، هفته بعد بار دیگر خودرا با او در تئاتر، موزه، سینما، کتابخانه و یا گالری نقاشی می‌بینید و عمیقا مجذوب اطلاعات وسیع و عمیقش در رشته های‌ مختلف علمی و هنری میشوید.

 

در همان لحظات ناگهان دست شما را در دستش میگیرد و پیشنهاد می‌کند که با وی ازدواج کنید، درست بهمین صورت، خیلی برق آسا، لحن کلامش ان چنان صادقانه و نگاهش ان چنان صمیمی است که شما دریک لحظه تمام ان چندگانگی ها، تمام‌ ان خلف وعده ها، تمام ان تضادها را فراموش میکنید و میگویید « حاضرم »؛ دریک چنین موقعیتی، اگر واقعا خیال شوهر کردن دارید، کوچک‌ ترین تردیدی در جواب مثبت دادن سریع به خودتان راه ندهید زیرا در غیر این صورت ممکن است او عقیده اش را خیلی زود عوض کند، به این ترتیب است که شما همسر یک مرد «چیستان » می‌شوید.

 

بله او ي «چیستان» و سئوال مشکل است. اگر شما انتظار دارید که شوهرتان آدم ثابت قدم و بدون تلون مزاج باشد پیوسته مثل مجنون به لیلی خود عشق بورزد وهرگز حرف و عقیده اش را عوض نکند، در اشتباه کامل بسر میبرد.

 

اگر یک چنین آرزوها و نیاتی در سر دارید، هرگز خودرا برسر راه یک مرد متولد شده در ماه خرداد قرار ندهید. اگر از زمره زنانی هستید که می‌خواهید زندگی آرام ؛ مطمئن و یکنواخت و معمولی داشته باشید، از مرد متولد خرداد ماه حتماً بگریزید.

 

نمونه بسیار بارز دو شخصیتی بودن متولدین خرداد را میتوانید از دهان یکی از زیباترین و مشهور ترین هنرمندان هالیوود بشنوید. او میگوید که یک روز تعطیلات آخر هفته رابه اتفاق برخی از دوستان و آشنایان میهمان یکی از کارخانه دارهای بزرگ بودم، او ما رابه کشتی تفریحی خود دعوت کرده بود تا در سواحل زیبای مدیترانه به گردش بپردازیم.

 

این نخستین باری بود که من وی را میدیدم و وقتی پا بر روی عرشه کشتی اش گذاشتم، با برخورد بسیار سرد وی مواجه شدم. رفتار او طی دو روزبعد هم به قدری توهین آمیز جلوه کرد تا جاییکه به یکی از دوستانم گفتم نمیدانم او که اصلا نمی‌خواهد با من حرف هم بزند، چرا مرا به این میهمانی دعوت کرده است.

 

این نخستین باری است که من وی را می‌بینم و هیچ دلیلی برای این رفتار بی نزاکتش نمی‌توانم حدس بزنم. اما این خانم گول ظاهر میزبان را خورده بود زیرا این مرد متولد خرداد مدت ها بود که عاشق او شده بودو این عشق در طی ان دو روز چنان شدت پیدا کرد که سر انجام از وی خواستگاری کرد و کارشان به ازدواج کشید، اما آیا این رفتاری است که باید از یک عاشق سر بزند؟

 

همانگونه که قبلا نیز گفته شد، مرد متولد خرداد علاقه دارد که مرموز جلوه کند و چندگانگی خلقی و روحی او نیز ناشی از همین رمز و راز است. گاه عاشق است و برای زنی می میرد ولی به او اخم میکند، گاه از کسی قلبا نفرت دارد ولی از روی سیاست و مصلحت با او چنان گرم میگیرد که گویی دیگر هیچ کس رابه اندازه او در دنیا دوست نمی دارد .

 

کسانی که با او سر و کار دارند، همیشه گیج و سر در گم هستند که میل باطنی و عقاید پنهانی او از چه قرار است. از این گذشته، مرد متولد خرداد میل ندارد که هیچ کس حتی همسرش و یا نزدیک ترین دوستش به خلوت دل او و ضمیر مخفی او راه یابد.

 

او راز درونی اش رابا هیچ کس در بین نمیگذارد و کسی رابه صندوقچه اسرار دل خود محروم نمیکند و اگر شما همسر چنین مردی هستید، بهتر است که برای گشودن این صندوق اسرار پافشاری واصرار نکنید و وی را به حال خود بگذارید.

 

مرد متولد خرداد قبل از هر چیز انتظار دارد که همسرش از نظر روحی پشتیبان او باشد و اگر زنی توانست به این سئوال پاسخ مثبت دهد، خیلی زود میتواند وی را تحت نفوذ خود بگیرد، علی الخصوص که او به هیچ عنوان خودخواه نیست.

