شخصیت افراد از روی ماه تولد (شخصیت شناسی)

شخصیت افراد از روی ماه تولد (شخصیت شناسی)

شخصیت افراد از روی ماه تولد

متولد هر ماهی خصوصیات اخلاقی خاص ماه خودرا دارد . شخصیت شناسی از روی ماه تولد را بر اساس روانشناسی بررسی و ثبت گردیده اسـت.

 

شخصیت متولدین فروردین ماه

متولدین فروردین ماه بـه دنبال ارضای خواسته‌ها و توقعات خود هستند ودر این زمینه، بسیار خودمحور و خودبین بـه شمار می آیند. هرگز نگذارید متولدین فروردین ماه بـه اسانی دل شـما را بـه دست آورند، وگرنه بـه همان سهولت نیز شـما را از دست خواهند داد و تا ابد فراموش‌تان میکنند.

 

آن ها بـه سمت افرادی جذب میشوند کـه شخصیتی مستقل و آزاده از خود بروز دهند. هرروز برای انها بـه منزله آغازی جدید اسـت، پس خودتان را آماده مواجهه با هر واکنش غیرمنتظره از سوی انها کنید. در مقابل آن ها، سربلند و مغرور ظاهر شوید.

 

همیشه آن ها را تحسین کنید و بـه وجودشان افتخار نمایید. هرگز مزاحم انها نشوید ودر کارهای خصوصی‌شان دخالت نکنید. آن ها را مورد انتقاد قرار ندهید و دوستانشان را هم بپذیرید و از انها خرده نگیرید. هرگز از انها پول قرض نگیرید. اگر بـه تقاضای‌هاي‌ انها، پاسخ منفی دهید، باید منتظر مشاهده واکنش‌هایي بسیار تند و غیرمنطقی از سوی انها باشید.

 

شخصیت شناسی متولدین اردیبهشت

متولدین اردیبهشت تابع احساسات و عواطف درونی‌شان هستند ودر عین حال بـه احساسات طرف مقابلشان نیز احترام کامل می گذراند. از این رو، همسران آن ها بسیار خوشبخت خواهند بود.

 

آن ها عاشق مواد غذایی هستند و غذا خوردن، برای انها بسیار ارجمند اسـت، پس تا جای ممکن، غذا هاي مورد علاقه‌شان را بپزید. برای راه یافتن بـه قلب آن ها محیطی خیال‌انگیز بـه همراه یک موسیقی رمانتیک و آرام و چند شمع در گوشه‌اي فراهم آورید محبت کردن و لي لي بـه لا لا گذاشتن آن ها را هرگز فراموش نکنید. انها همیشه ودر همه ی حال بـه یاد دوستانشان هستند و هر گز نمیگذارند کـه آن ها بـه حال خود رها شوند.

 

پس، شـما هم در همه ی حال حامی و یاور آن ها باشید . انها بسیار سخاوتمند هستند، بـه خصوص نسبت بـه همسر و عزیزانشان، پس انتظار گرفتن هدایای متعدد را از سوی آن ها داشته باشید. بی‌جهت و ناخالصانه آن ها را تحسین نکنید. انها در هنگام آغاز این ارتباط، بسیار کند و تدریجی پیش می روند پس اگر صبر و حوصله بـه خرج دهید، با صمیمیت و محبت عمیق و خالصانه و ابدی آن ها مواجه خواهید شد.

 

هرگز و تحت هیچ شرایطی، بـه آن ها دروغ نگویید، انها هیچوقت نمی توانند افراد دروغگو را ببخشند. انها افرادی وابسته و احساساتی هستند و همسری مثل خود می خواهند. هرگز آن ها را بـه اجبار مجبور بـه گرفتن تصمیم نکنید، وگرنه تبدیل بـه افرادی لجوج و بسیار سرسخت میشوند.

 

اردیبهشتی‌ها زمانی ارتباطی را آغاز میکنند کـه مطمئن باشند کـه تا ابد ان را حفظ خواهند کرد. هرگز و تحت هیچ شرایطی حس حسادت انها را تحریک نکنید وگرنه تا ابد آن ها را از دست خواهید داد.

