شخصیت شناسی خرداد زن و مرد + شخصیت دختر خرداد از روی خصوصیات جنسی

شخصیت شناسی خرداد زن و مرد + شخصیت دختر خرداد از روی خصوصیات جنسی

خصوصیات متولدین خرداد ماه

خصوصیات اخلاقی زن و مرد خرداد را در این جا بخوانید و همچنین در آخر شخصیت زن و دختر خرداد را از روی خصوصیات جنسی و روحی بخوانید.

 

– شخصیت مرد متولد خرداد

با ذوق، هنر دوست، غیر حسود و کمی بدقول، برای فرزندان پدری نرم و مهربان، در زناشوئی و رفت و آمد با زن اهل تنوع و ماجرا، خوش صحبت است، علاقه دارد که مرموز جلوه کند، گاهی اهل زخم زبان، کنایه و اذيت است. از شنیدن انتقاد از رفتار عاشقانه‌اش بیزار است.

 

– شخصیت زن متولد خرداد

زنی با چند شخصیت گوناگون، با قوه تخیل بالا، خوش سر و زبان و با سلیقه، ماجرا دوست و بی‌ثبات، خیلی بیش از اینکه طالب عصبانیت شما باشد به شفقت شما نیاز دارد. عاشق تغییر و تحول است. مادری است شاد و خندان و بچه‌هایش مانند خودش خود مختارند و روی پای خود می ایستند.

 

– خصوصیات کلی متولدین خرداد ماه

اهل تنّوع ؛ واقعاْ باهوش ؛ سریع‌الانتقال ؛ متلّون‌المزاج ؛ غیر پایدار ؛ عاشق کارهای فکری ؛ کنجکاو ؛ پرانرژی ؛ دارای شخصیّت دوتایی ؛ بی‌ثبات ؛ دمدمی مزاج ؛ هرگز کار را تمام نمیکند ؛ عاشق مسافرت 

 

معاشرتی ؛ سر به هوا ؛ زرنگ ؛ قابل تطبیق با هر محیط ؛ پی به اسرار می برد ؛ نا آرام ؛ در جستجوی مطالب جدید ؛ واقعاْ با سلیقه ؛ ماهر ؛ دارای قدرت فکری زیاد ؛ آدم شناس ؛ عاشق برنامه‌هاي‌‌ کوتاه‌مدت ؛ منطقی ؛ عاشق حرکت ؛ متنفّر از تقلّب ؛

 

عاشق کامپیوتر ؛ از کار طولانی خسته میشود، عاشق شطرنج ؛ زود جوش ؛ دریک‌جا بند نمیشود ؛ نرم و غیرمستقیم حرف میزند ؛ قابل انعطاف ؛ عاشق مطالعه ؛ عاشق جمع مردم ؛ رنگارنگ ؛ دارای قوّه تخیّل زیاد 

 

خوش سر و زبان ؛ ماجراجو و بی ثبات ؛ شیک پوش ؛ غیر حسود ؛ گاهی شاد و گاهی غمگین ؛ گاهی پر حرف و گاهی خاموش ؛ نکته سنج ؛ اهل هنر ؛ خواهان وفاداری ؛ کم حرف ؛ آب زیر کاه ؛ اهل رفت و آمد ؛ رویائی ؛ بیقرار 

 

اصلاْ رویش حساب نکنید ؛ میل ندارد کسی از کارش سر در بیارد ؛ با انصاف ؛ بدقول ؛ اهل زخم زبان ؛ گاهی لجباز ؛ عاشق غذا هاي‌ تند .

 

شخصیت شناسی خرداد زن و مرد + شخصیت دختر خرداد از روی خصوصیات جنسی

شناخت خصوصیات زن خرداد ماه از روی روحیات جنسی

زن متولد خرداد، زنی با چند شخصیت گوناگون ؛ با قوه تخیل بسیار، خوش سر و زبان ؛ با سلیقه ؛ ماجرا دوست و بی ثبات .

 

 مردی که با یک دختر متولد خرداد ازدواج کند ؛ گویی که چندین زن در حرمسرا دارد. این زن در جستو جوی یکمرد کامل است و بهمین جهت در هر مردی یک صفت قابل تحسین مییابد.

 

او گاهی خانه دار ؛ گاهی تنبل، گاهی جذاب و دلربا ؛ گاهی غمگین و متاثر ؛ گاهی پر حرف و پر سفسطه ؛ گاهی خاموش و کم حرف است.