 

اگر بتوانید هوش و ذکاوت خودرا در قالب زنانه به وی عرضه کنید، بر خلاف مردهای دیگر که از زن خیلی باهوش خوششان نمی‌آید، از شما استقبال می‌کند و احترام بیشتری برایتان قائل خواهد شد و همین موجب نزدیکی بیشتر شما و او خواهد شد.

 

مشهور است که متولد این ماه دوستان قدیم رابه خاطر دوستان جدید فراموش می‌کند، اما بدانید که او اینکار رابه این علت انجام نمیدهد که قلب ندارد و قدر دوستی را نمی شناسد.

 

بلکه این طبیعت اوست که در هر لحظه به ان شخص و یا چیزی توجه داشته باشد که در ان موقع با حالت روحی و تمایل باطنی اش تناسب دارد.

 

تعداد زیادی از مردان متولد این ماه چند بار ازدواج میکنند، و اغلب این ازدواج ها را در سنینی انجام می‌دهند که هنوز جوان هستند.طبیعی است که این قاعده کلیت ندارد اما اگر مرد خرداد دو زن نداشته باشد، از خیلی چیزهای دیگر دو تا دارد، مثلاً دو تا ماشین، دو تا آپارتمان، دوتا شغل، دو تا لیسانس یا دکترا، دو تا حیوان خانگی، دو تا ریش تراش، دو تا سر گرمی، دو تا هدف و… او واقعا دو نفر است.

 

یکی از دوستان که روزنامه نویس است ودر ماه خرداد متولد شده،‌چنان دو شخصیتی شدیدی است که سالی دوبار به مرخصی می‌رود، یک‌بار به شمال، یک‌بار به جنوب.

 

او عاشق قایقرانی و ماشین رانی است، دو تا بچه دارد، هم تار میزند و هم سنتور، دو تا خود تراش برقی و بالاخره ده ها فکر و ایده در سر دارد که به طور متوسط هر شش ماه یک‌بار آن ها را عوض میکند. انچه که عجیب بود، این بود که یکبار بیشتر ازدواج نکرده است، وقتی پرس و جو کردم، معلوم شد که پدرش متولد برج اسد« مرداد» است« اگر یکی از والدینش متولد مرداد ویا اردیبهشت» باشند، در طالع زناشویی اش اثر می‌گذارد تلون مزاج از او سلب میشود».

 

او در کارش زبر دستی و مهارت خارق العادهای دارد، به نحوی که در همان حال که مشغول نوشتن یک مقاله است، طرح کلی مقاله دیگری را هم در سر می ریزد و این امر به هیچ عنوان موجب درهم و بر هم شدن مطالبی که بر روی کاغذ می آورد، نمی‌گردد. او مرد دو چهره است با توانایی انجام کارهای گوناگون است.

 

دو شخصیتی بودن بر امور مالی متولدین خرداد نیز اثر می‌گذارد. گاه به دست و دل بازی شهره آفاق است وگاه وی را میبیند که دست ودلش برای خرج کردن یک شاهی می لرزد.

 

از این نظر اگر معدل اعمال وی را بگیرید، دست و دل بازی اش برجسته تر است. او نه به جمع کردن پول علاقه دارد نه چیزی به دست بیاورد و بدون تغییر ان را از دست بدهد. بین صورت فلکی دو پیکر و اخبار و رد وبدل کردن اطلاعات رابطه اي نزدیک وجوددارد و بهمین دلیل در مراکز خبرگزاری های‌ عالم موفق ترین خبرنگاران همیشه کسانی هستند که در ماه خرداد متولد شده اند.

 

متولد جوزا کسی است که حتی اگر دریک سازمان خبری کار نکند وعملا به رد و بدل کردن اخبار و اطلاعات وعرضه کردن ایده های‌ نو علاقمند باشد و قابلیت عجیبی برای کسب اخبار و شایعات و مبادله کردن انها داشته باشد.

 

از نظر این که آیا در عشق و کار و زندگی موجود وفاداری است یا نه، باید گفت که به شیوه خودش او وفادار است و وفادار هم باقی میماند، اما این بدان معنی نیست که پس از زناشویی چشم و گوش خود رابه روی تمام زنان عالم ببندد.

 

او از یک طرف مرد جذاب خوش صحبتی است و از طرف دیگر تشنه رفت و آمد و گفتفوست و بهمین جهت مورد توجه زنان قرار می‌گیرد ودر مجالس و محافل هم او و هم زنها با او گرم میگیرند و بهمین جهت همسر مرد متولد خرداد نباید از تیپ حسود و نظر تنگ باشد زیرا دراین صورت بسیار رنج می‌برد.