 

شخصیت شناسی متولدین خرداد

متولدین خردادماه از راه‌هاي‌ عجیب و پیش‌بینی نشده، بـه دنبال ارضای خواسته‌هاي‌ خود و دستیابی بـه محبت هستند. آن ها از داشتن دوستان متعدد و ارتباطات متفاوت بـه وجد می آیند. برای راه یافتن بـه قلب آن ها، باید سخت تلاش کنید، چون آن ها از دست و پنجه نرم کردن با هر چالشی لذت وافر می برند. انها ذاتا بـه سمت افراد فرهیخته و صاحب نظر جذب میشوند. انها از گفت‌وگوهای طولانی شب هنگام لذت میبرند.

 

اگر مایلید ارتباطتان رابا انها حفظ کنید، باید گاه و بیگاه آن ها را بـه حال خود رها کنید ودر حقیقت، آن ها را از آزادی طبیعی‌شان محروم نسازید. همیشه چیزهای تازه و جدیدی برایشان فراهم آورید تا دچار یکنواختی دریک ارتباط نشوند، در غیر این صورت بـه محض کسل شدن از طرف مقابلشان دل زده میشوند و بی‌درنگ، ان ارتباط را قطع می کنند.

 

زمانی کـه آن ها با شـما حرف می زنند، شنونده خوبی برایشان باشید. از پیروی از آداب قدیمی و کهنه دست بکشید ودر عوض با جریان نوین روز پیش بروید تا همیشه در قلبشان جای خاصی داشته باشید.

 

شخصیت شناسی متولدین تیر ماه

متولدین تیر ماه برای ارضای خواسته خود بـه دنبال عشق و محبت خالص، حقیقی و ابدی هستند. انها از دریافت گل و هدایای مختلف لذت زیاد می برند. بـه آن ها توجه زیادی نشان دهید از این‌که ساعات طولانی رابا همسر یا عزیزانشان در محیطی صمیمی و گرم سپری کنند، خیلی بـه وجد می آیند.

 

آن ها عاشق خانه و خانواده‌شان هستند. همیشه تاریخ‌هاي‌ مهم مثل سالگرد تولد، ازدواج یا نخستین روز آشنایی‌تان را بـه یاد داشته باشید و بـه انها هدیه بدهید. آن ها دوست دارند مورد عشق و علاقه کامل طرف مقابلشان قرار بگیرند پس بـه آن ها عشق بی قید و شرط بورزید و محبت کنید.

 

آن ها از دریافت کارت‌هاي‌ تبریک در مواقع مختلف لذت می برند. هرگز و تحت هیچ شرایطی، آن ها را دست نیاندازید و مسخره‌شان نکنید. ممکن اسـت شوخی‌هاي‌ شـما را خیلی جدی بگیرند و احساساتشان خدشه‌دار شود. اگر موقعیت و شرایط مناسب در اختیار آن ها قرار بگیرد، ممکن اسـت برخی مواقع خاص تبدیل بـه افرادی فریبکار شوند. آن ها روابط دوستانه تدریجی را ترجیح می دهند. همواره بـه اعضای خانواده انها احترام بگذارید تا مورد احترام آن ها قرار بگیرید.

 

شخصیت شناسی از روی تولد

شخصیت افراد از روی ماه تولد (شخصیت شناسی)

شخصیت شناسی متولدین مردادی

متولدین مرداد ماه برای ارضای خواسته‌هاي‌ خود مایلند همواره و تحت هر شرایطی مورد تایید و تحسین قرار بگیرند و محبت و حمایت محض طرف مقابلشان را خواهانند. همیشه خاطرجمعی حاصل کنید کـه از زیبایی انها بـه حد کافی تعریف و تمجید بـه عمل می‌آورید. انها عاشق دریافت گل و هدایای مختلف هستند. آن ها مایلند همیشه ودر همه ی حال، کانون توجهات افراد را بـه خود اختصاص دهند. از این رو دریک رستوران، میزها و صندلی‌هاي‌ وسط را انتخاب میکنند تا در دسترس دید همه ی قرار بگیرند.