 

 آیا هرگز فکر کره اید که تعدد زوجات لازم است و یک مرد باید بیش او یک زن داشته باشد ؟

 آیا از اینکه قانون تنظیم خانواده شما اجازه نمی دهد بیش از یک همسر انتخاب کنید ؛ دلخورید؟ خوب اگر اینطور است با یک دختر متولد خرداد ازدواج کنید وحتم داشته باشید که با اینکار خود صاحب لااقل دو زن شده اید و تازه چه بسا که در همین یک نفر سه ؛ چهار ؛ پنچ ویا حتی بیشتر زن البته بین او و یک حرمسرا تفاوت هایي هم هست، برای مثال وی را مثل یک عضو حرم نمی‌توان در چهار دیواری حرمسرا حبس کرد و گفت که فقط به یک کار بپردازد و راجع به یک یا چند چیز محدود و مشخص فکر کند . فکر او دائما در حال پرواز است و او به شیوه هاي‌‌ خاص دائما به دنبال این افکار و رویاها می‌رود . 

 

باوجود این اگر وی را قدری عمیق تر مورد بررسی قرار دهیم ؛ در بین این چند زن « یا بهتر بگوییم این زن چند شخصیتی » موجود رومانتیکی جلب می‌کند که اگر بتوانید احساسات فکری ؛ روحی و جسمی اش را یک جا مورد بهره برداری قرار دهید ؛ خوشبخت ترین مرد روزگار خواهید بود. البته حصول به این هدف با توجه به برخوردار بودن او از خصوصیات چند گانه، چندان کار ساده اي نیست .

 

به هر صورت من میتوانم بشما خاطرجمعی بدهم که او به تنهایی مجموعه اي است از چند زن و متاسفم از اینکه باید اضافه کنم که شناخت هر یک از این زن ه ا، که به کلی با بقیه تفاوت دارند ؛ محتاج به بر رسی هاي‌‌ زیاد و کوشش فراوان میباشد .

 

 سن و سال در رفتار و کردار زنی که دراین ماه متولد شده باشد ؛ تاثیر به سزایی دارد زیرا تا زمانی که دوران شباب را پشت سر نگذاشته است ؛ رویاهای عاشقانه تنها اندیشه هایي هستند که در سرش وجود دار د. دراین دوره او به میزان فوق العاده زیادی دم دمی مزاج و بی ثبات است.

 

او یک روز به خاطر نحوه تبسم ؛ تن صدا ویا حتی طرز راه رفتنتان به دنبالتان می‌آید و بعد در عرض بیست و چهار ساعت آن چنان از شما روگردان می شود که از مو هاي‌ سرتان تا جوراب پایتان را مورد انتقاد قرار میدهد و اینکار را آن چنان تند و کنایه آمیز انجام میدهد که شما احتمالا برای بهبود جراحات قلبتان وادار می‌شوید دست به دامان روانکاو بزنید ؛ اما یادتان باشد که تا این جا لااقل صاحب دو دوست دختر هستید و احتمالا تعداد دیگرن هم هستند که هنوز از ان ها خبری ندارید .

 

 زن متولدشده دراین ماه آن قدر ها هم که گاهی اوقات بنظر می‌رسد، سنگدل و بی احساس نیست.

 

 قدرت تحلیل بسیار قوی اش موجب پیدایش فانتزی هاي‌‌ گوناگونی میگردد که ابراز احساسات عاشقانه تنها راه برملا کردن ان است و یک متولد برج خرداد لااقل دو برابر زن هاي‌‌ دیگر به اینکار نیازمند است .

 

یک مرد متولد خرداد میتواند در ان واحد یک خواننده، یک کار خانه دار، یک هندپیشه، یک فروشنده و رئیس یک هیات مدیره باشد وتمام این کارها را هم با موفقیت انجام بدهد، اما یک زن اگر چنین باشد، بوالهوس و دمدمی مزاج شناخته میشود.

 

 فکر نکنید که یک زن متولد این برج نمی تواند اینچنین باشد، اما اجتماع ما یک چنین موقعیتی را کمتر در اختیار یک زن می‌گذارد درحالی که در دنیای عشق و احساسات او میتواند هوس هاي‌‌ هزار گانه خود رابه موقع اجرا بگذارد و خویشتن را تا هر قدر که می‌خواهد ارضا کند.

 

زن متولد خرداد مانند توفان ورگبارهای بهاری می ماند، گاهی پر رعد و برق، گاهی پر شور و خروش و گاه مطبوع و عطر آمیز و آرام است. در حالات او ثبات و دوام و استمرار وجود ندارد.