 

اما چون مردی صمیمی و منصف است، عدالت وانصاف کمتر به او و اجازه میدهد که به همسرش خیانت از یک حس ششم قوی برخوردار است و مچ دست خائن رابه آسانی میتواند بگیرد. او از نظر روحی و مغزی یک انسان خیانتکار نیست. مرد متولد خرداد پدری صبور، آرام و مهربان است.

 

او قادر است که مطالب خودرا بدون پرخاش و با زبانی نرم و ملایم به فرزندان خود حالی کند و چون از روی شوق و ذوق با بچه ها حرف می‌زند و بازی می‌کند، لذا فرزندانش قبل از رفتن به مدرسه دارای اطلاعات و آمادگی کافی هستند و از روشنایی ذهن و فکر برخوردار می باشند.

 

روابط پدر متولد خرداد و فرزندانش صمیمی و دوستانه است و آن ها به آسانی اسرار دل خودرا نزد پدر فاش می‌کنند. البته این حسن روابط گاهی هم موجب آسان گیری و لوس شدن بچه ها می‌شود که باید از توسعه ان پیشگیری کرد و پدر خرداد ماه گاهی هم باید از جذبه پدرانه ودر مقام ریاست خانواده بودن استفاده کند و اجازه ندهد که بچه ها همیشه وی را پدری دل رحم و بخشنده و نرم و ملایم تلقی کنند.

 

نکته مهم دیگر که باید در مورد مرد متولد خرداد درنظر گرفت،‌ قولی های‌ گاه به گاه اوست؛ چون دارای قوه تخیل بسیار و رویاهی فراوان و طبعی تنوع پرست و حادثه جوست، گاهی حرف هایي میزند و قول و قرار هایي با اشخاص می‌گذارد و وعده و وعیدهایی میدهد که درست از آب در نمی‌آید و بهمین جهت خلف وعده های‌ او از سایر مردان بیشتر است.

 

ضمنا این آقا،‌بعضی اوقات نیز اهل زخم زبان زدن، کنایه زدن و اذيت دادن است وتندی وتیزی زبان او با آنکه همراه با شوخی و لبخند است ولی چون خنجر به قلب می‌نشیند.

 

حسادت صفتی است که شما تقریباً هرگز دریک شوهر متولد شده در برج دو پیکر مشاهده نمی‌کنید و اگر احیانا موردی پیدا شد که ان فکر و حالت در او به وجود بیاید، فورا ان رابا تمام قدرت از خود دور میکند« مگر این که به هنگام تولد صور دیگر فلکی در وضعی باشند که تاثیر شدیدی روی او گذاشته باشند» طبیعی است که هیچ انسانی را نمیتوان یافت که به کلی فاقد حس حسادت باشد، اما در متولد برج خرداد میزانش بسیار کم می باشد.

 

در مورد عشق نیز به جنبه های‌ جسمانی و سکسی ان توجه زیادی ندارد. احساس او از انچه که میبینید ویا می‌شنود، خیلی بیش از دیگران است و صورت فلکی ماه تولدش برابر صور فلکی دیگر به وی کمک می‌کند تا به نکات باریک پی ببرد.

 

عشق او چنان جنبه ملکوتی دارد که انسان گاهی خیال می‌کند اصلا به جنبه های‌ جسمانی و مادی ان به کلی بی توجه است، در حالی‌که شما اگر انتظار ندارید که عشقتان مرد غار نشینی باشد که با چوب توی مغزتان بکوبد و بعد موهایتان را بگیرد و تا توی غار محل سکونتش روی زمین کشان کشان ببرد، او یکی از بهترین عشق های‌ دنیاست.

 

متولد خرداد با عاشقانه ترین جملات و رویا انگیز ترین تخیلات از عشق خود با شما صحبت میکند و قلب شما رابا گواراترین لذت های‌ شفاهی و شاعرانه لبریز می سازد.

 

به خاطر داشته باشید که سرد مزاجی مرد متولد خرداد وقتی از بین میرود که بتوانید همان نوایی راکه در گوش او طنین انداز است، بشنوید و همان تخیلاتی راکه در سرش وجوددارد، درک کنید.

 

او مدتها پیش از آنکه بخواهد و یا بتواند عشق خودرا از راه جسمانی ظاهر سازد، نیازمند به ان است که از نظر تخیلات و ایده آل ها ارضا شده باشد. شاید انجام اینکار غیر مقدور بنظر برسد، ولی به هر صورت ان تنها راهی است که قلب شما و قلب وی را به هم وصل می‌کند.

 

ضمنا شما باید به تکیه کلام مشهور او توجه مخصوص داشته باشید. این تکیه کلام این است: « اگر من عاشق تو بودم، می توانستیم، یا اگر من عاشق بودم، ممکن بود» این ها جملاتی است که شما ممکن است از دهان او به دفعات مختلف بشنوید. جملاتی که گاهی اوقات خودش هم نمی‌تواند تمامشان کند.