 

انها افرادی بسیار پر جنب وجوش و فعال هستند، از این رو ساعات خوابشان کمتر از حد معمول اسـت. درکنار انها تا جای ممکن فرمانبردار و فرمان‌بردار باشید چرا کـه انها خواهان برخورداری از تسلط کامل دریک ارتباط هستند. انها از برقراری مراودات متعدد لذت میبرند و اهل رفت و آمد و گفتگو با اطرافیان هستند، ولی دوست ندارند کـه طرف مقابلشان را در چنین وضعیتی مشاهده کنند.

 

همواره بـه انها ابراز علاقه کنید و بگویید کـه چقدر برایتان ارزشمند هستند. اگر بـه آن ها بی‌اعتنایی و بی‌توجهی نشان دهید، بی‌درنگ با طغیان‌هاي‌ بی‌امان و غیر قابل بازرسی آن ها مواجهه می شوید.

 

همیشه کاری کنید کـه انها در کانون توجهات قرار بگیرند، وگرنه احساس حسادت شدیدی بـه سراغشان می آید انها همیشه از غرور، نخوت و تکبر کاذبی برخوردارند، پس بـه جای سعی در عوض کردنشان بهتر اسـت این خصیصه‌شان را بـه همان شکل بپذیرید و همواره این احساس را در آن ها تقویت کنید.

 

شخصیت شناسی متولدین شهریور

متولدین شهریورماه برای ارضای خواسته‌هاي‌ خود با احتیاط کامل، سنجیده، عقلایی و تدریجی عمل می کنند انها خواهان مشاهده حد کمال در طرف مقابلشان هستند. درکنار انها، صبر و شکیبایی را یاد خواهید گرفت و بـه همان شکل با انها باید رفتار کنید.

 

از ان جایی کـه آن ها از بـه هم ریختگی، بی‌نظمی و شلوغی بیزارند باید همیشه محل زندگی‌شان را تمیز و مرتب نگه دارید. انها فقط خواهان عشق و محبت از سوی عزیزانشان نیستند، باید خاطرجمعی حاصل کنند کـه شـما صمیمی‌ترین و بهترین دوستشان نیز هستید.

 

هرگز بـه زور خوراکی‌اي بـه آن ها ندهید کـه دوست ندارند، چون آن ها نسبت بـه برنامه غذایی و سلامت و تندرستی‌شان بسیار حساس هستند. انها خواهان برخورداری از یک زندگی آرام و بدون ماجرا هستند، از این رو دوست ندارند در کانون توجهات قرار بگیرند.

 

شخصیت شناسی متولدین مهر ماه

متولدین مهر ماه برای ارضای خواسته‌هاي‌ خود بـه دنبال ابراز علاقه‌هاي‌ آتشین و صمیمانه هستند و از محیط‌هاي‌ رمانتیک و خیال‌انگیز لذت زیادی میبرند. اگر می خواهید راهی بـه قلب انها باز کنید، بایستی میزان علاقه‌تان را نسبت بـه انواع هنرها و موسیقی افزایش دهید، دراین صورت مورد تحسین آن ها خواهید گرفت و همیشه ودر همه ی حال از انها تعریف و تمجید بـه عمل آورید.

 

قبل از شروع هر کاری، عقیده و نظر انها را بپرسید، چون همیشه ودر هر زمینه‌اي حرفی برای گفتن دارند انها افرادی تعلل ورز و مسامحه کار هستند و گاهی بی‌جهت امروز و فردا میکنند و انجام عده اي از کارها را پشت گوش می اندازند.

 

از این رو، در تصمیم‌گیری‌ها تا حدی مغرور و متکبر میشوند. ولی بهتر اسـت دراین طور مواقع بـه روی خودتان نیاورید و اعتراضی نکنید. آن ها باید برای گرفتن هر تصمیمی مدت زیادی فکر کنند و بـه زمان زیادی دراین زمینه نیاز دارند.

 

شخصیت شناسی متولدین آبان

متولدین آبان ماه برای ارضای خواسته‌هاي‌ خود گاهی نسنجیده و آنی عمل میکنند. در واقع، بـه همان سرعتی کـه دل میبازند، سریع‌تر دل میکنند! انها طبق معمول خواهان عشق دریک نگاه هستند و بـه سرعت عاشق می شوند.