 

دختر برج خرداد خیلی بیشتر از آنکه طالب عصبانیت شما باشد، به شفقت شما نیاز دارد و برای او جدا مشکل است که هر بار خودرا واقعا تسلیم یک نفر بکند. او در حالی که مجذوب قدرت روحی و هوشی یک مرد است، از جانب رنگر وجودش به سوی هنر و شعر و موسیقی چشم دوخته است.

 

او وقتی مردی را پیدا کرد که دارای قدرت خلاقیت است، ان وقت شخصیت دوگانه اش شروع به خودنمایی میکند. او درست در همان لحظانی که با مرد دلخواه خویش به تماشای یک نمایشگاه رفته و خوشحال است از اینکه سر انجام کسی را پیدا کرده که مثل خودش از دیدن تابلوهای زیبا لذت ببرد، ناگهان وجود ثانوی از وی می پرسد که آیا این مرد هنر دوست مرد زندگی هم هست ؟

 

 من حتم دارم که با توجه به مطالب فوق شما تا حدودی میتوانید حدس بزنید که یک زن متولد شده در برج جوزا چه نوع موجودی است .

 

وی را به حال خودش بگذارید، زیرا طبق معمولً میتواند مسائل ناشی از دو گانگی هاي‌‌ وجود خویش را درون خویش نگاهدارد وشما رابا ان ها درگیر نسازد . او یک دوست شاد و دل زنده است .

 

 در ایامی که ماه در آسمان نورانی است ؛ او موجودی سرشار از شادی و نشاط است که با ارائه هوش و ذکاوت و همدلی و مهربانی موجب رضایت خاطرتان را فراهم می سازد.

 

در طی اینروزها او کوچک‌ترین حرکات، گفتار و اشارات عاشقانه داشته باشد . در ان گونه مواقع ظرافت زنانگی به میزان زیادی در وی می جوشد اما یادتان باشد که درصورت لزوم میتواند سریعا به نقطه برودت و سردی رجعت کند.

 

زن متولد شده در ماه خرداد خیلی به اسانی میتواند یک مهمانی زنانه سوت کور رابه شور و نشاط بیاورد ویا فکر گرفتاری هاي‌‌ بزرگ یک مرد را از سرش خارج سازد .

 

 در حالیکه به زحمت می‌توان وی را در قالب یک زن خانه دار منحصرا خانه دار در آورد. اگر زمانی لازم باشد، سایر زنان مخفی شده در وجودش سریعا شروع به خودنمایی می‌کنند مثلاً شما ممکن است روزی وی را در قالب یک باونوی فکور و سخنور که عقاید فلاسفه بزرگ را مورد تجزیه و تحلیل قرار می‌دهد و به شیوه اي تعجب آور درباره سیاست و یا ادبیات سخن می‌گوید، ببینید وبلا فاصله روزبعد مشاهده کنید که دستخوش احساسات میشود و اشکش از فرط رقت احساسات جاری میگردد و خودرا تنها و بی پناه نشان میدهد و لحظه اي بعد دوباره سرشار از تحرک و نشاط میگردد.

 

 بله، او هر چه باشد، یکنواخت و کسل کننده نیست. اگر خیال میکنید که این اغراق گویی ست، هنر پیشه فقید« مارلین مونرو» رابه خاطر بیاورید. تمام مردهایی که با وی آشنا بوده اند، از « کارل سندبورگ» گرفته تا آرایشگری که موهایش را درست می‌کرد، وی را به صورتی می شناختند که با دیگران تفاوت فراوان داشت.

 

دختری که در برج جوزا تولد یافته باشد، شدیدا مایل است که کسی را واقعا و از صمیم قلب دوست بدارد، اما همیشه این احساس خودرا کتمان می‌کند، او واقعا بچه دوست است ولی این حقیقت را از شوهر خود پوشیده نگاه می دارد.

 

او قبل از ازدواج در هر مردی چیزی جالب دوست داشتنی مییابد، اما پیوسته در جستجوی کسی است که واجد تمام شرایط و خصائص لازم برای خوشبخت کردن یک زن باشد، او به دنبال یک مرد کامل است.

 

شما وی را یار و همدم بسیار خوبی میابید. دختری که طبیعت برج دو پیکر را برای تولدش انتخاب کرده باشد، حاضر است با شما از میدان ورزش تا سالن سینما و کتابخانه بیاید. او در میدان ورزش به همان اندازه از خود هیجان و علاقه مندی نشان میدهد که دریک مهمانی رقص قوه تفکر باشکوهش وقتی کاملا آشکار میشود که موضوعی حس کنجکاوی وی را تحریک کند.