 

در اغلب این موارد شما میتوانید با خیال آسان این اگرها را از ابتدای جملات او حذف کنید زیرا در نود درصد مواقع منظور او از بکار بردن این کلمه حالت نفی دادن به جمله نیست. او اینکار را بر حسب عادت و بعنوان یک اقدام غیر عادی احتیاطی انجام میدهد.

 

مرد متولد خرداد از شنیدن انتقاد از رفتار عاشقانه اش چنان بیزار است که زندگی چند ساله اش رابه این خاطر بر هم می‌زند.

 

زن متولد خرداد

زنی با چند شخصیت گوناگون، با قوه تخیل بالا، خوش سر و زبان و با سلیقه، ماجرا دوست و بی‌ثبات، خیلی بیش از این که طالب عصبانیت شما باشد به شفقت شما نیاز دارد. عاشق تغییر و تحول است. مادری است شاد و خندان و بچه‌هایش مانند خودش خود مختارند و روی پای خود می ایستند.

 

خصوصیات کامل زن متولد خرداد

زنی با چند شخصیت گوناگون، با قوه تخیل بسیار، خوش سر و زبان، با سلیقه، ماجرا دوست و بی ثبات.

 

مردی که با یک دختر متولد خرداد ازدواج کند، گویی که چندین زن در حرمسرا دارد. این زن در جستو جوی یک مرد کامل است و بهمین جهت در هر مردی یک صفت قابل تحسین می‌یابد. او گاهی خانه دار، گاهی تنبل، گاهی جذاب و دلربا، گاهی غمگین و متاثر، گاهی پر حرف و پر سفسطه، گاهی خاموش و کم حرف است. آیا هرگز فکر کره اید که تعدد زوجات لازم است و یک مرد باید بیش او یک زن داشته باشد؟

 

آیا از این که قانون تنظیم خانواده شما اجازه نمی‌دهد بیش از یک همسر انتخاب کنید، دلخورید؟ خوب اگر اینطور است با یک دختر متولد خرداد ازدواج کنید وحتم داشته باشید که با اینکار خود صاحب لااقل دو زن شده اید و تازه چه بسا که در همین یک نفر سه، چهار، پنچ ویا حتی بیشتر زن البته بین او و یک حرمسرا تفاوت هایي هم هست، برای مثال وی را مثل یک عضو حرم نمی‌توان در چهار دیواری حرمسرا حبس کرد و گفت که فقط به یک کار بپردازد و راجع به یک یا چند چیز محدود و مشخص فکر کند. فکر او دائما در حال پرواز است و او به شیوه های‌ خاص دائما به دنبال این افکار و رویاها میرود.

 

باوجود این اگر وی را قدری عمیق تر مورد بررسی قرار دهیم، در بین این چند زن « یا بهتر بگوییم این زن چند شخصیتی » موجود رومانتیکی جلب می‌کند که اگر بتوانید احساسات فکری، روحی و جسمی اش را یک جا مورد بهره برداری قرار دهید، خوشبخت ترین مرد روزگار خواهید بود.

 

البته حصول به این هدف با توجه به برخوردار بودن او از خصوصیات چند گانه، چندان کار ساده اي نیست. به هر صورت من میتوانم بشما خاطرجمعی بدهم که او به تنهایی مجموعه اي است از چند زن و متاسفم از این که باید اضافه کنم که شناخت هر یک از این زنها، که به کلی با بقیه تفاوت دارند، محتاج به بر رسی های‌ زیاد و کوشش فراوان می باشد.

 

سن و سال در رفتار و کردار زنی که دراین ماه متولد شده باشد، تاثیر به سزایی دارد زیرا تا زمانی که دوران شباب را پشت سر نگذاشته است، رویاهای عاشقانه تنها اندیشه هایي هستند که در سرش وجوددارد. دراین دوره او به میزان فوق العاده زیادی دم دمی مزاج و بی ثبات است.

 

او یک روز به خاطر نحوه تبسم، تن صدا ویا حتی طرز راه رفتنتان به دنبالتان می‌آید و بعد در عرض بیست و چهار ساعت آن چنان از شما روگردان می‌شود که از مو های سرتان تا جوراب پایتان را مورد انتقاد قرار میدهد و اینکار را آن چنان تند و کنایه آمیز انجام می‌دهد که شما احتمالا برای بهبود جراحات قلبتان وادار میشوید دست به دامان روانکاو بزنید، اما یادتان باشد که تا این جا لااقل صاحب دو دوست دختر هستید و احتمالا تعداد دیگرن هم هستند که هنوز از ان ها خبری ندارید.