 

همیشه آماده باشید تا در مورد عمیق‌ترین خواسته‌هاي‌ درونی، اسرار زندگی و رویاهای شخصیتان با آن ها صحبت و تبادل نظر کنید. انها خواهان مشاهده شور و شوق وافر در وجودتان هستند. آن ها عاشق سفر و تفریح هستند و اگر پا بـه پای آن ها پیش نروید، بی شک ترکتان میکنند. آن ها در هنگام کار مایلند موسیقی بلندی بشنوند.

 

مردان متولد آبان ماه مایلند در طول روز هزاران مرتبه از شـما ابراز علاقه ببینند تا خیالشان آسان شود. هرگز و تحت هیچ شرایطی حس حسادت انها را تحریک نکنید، وگرنه با واکنشی بـه مراتب بدتر از سوی انها مواجهه خواهید شد و بـه سرعت و قبل از ان کـه دریابید چه اتفاقی افتاده ترکتان می کنند. در حقیقت، سریع دل بستن و سریع‌تر دل کندن، یکی از عادات همیشگی آن ها محسوب میشود.

 

شخصیت شناسی

شخصیت افراد از روی ماه تولد (شخصیت شناسی)

شخصیت شناسی متولدین آذر ماه

متولدین آذر ماه برای ارضای خواسته‌هاي‌ خود، بـه دنبال یادآوری‌هاي‌ مداوم هستند. بـه انها آزادی کامل دهید و هرگز مانع پیشرفت و موفقیت‌شان نشوید. آن ها از پیاده‌روی‌هاي‌ طولانی درکنار ساحل و مناطق خوش آب و هوا و ییلاقی لذت می برند.

 

آن ها از سفر های کوتاه و پیک‌نیکی لذت می برند و مایلند تعطیلات آخر هفته‌شان را خارج از شهر سپری کنند. انها از افراد سرزنده، پرتحرک، شاد و پرشور خوششان می آید. اگر در کنارشان حالت غمگین و دل مُرده بـه خود بگیرید، در واقع بـه دست خود آن ها را فراری داده‌اید.

 

انها از سربه سر گذاشتن با دیگران لذت میبرند و اهل لطیفه‌گویی و مزاح هستند، پس شـما هم این ویژگی‌ها را در خود تقویت نمایید هرگز اشتباهات و خطاهایشان را بـه خودشان گوشزد نکنید وگرنه بـه شدت آزرده خاطر و دلخور می شوند. آن ها از فضاهای کوچک، محدود و سربسته بدشان می آید. هرگز انها رابا عجله و شتاب زده مجبور بـه انجام کاری نکنید، انها برای انجام هر کاری بـه زمان نیاز دارند و بایستی با آرامش خاطر کامل هر کاری را صورت دهند.

 

شخصیت شناسی متولدین دی

متولدین دی ماه برای ارضای خواسته‌هاي‌ خود ابتدا، بایستی فکر و ذهن‌شان را سر وسامان دهند تا توجه و حواسشان روی موضوع خاصی متمرکز شود. سر و وضع ظاهری برای آن ها، از اهمیت خیلی زیادی برخوردار اسـت، از این رو برای راه یافتن بـه قلبشان باید دریابید کـه چه چیزی را دوست دارند و سپس خودرا بـه ان شکل در آورید. انها علاقه شدیدی بـه کارشان دارند و شـما هم بایستی بـه شغل و پیشه انها اهمیت زیادی بدهید.

 

آن ها خواهان دریافت هدیه هستند، ولی تنها از گرفتن کادوهای گران‌قیمت بـه وجد می آیند. هرگز و تحت هیچ شرایطی اعصابشان را خرد نکنید چون بسیار عصبانی و بدخلق می شوند و طغیان‌هاي‌ عصبانیت‌شان غیر قابل بازرسی اسـت.