 

این خصیصه موجب میگردد که با زیرکی و قدرت تمام به جست و جوی انچه که در مغز شما می گذرد، بپردازد و برای حصول به این هدف برخی از افکار خویش را برایتان بازگو میکند. تا زمانی که شما از او ثبات قدم نخواهید، زن بی نظیری است.

 

شاید گوشزد کردن این نکته هم لازم باشد که او ممکن است خودرا صادقانه عاشق شما بداند و بعد شخص دیگری رابه مراتب مناسب تر از شما بیاید . او زودتر از هر زن دیگری میتواند شما را فراموش کند، مگر اینکه دائما در جوارتان باشد. گناهی هم ندارد.

 

 طبیعتش طوری است که تغییر و تحول را دوست دارد و حتی میتوان گفت به ان عمیقا نیازمند است. تا زمانی که گذشت ایام به وی نیاموخته باشد که در زندگی پرماجرایی را می‌گذارند و این حالت را باالطبع شامل حال مردی که عاشقش است نیز می‌کند.

 

وقتی پیشنهاد ازدواج شما را قبول کرد و همسرتان شد، ان وقت به مردان دیگری که نتوانسته اند با گرفتن یک زن صاحب یک حرمسرا شده باشند، دهان کجی خواهید کرد.

 

بله، شما این موقعیت استثنایی را داشته اید که با یک زن ازدواج کنید ولی یک حرمسرا رابه خانه خود بیاورید. زن عدد یک این حرمسرا قادر است هر چه بخواهید انجام بدهد، اگر شما خواهان وفاداری می باشید، او میتواند اینچنین باشد ولی به شرط اینکه نیازهای قلبی اش را ارضا کنید. این زن از اینکه با شما هزاران فرسنگ مسافرت کند و هر سال دریک شهر بساط خانه و زندگی را بگسترد، ذره اي دلتنگ نخواهد شد.

 

 همانطور که گفتیم، او عاشق تغییر و تحول است ودر نتیجه هیچ دلیلی نمیبینید که با ماجرهای زندگی شما مخالفت کند حتی اگر این ماجرا نوعی قمار بازی باشد. او پیوسته از تغییر وضع به هیجان نمی‌آید.

 

زن متولد خرداد شم اقتصادی قوی دارد و اگر شما بکار تجارت مشغول می باشید، بهتر است مسائل و مشکلات خودرا با او مطرح سازیدزیرا نه تنها میتواند نظریات جالبی ارائه بدهد، بلکه در ان گونه امور مشوقی بهتر از او نمی توانید پیدا کنید.

 

شما میتوانید درصورت ضرورت از وی بخواهید که به دفترتان بیاید و برایتان کار کند تا در آمدی بیشتری راکه به ان نیاز پیدا کنید. شما میتوانید درصورت ضرورت از وی بخواهید که به دفترتان بیاید و برایتان کار کند تا در آمد بیشتری راکه به ان نیاز پیدا کردید، بدست بیاورید.

 

 « البته اگر این اضافه درآمد بیشتر از آنی بود که شما درنظر داشتید، هیچ کسی هم بهتر از او نمی‌داند که چطور باید خرجش کند.» حالا اجازه بدهید شخصیت هاي‌‌ گوناگون زن شما را یک یک تجزیه و تحلیل کنیم.

 

زن متولد خرداد گاهی خیلی کمتر از انچه که ظاهر بنظر می‌رسد، سربه هوا است. او دراین حالت بسیار فهیم، باهوش، کم حرف و اندکی آب زیر کار است.

 

اما زن عدد دو حرمسرای شما گاهی هم دمدمی مزاج است و هیچ بعید نیست که شما هم از نمونه ان مردانی باشید که گاه گاهی هوس داشتن یک چنین زنی را بکنند.