 

زن متولدشده دراین ماه آن قدر ها هم که گاهی اوقات بنظر می‌رسد، سنگدل و بی احساس نیست. قدرت تحلیل بسیار قوی اش موجب پیدایش فانتزی های‌ گوناگونی میگردد که ابراز احساسات عاشقانه تنها راه برملا کردن ان است و یک متولد برج خرداد لااقل دو برابر زن های‌ دیگر به اینکار نیازمند است .‌

 

یک مرد متولد خرداد می‌تواند در ان واحد یک خواننده، یک کار خانه دار، یک هندپیشه، یک فروشنده و رئیس یک هیات مدیره باشد وتمام این کارها را هم با موفقیت انجام بدهد، اما یک زن اگر چنین باشد، بوالهوس و دمدمی مزاج شناخته می‌شود. فکر نکنید که یک زن متولد این برج نمی‌تواند اینچنین باشد، اما اجتماع ما یک چنین موقعیتی را کمتر در اختیار یک زن میگذارد درحالی که در دنیای عشق و احساسات او می‌تواند هوس های‌ هزار گانه خود رابه موقع اجرا بگذارد و خویشتن را تا هر قدر که می‌خواهد ارضا کند.

 

زن متولد خرداد مانند توفان ورگبارهای بهاری می‌ماند، گاهی پر رعد و برق، گاهی پر شور و خروش و گاه مطبوع و عطر آمیز و آرام است. در حالات او ثبات و دوام و استمرار وجود ندارد.

 

دختر برج خرداد خیلی بیشتر از آنکه طالب عصبانیت شما باشد، به شفقت شما نیاز دارد و برای او جدا مشکل است که هر بار خودرا واقعا تسلیم یک نفر بکند. او در حالی‌که مجذوب قدرت روحی و هوشی یک مرد است، از جانب رنگر وجودش به سوی هنر و شعر و موسیقی چشم دوخته است.

 

او وقتی مردی را پیدا کرد که دارای قدرت خلاقیت است، ان وقت شخصیت دوگانه اش شروع به خودنمایی می‌کند. او درست در همان لحظانی که با مرد دلخواه خویش به تماشای یک نمایشگاه رفته و خوشحال است از این که سر انجام کسی را پیدا کرده که مثل خودش از دیدن تابلوهای زیبا لذت ببرد، ناگهان وجود ثانوی از وی می پرسد که آیا این مرد هنر دوست مرد زندگی هم هست؟

 

من حتم دارم که با توجه به مطالب فوق شما تا حدودی میتوانید حدس بزنید که یک زن متولد شده در برج جوزا چه نوع موجودی است.

 

وی را به حال خودش بگذارید، زیرا طبق معمول میتواند مسائل ناشی از دو گانگی های‌ وجود خویش را درون خویش نگاهدارد وشما رابا ان ها درگیر نسازد.او یک دوست شاد و دل زنده است.

 

در ایامی که ماه در آسمان نورانی است، او موجودی سرشار از شادی و نشاط است که با ارائه هوش و ذکاوت و همدلی و مهربانی موجب رضایت خاطرتان را فراهم می سازد.

 

در طی اینروزها او کوچک‌ ترین حرکات، گفتار و اشارات عاشقانه داشته باشد. در اینگونه مواقع ظرافت زنانگی به میزان زیادی در وی می جوشد اما یادتان باشد که درصورت لزوم میتواند سریعا به نقطه برودت و سردی رجعت کند.

 

زن متولد شده در ماه خرداد خیلی به اسانی می‌تواند یک مهمانی زنانه سوت کور رابه شور و نشاط بیاورد ویا فکر گرفتاری های‌ بزرگ یک مرد را از سرش خارج سازد .

 

در حالی‌که به زحمت میتوان وی را در قالب یک زن خانه دار منحصرا خانه دار در آورد. اگر زمانی لازم باشد، سایر زنان مخفی شده در وجودش سریعا شروع به خودنمایی می‌کنند مثلاً شما ممکن است روزی وی را در قالب یک باونوی فکور و سخنور که عقاید فلاسفه بزرگ را مورد تجزیه و تحلیل قرار میدهد و به شیوه اي تعجب آور درباره سیاست و یا ادبیات سخن می‌گوید، ببینید وبلا فاصله روزبعد مشاهده کنید که دستخوش احساسات می‌شود و اشکش از فرط رقت احساسات جاری میگردد و خودرا تنها و بی پناه نشان میدهد و لحظه اي بعد دوباره سرشار از تحرک و نشاط می‌گردد. بله، او هر چه باشد، یکنواخت و کسل کننده نیست.

 

اگر خیال می‌کنید که این اغراق گویی ست، هنر پیشه فقید« مارلین مونرو» رابه خاطر بیاورید. تمام مردهایی که با وی آشنا بوده اند، از « کارل سندبورگ» گرفته تا آرایشگری که موهایش را درست می‌کرد، وی را به صورتی می شناختند که با دیگران تفاوت فراوان داشت.