 

آن ها در پذیرفتن هرگونه مسئولیت و تعهدی، بسیار کند عمل میکنند پس صبر و حوصله زیاد بـه خرج دهید. زمانی کـه در کنارشان در جمعی هستید، حسابی مراقب اعمال و رفتارشان باشید، چرا کـه از خجالت زده و شرمنده شدن در مقابل دیگران بیزارند. همیشه و تحت هر شرایطی سر قولی کـه با انها می‌بندید بایستید و زیر عهد و پیمانتان نزنید.

 

شخصیت شناسی متولدین بهمن

متولدین بهمن ماه برای ارضای خواسته‌هاي‌ خود، نیاز بـه شریکی ماجراجو دارند. آن ها برای پیشرفت و موفقیت بـه فضای عمل گسترده‌اي نیاز دارند، و گرنه غمگین و افسرده می شوند. انها از درگیر در علت‌ها و معلول‌ها لذت می برند. پس، طوری عمل کنید کـه نشان دهید کـه بـه این علاقه‌شان اهمیت میگذارید. انها از چیزهای پیش‌بینی نشده و غیرمترقبه لذت میبرند و دوست دارند کـه گاه و بیگاه غافلگیر شوند.

 

انها در کل از هر چیز نامتعارف و منحصر بـه فردی بـه وجد می آیند. انها از صحبت و گفت‌وگو لذت میبرند، پس در هنگام صحبت‌شان، انها را تشویق بـه ادامه دادن کنید. نسبت بـه انها خیلی سخت‌گیر و موشکافانه عمل نکنید وگرنه دست و پای خودرا گم میکنند. در عین حال تمایل بـه پرحرفی و بـه اصطلاح روده‌درازی کردن در انها وجوددارد.

 

در هنگام صحبت از انها حسابی مراقب سخنانی باشید کـه بـه زبان می‌آورید، چون بیش از حد حساس و نکته‌سنج هستند. هرگز و تحت هیچ شرایطی درصدد عوض کردن عقیده انها بر نیایید، چون انها می توانند بسیار سرسخت و یکدنده شوند.

 

شخصیت شناسی متولدین اسفند

متولدین ماه اسفند برای ارضای خواسته‌هاي‌ خود، بـه وفور تغییر عقیده میدهند و از این شاخه بـه ان شاخه می‌پرند و گاهی اوقات رفیق نیمه راه شـما می شوند. آن ها از تماشای تئاتر و بازدید از موزه‌ها لذت میبرند و این مکان‌ها در واقع پاتوق مورد علاقه‌شان محسوب میشوند. آن ها از تماشای فیلم‌هاي‌ سوزناک و رمانتیک بـه وجد می آیند، از این رو هرگز آن ها را بـه تماشای فیلم‌هاي‌ اکشن و پر زد و خورد نبرید.

 

آن ها هرگز از یافتن نیمه گم شده خود ناامید نمیشوند و تا وی را نیابند، دست از تلاش سرسختانه خود بر نمی‌دارند. تحت هر شرایطی باید با انها احساساتی و عاطفی برخورد کنید تا عمیقا آزرده‌خاطر و دلخور نشوند. هرگز با خشونت با آن ها رفتار نکنید.

 

انها علاقه چندان بـه حل و فصل مسایل مالی ندارند و ترجیح می دهند کـه این طور مسایل را بـه شریک زندگی‌شان بسپارند و خود از ان دور بمانند. آن ها افرادی خیال‌پرداز هستند کـه بـه جای زندگی در دنیای مادی، در عالم معنویت بـه سر میبرند.

 

اگر می خواهید هدیه‌اي بـه آن ها بدهید کـه مورد توجه‌شان قرار بگیرد، بهتر اسـت چیزی هنری مثل یک تابلوی زیبای نقاشی برایشان بخرید. آن ها مایلند مثل شاهزاده‌ها زندگی کنند و بـه همراه چند شاخه گل رز در حالی کـه مقابل‌شان زانو زده‌اید از آن ها خواستگاری کنید. بله، انها مثل سیندرلای قصه‌ها منتظر شاهزاده‌اي سوار بر اسب سپید هستند و همواره خودرا در قصر رویاهایشان مجسم میکنند.

 

شخصیت شناسی و خصوصیات اخلاقی متولدین هر ماه

جدیدترین مطالب سایت