 

او لحظه اي غرغر و لحظه اي بعد بدگمان و چند دقیقه بعد چرب زبان میشود و جالب آنکه در تمام این دقایق و لحظات با شما مخالفت می‌کند. مگر این نیست که مردها گاهی مایلند کسی با ایشان به جدل بنشیند؟

 

 بی محلی نکنید و دامنه گفتگو رابه یک بحث منطی بکشانید« زیرا این همان چیزی است که او در نهان می‌خواهد. زن شماده دو حرمسرا شما کسی نیست که در مقابل ناملایمات زندگی جابرانه و یکطرفه به قضاوت بنشیند. او ممکن است جدا با شما از در مخالفت برخیزد و یا به منزل خواهرش برود و تا نصف شب بر نگردد، دریک چنین حالتی به نفع شما است که وقتی برگشت، سئوال نکنید و مرتبا نپرسید که کجا بودی؟

 

 چکارمی کردی؟ اگر شما مرد خانه هستید، او هم زن خانه است. او خودرا همسر شما میداند نه زنتان، و خیلی بیش از انچه که تصور میکنید، خود مختار و استقلال طلب است.

 

 زن عدد سه حرم موجودی است متنفر از خانه داری و انجام کارهای روزمره ان؛ رخت خواب پهن و ظرف ها نشسته می‌ماند، در حالی که او روی صندلی اسانی نشسته و غرق در رویا هاي‌‌ طلایی خود است و یا اینکه کتاب می‌خواند. او ممکن است شب که شما به منزل برگشتید، یک قوطی نخود فرنگی بعنوان شام جلویتان بگذارد بدون اینکه حتی درش را باز کرده و یا پنج دقیقه ان را توی آب جوش گذاشته باشد.

 

لابد خیال میکند که خشمگین میشوید؟ ابدا او درست در همان لحظه اي که از تعجب دهانتان باز میشود، چنان گفت و گوی مناسب و شیرینی را شروع میکند که عمیقا از ان لذت می بردید و آرامش روحی ناشی از اینکار موجب میشود که اصلا از یاد ببرید شام چه چیز جلویتان گذاشته است.

 

او ابتدا با زیرکی تمام در مییابد که ان روز برای شما موفقیت آمیز بوده یا یک روز توام با شکست وناکامی، و اگر حالت اخیر بوده است، چنان با شما همدردی میکند و چنان خاطرتان را تسکین میدهد که به کلی گرفتاری خودرا فراموش میکنید. او خیلی به اسانی میتواند موجبات رضامندی شما را چه از نظر احساسی و چه از نظر عقلانی فراهم بیاورد.

 

 در مورد عقیده اي که فلان روز نسبت به بودا و بودایی ها ابراز کرده بودید، کنجکاوی نشان میدهد و نسبت به کوششی که برای سرودن چند خط شعر به خرج می دهید، از خود هیجان ظاهر می سازد. خلاصه او دوست همراه بسیار مهربان است. به خصوص ان شب خیلی هم مهربان تر و خوش مشرب تر میشود زیرا شما از اینکه منزل را گردگیری نکرده، شام را نپخته و به کارهای منزل نرسیده اوقات تلخی راه نینداخته اید.

 

 اگر شما یک روز به منزل بیایید و به وی پیشنهاد کنید که باهم به کنار دریا بروید، ناگهان از شدت شادی از جایش می جهد و بدون کوچک‌ترین اعتراض و یا حتی بدون اینکه سئوال بکند آیا پول کافی برای ان دارید یا نه، آیا هتل رزرو کرده‌اید یا خیر؟ بطرف قفسه لباس هایش میرود تا هر چه زودتر راه بیفتید.

 

 زن عدد چهارم حرمسرای شما مادری است شاد و خندان. او اجازه نمی‌دهد که بچه ها مانع کارهای جوراجورش بشوند و علتش این است که همیشه سرگرمی هاي‌‌ زیادی برایشان فراهم میکند ولی در عین حال بیشتر از سایرین مراقب آنها است.

 

 بچه هاي‌‌ این زن مثل خودش خود مختار بار می‌آیند و از زمره کسانی می‌شوند که روی پای خود می ایستند. ا اگر کسی از زن عدد چهار حرمسرا بپرسد که چقدر از وقت خودش را صرف بچه داری می‌کند، احتمالا جواب میدهد:« درخانواده چقدر وقت مطرح نیست بلکه چقدر عشق مطرح است» ؛ و این ادعا حقیقت دارد.

 

زیرا یک روز خیلی جدی و سخت گیر و روز دیگر خیلی بی توجه و بی تفاوت است، ولی به هر صورت این بچه ها مخصوصا وقتی که هنوز خیلی بزرگ نشده اند، صمیمانه به او عشق می ورزند واز داستانهای شیرینی که برایشان تعریف می‌کند، لذت می‌برند. قوه تخیل قوی مادر متولد خرداد درست همان چیزی است که هر بچه اي خواهانش می‌باشد، قصه هاي‌‌ او همیشه شیرین، پر ماجرا و شنیدنی است.