 

دختری که در برج جوزا تولد یافته باشد، شدیدا مایل است که کسی را واقعا و از صمیم قلب دوست بدارد، اما همیشه این احساس خودرا کتمان میکند، او واقعا بچه دوست است ولی این حقیقت را از شوهر خود پوشیده نگاه می دارد. او قبل از ازدواج در هر مردی چیزی جالب دوست داشتنی می‌یابد، اما پیوسته در جستجوی کسی است که واجد تمام شرایط و خصائص لازم برای خوشبخت کردن یک زن باشد، او به دنبال یک مرد کامل است.

 

شما وی را یار و همدم بسیار خوبی میابید. دختری که طبیعت برج دو پیکر را برای تولدش انتخاب کرده باشد، حاضر است با شما از میدان ورزش تا سالن سینما و کتابخانه بیاید.

 

او در میدان ورزش به همان اندازه از خود هیجان و علاقه مندی نشان می‌دهد که دریک مهمانی رقص قوه تفکر باشکوهش وقتی کاملا آشکار می‌شود که موضوعی حس کنجکاوی وی را تحریک کند.

 

این خصیصه موجب می‌گردد که با زیرکی و قدرت تمام به جست و جوی انچه که در مغز شما می گذرد، بپردازد و برای حصول به این هدف برخی از افکار خویش را برایتان بازگو می‌کند. تا زمانی که شما از او ثبات قدم نخواهید، زن بی نظیری است.

 

شاید گوشزد کردن این نکته هم لازم باشد که او ممکن است خودرا صادقانه عاشق شما بداند و بعد شخص دیگری رابه مراتب مناسب تر از شما بیاید . او زودتر از هر زن دیگری می‌تواند شما را فراموش کند، مگر این که دائما در جوارتان باشد.

 

گناهی هم ندارد. طبیعتش طوری است که تغییر و تحول را دوست دارد و حتی می‌توان گفت به ان عمیقا نیازمند است. تا زمانی که گذشت ایام به وی نیاموخته باشد که در زندگی پرماجرایی را میگذارند و این حالت را باالطبع شامل حال مردی که عاشقش است نیز میکند.

 

وقتی پیشنهاد ازدواج شما را قبول کرد و همسرتان شد، ان وقت به مردان دیگری که نتوانسته اند با گرفتن یک زن صاحب یک حرمسرا شده باشند، دهان کجی خواهید کرد. بله، شما این موقعیت استثنایی را داشته اید که با یک زن ازدواج کنید ولی یک حرمسرا رابه خانه خود بیاورید.

 

زن عدد یک این حرمسرا قادر است هر چه بخواهید انجام بدهد، اگر شما خواهان وفاداری می باشید، او می‌تواند اینچنین باشد ولی به شرط این که نیازهای قلبی اش را ارضا کنید. این زن از این که با شما هزاران فرسنگ مسافرت کند و هر سال دریک شهر بساط خانه و زندگی را بگسترد، ذره اي دلتنگ نخواهد شد.

 

همان طور که گفتیم، او عاشق تغییر و تحول است ودر نتیجه هیچ دلیلی نمی‌بینید که با ماجرهای زندگی شما مخالفت کند حتی اگر این ماجرا نوعی قمار بازی باشد. او پیوسته از تغییر وضع به هیجان نمی‌آید.

 

زن متولد خرداد شم اقتصادی قوی دارد و اگر شما بکار تجارت مشغول می باشید، بهتر است مسائل و مشکلات خودرا با او مطرح سازید.

 

زیرا نه تنها میتواند نظریات جالبی ارائه بدهد، بلکه در اینگونه امور مشوقی بهتر از او نمیتوانید پیدا کنید. شما میتوانید درصورت ضرورت از وی بخواهید که به دفترتان بیاید و برایتان کار کند تا در آمدی بیشتری راکه به ان نیاز پیدا کنید.

 

شما میتوانید درصورت ضرورت از وی بخواهید که به دفترتان بیاید و برایتان کار کند تا در آمد بیشتری راکه به ان نیاز پیدا کردید، بدست بیاورید.« البته اگر این اضافه درآمد بیشتر از آنی بود که شما درنظر داشتید، هیچ کسی هم بهتر از او نمیداند که چطور باید خرجش کند.» حالا اجازه بدهید شخصیت های‌ گوناگون زن شما را یک یک تجزیه و تحلیل کنیم.

 

زن متولد خرداد گاهی خیلی کمتر از آنچه که ظاهر بنظر می‌رسد، سربه هوا است. او دراین حالت بسیار فهیم، باهوش، کم حرف و اندکی آب زیر کار است.

 

اما زن عدد دو حرمسرای شما گاهی هم دمدمی مزاج است و هیچ بعید نیست که شما هم از نمونه ان مردانی باشید که گاه گاهی هوس داشتن یک چنین زنی را بکنند. او لحظه اي غرغر و لحظه اي بعد بدگمان و چند دقیقه بعد چرب زبان میشود و جالب آنکه در تمام این دقایق و لحظات با شما مخالفت می‌کند.

 

مگر این نیست که مردها گاهی مایلند کسی با ایشان به جدل بنشیند؟ بی محلی نکنید و دامنه گفتگو رابه یک بحث منطی بکشانید« زیرا این همان چیزی است که او در نهان میـــخواهد. زن شماده دو حرمسرا شما کسی نیست که در مقابل ناملایمات زندگی جابرانه و یکطرفه به قضاوت بنشیند.

 

او ممکن است جدا با شما از در مخالفت برخیزد و یا به منزل خواهرش برود و تا نصف شب بر نگردد، دریک چنین حالتی به نفع شما است که وقتی برگشت، سئوال نکنید و مرتبا نپرسید که کجا بودی؟ چکارمی کردی؟

 

اگر شما مرد خانه هستید، او هم زن خانه است. او خودرا همسر شما میداند نه زنتان، و خیلی بیش از انچه که تصور می‌کنید،‌خود مختار و استقلال طلب است.

 

زن عدد سه حرم موجودی است متنفر از خانه داری و انجام کارهای روزمره ان؛ رخت خواب پهن و ظرف ها نشسته میماند، در حالیکه او روی صندلی اسانی نشسته و غرق در رویا های‌ طلایی خود است و یا این که کتاب می‌خواند. او ممکن است شب که شما به منزل برگشتید، یک قوطی نخود فرنگی بعنوان شام جلویتان بگذارد بدون این که حتی درش را باز کرده و یا پنج دقیقه ان را توی آب جوش گذاشته باشد. لابد خیال میکند که خشمگین می‌شوید؟

 

ابدا او درست در همان لحظه اي که از تعجب دهانتان باز می‌شود، چنان گفت و گوی مناسب و شیرینی را شروع می‌کند که عمیقا از ان لذت می بردید و آرامش روحی ناشی از اینکار موجب میشود که اصلا از یاد ببرید شام چه چیز جلویتان گذاشته است.

 

او ابتدا با زیرکی تمام در می‌یابد که ان روز برای شما موفقیت آمیز بوده یا یک روز توام با شکست وناکامی، و اگر حالت اخیر بوده است، چنان با شما همدردی می‌کند و چنان خاطرتان را تسکین میدهد که به کلی گرفتاری خودرا فراموش میکنید. او خیلی به اسانی می‌تواند موجبات رضامندی شما را چه از نظر احساسی و چه از نظر عقلانی فراهم بیاورد.

 

در مورد عقیده اي که فلان روز نسبت به بودا و بودایی ها ابراز کرده بودید، کنجکاوی نشان می‌دهد و نسبت به کوششی که برای سرودن چند خط شعر به خرج می‌دهید، از خود هیجان ظاهر می سازد. خلاصه او دوست همراه بسیار مهربان است. به خصوص ان شب خیلی هم مهربان تر و خوش مشرب تر می‌شود زیرا شما از این که منزل را گردگیری نکرده، شام را نپخته و به کارهای منزل نرسیده اوقات تلخی راه نینداخته اید.

 

اگر شما یک روز به منزل بیایید و به وی پیشنهاد کنید که باهم به کنار دریا بروید، ناگهان از شدت شادی از جایش می جهد و بدون کوچک‌ترین اعتراض و یا حتی بدون این که سئوال بکند آیا پول کافی برای ان دارید یا نه، آیا هتل رزرو کرده‌اید یا خیر؟ بطرف قفسه لباس هایش میرود تا هر چه زودتر راه بیفتید.

 

زن عدد چهارم حرمسرای شما مادری است شاد و خندان. او اجازه نمی‌دهد که بچه ها مانع کارهای جوراجورش بشوند و علتش این است که همیشه سرگرمی های‌ زیادی برایشان فراهم میکند ولی در عین حال بیشتر از سایرین مراقب آن ها است.

 

بچه های‌ این زن مثل خودش خود مختار بار می‌آیند و از زمره کسانی میشوند که روی پای خود می ایستند. ا اگر کسی از زن عدد چهار حرمسرا بپرسد که چقدر از وقت خودش را صرف بچه داری می‌کند، احتمالا جواب میدهد:« درخانواده چقدر وقت مطرح نیست بلکه چقدر عشق مطرح است» ؛ و این ادعا حقیقت دارد.