 

 مادر متولد خرداد در مورد کار تحصیلی فرزندان خود سختگیر است و از آن ها می خواهد که شاگردان خوب و ساعی باشند. بچه ها هرگز نمیتوانند قبل از انجام تکالیف مدرسه خود به بازی مشغول بشوند در حالی که می‌توانید هر شخصیتی را از رئیستان گرفته تا نخست وزیر برای شام به منزل دعوت کنید و او آن چنان از ایشان پذیرایی میکند که حاضر به دل کندن از خانه شما نمی‌شوند. او بسیار صاحب سلیقه و بسیار با ذوق است.

 

 مانند یک مانکن لباس می‌پوشد و مانند یک میهماندار به اضافه یک دوست دیرینه و قدیمی از میهمانان شما پذیرایی میکند ودر تمام طول مدتی که مهمان در منزل شما است، یک لحظه لبخند شیرینش از لبانش محو نمیشود.این زن عاشق تئاتر است. شما میتوانید وی را به نمایشگاه هاي‌‌ نقاشی و یا گالری هاي‌‌ هنری ببرید و او در هر محفلی آسان و آرام و خودمانی جلوه میکند.

 

و دوستانتان بخود می گویند شما چه مرد خوشوقتی هستید که یک چنین همسر دوست داشتنی و گرم و ساده دارید. او بسیار رومانتیک و خیلی بیش از حد معمول برخوردار از ظرافت هاي‌‌ زنانه است. احساسات لطیفش گاهی چنان است که خودتان و دیگران را متعجب می سازد. او ممکن است در سالروز تولد شما، یک قطعه شعر عاشقانه زیبا برایتان بسراید.

 

 رفتارش در قالب یک چنین زنی چنان است که شما همیشه با کمال میل و رغبت گرانترین عطرها و زیباترین لباس ها را برایش میخرید. اگر پیشنهاد مسافرت به نقاطی را بکنید که از نظر طبیعت شاعرانه و زیبا باشد و یا از لحاظ هنری و قدمت معروف باشد، چشمانش از شادی برق خواهد زد.

 

این را هم بدانید که این زن عدد پنج ممکن است تا حدودی از بحث و جدل و مناظره خوشش بیاید. بله زندگی شما پس از ازدواج با یک دختر برج جوزا اینچنین خواهد بودو شاید تعجب کنید اگر بگویم که در توصیف و شمارش اعضای حرمسرایتان چند نفری را هم نادیده گرفته ام، چند نفری را هم نادیده گرفته ام، چند نفری که از خصوصیات نسبت به آنهایی که شرح داده شده اند، در درجه اهمیت کمتری قراردارند.

 

مگر به این است که در هر حرمسرایی تعدادی هم زن صیغه وجوددارد که نسبت به زن عقیده در سطح پایین تری قراردارند؟ طبیعی است دوستانتان از اینکه شما را هرروز با یک زن میبینند به حال شما غبطه می‌خورند و اگر چیزی دراین مورد پرسیدند، موضوع صحبت را عوض کنید، مگر یه این است که تعدد زوجات ممنوع است؟

 

 زن متولد خرداد وقتی که میتواند سوار هواپیما شود، با ترن مسافرت نمی کند و بهمین ترتیب وقتی میتواند حرف بزند، ساکت نمی ماند، و وقتی می‌تواند بدود، هرگز راه نمی‌رود و وقتی که می‌تواند کمک کند، از تعاون رو نمی گرداند.

 

سرش همیشه چنان مملو از ایده هاي‌‌ مختلف قلبش پیوسته چنان مملو از امیدهای گوناگون است که انسان خیال میکند برای تنظیم ان ها باید دست به دامان یک کامپیوتر شد. باوجود این ها، زن متولد خرداد، بعلت طبیعت ونهاد خاص خودش گاه خیلی تندرو ودر زندگی بی باک و بی ملاحظه است.

 

 باید شما دائما مواظب او باشید که با تندروی و مبالغه جویی خودرا گرفتار بلا نکند. 

 

لازم است در تمام زندگی مواظب او باشید که سرعت چرخش از 150 کیلو متر در ساعت تجاوز نکند. او در تمام عمر محتاج توجه و محافظه کاری شماست که نلغزد و از جاده سلامت خارج نشود.

 

گروه سرگرمی تالاب

جدیدترین مطالب سایت