 

زیرا یک روز خیلی جدی و سخت گیر و روز دیگر خیلی بی توجه و بی تفاوت است، ولی به هر صورت این بچه ها مخصوصا وقتی که هنوز خیلی بزرگ نشده اند، صمیمانه به او عشق می ورزند واز داستانهای شیرینی که برایشان تعریف می‌کند، لذت میبرند.

 

قوه تخیل قوی مادر متولد خرداد درست همان چیزی است که هر بچه اي خواهانش می‌باشد، قصه های‌ او همیشه شیرین، پر ماجرا و شنیدنی است. مادر متولد خرداد در مورد کار تحصیلی فرزندان خود سختگیر است و از آن ها می‌خواهد که شاگردان خوب و ساعی باشند.

 

بچه ها هرگز نمیتوانند قبل از انجام تکالیف مدرسه خود به بازی مشغول بشوند در حالی‌که میتوانید هر شخصیتی را از رئیستان گرفته تا نخست وزیر برای شام به منزل دعوت کنید و او آن چنان از ایشان پذیرایی میکند که حاضر به دل کندن از خانه شما نمی‌شوند. او بسیار صاحب سلیقه و بسیار با ذوق است. مانند یک مانکن لباس می‌پوشد و مانند یک میهماندار به اضافه یک دوست دیرینه و قدیمی از میهمانان شما پذیرایی می‌کند ودر تمام طول مدتی که مهمان در منزل شما است، یک لحظه لبخند شیرینش از لبانش محو نمیشود.

 

این زن عاشق تئاتر است. شما می‌توانید وی را به نمایشگاه های‌ نقاشی و یا گالری های‌ هنری ببرید و او در هر محفلی آسان و آرام و خودمانی جلوه میکند. و دوستانتان بخود میگویند شما چه مرد خوشوقتی هستید که یک چنین همسر دوست داشتنی و گرم و ساده دارید. او بسیار رومانتیک و خیلی بیش از حد معمول برخوردار از ظرافت های‌ زنانه است.

 

احساسات لطیفش گاهی چنان است که خودتان و دیگران را متعجب می سازد. او ممکن است در سالروز تولد شما، یک قطعه شعر عاشقانه زیبا برایتان بسراید.

 

رفتارش در قالب یک چنین زنی چنان است که شما همیشه با کمال میل و رغبت گرانترین عطرها و زیباترین لباس ها را برایش می‌خرید. اگر پیشنهاد مسافرت به نقاطی را بکنید که از نظر طبیعت شاعرانه و زیبا باشد و یا از لحاظ هنری و قدمت مشهور باشد، چشمانش از شادی برق خواهد زد.

 

این را هم بدانید که این زن عدد پنج ممکن است تا حدودی از بحث و جدل و مناظره خوشش بیاید.

 

بله زندگی شما پس از ازدواج با یک دختر برج جوزا اینچنین خواهد بودو شاید تعجب کنید اگر بگویم که در توصیف و شمارش اعضای حرمسرایتان چند نفری را هم نادیده گرفته ام، چند نفری را هم نادیده گرفته ام، چند نفری که از خصوصیات نسبت به آنهایی که شرح داده شده اند، در درجه اهمیت کمتری قراردارند.

 

مگر به این است که در هر حرمسرایی تعدادی هم زن صیغه وجوددارد که نسبت به زن عقیده در سطح پایین تری قراردارند؟ طبیعی است دوستانتان از این که شما را هرروز با یک زن میبینند به حال شما غبطه می‌خورند و اگر چیزی دراین مورد پرسیدند،‌موضوع صحبت را عوض کنید، مگر یه این است که تعدد زوجات ممنوع است؟

 

زن متولد خرداد وقتی که میتواند سوار هواپیما شود، با ترن مسافرت نمی‌کند و بهمین ترتیب وقتی می‌تواند حرف بزند، ساکت نمی‌ماند، و وقتی میتواند بدود، هرگز راه نمی‌رود و وقتی که میتواند کمک کند، از تعاون رو نمی گرداند. سرش همیشه چنان مملو از ایده های‌ مختلف قلبش پیوسته چنان مملو از امیدهای گوناگون است که انسان خیال می‌کند برای تنظیم ان ها باید دست به دامان یک کامپیوتر شد.

 

باوجود این ها، زن متولد خرداد، به علت طبیعت ونهاد خاص خودش گاه خیلی تندرو ودر زندگی بی باک و بی ملاحظه است. باید شما دائما مواظب او باشید که با تندروی و مبالغه جویی خودرا گرفتار بلا نکند.

 

لازم است در تمام زندگی مواظب او باشید که سرعت چرخش از 150 کیلو متر در ساعت تجاوز نکند. او در تمام عمر محتاج توجه و محافظه کاری شماست که نلغزد و از جاده سلامت خارج نشود.

 

جدیدترین مطالب سایت