بهترین ورزش برای متولدین هر ماه چیست ؟

بهترین ورزش برای متولدین هر ماه چیست ؟

ورزش مناسب متولدین ماه های مختلف

در اینبخش ورزش مناسب برای متولدین هرماه از فروردین تا ماه اسفند را خواهید خواند ؛اگر طبق این روانشناسی متولدین هرماه ورزشی کـه در این جا پیشنهاد شده اسـت را پی بگیرند موفق تر خواهند بود.

 

در کل ورزش بهترین راه کار برای سلامتی اسـت پس چه بهتر کـه درصورت انتخاب ورزش بـه این تست روانشناسی هم توجه کنید…

 

ورزش مناسب متولدین فروردین

برای متولدین این ماه بهترین راه کاهش وزن، ورزش هاي‌ رقابتی اسـت. فروردینی ها دوست دارند کـه کارهای چالش برانگیز بـه دست گیرند و برای رسیدن بـه اهداف شان تلاش کنند. رقابت یکی از راههایی اسـت کـه بـه آن ها انگیزه می‌دهد.

 

آن ها دوست دارند کـه چیزهای جدید را تجربه کنند اما اگر تنهایی قدم بـه این راه بگذارند، خیلی زود خسته و کسل می‌شوند، بـه همین دلیل بهترین شیوه کاهش وزن برای آن ها این اسـت تا درکنار دیگران در زمینه فعالیت هاي‌ مورد علاقه شان تلاش کنند.

 


حتما بخوانید:  نماد و سمبل 12 ماه سال + نکاتی جالب درباره متولدین هر ماه


 

ورزش مناسب متولدین اردیبهشت

متولدین اردیبهشت افرادی هستند کـه بـه چیزهای گرانقیمت و لوکس جذب می‌شوند. اگر چیزی نظر آن ها را بـه خود جلب نکند، امکان ندارد کـه بـه سمت اش روند، از این رو مکانی کـه برای ورزش خود انتخاب میکنند نیز باید در محیطی زیبا و لوکس باشد.

 

آن ها برای باشگاههای شیک و پیشرفته، پول زیادی میپردازند و ازین بابت نیز خوشنود و راضی هستند. درکنار آن ها، ورزش هایي چون شنا یا رفتن بـه سونا میتواند برای متولدین این ماه مناسب باشد.

 

ورزش مناسب متولدین خرداد

برای خردادی ها عمل بـه یک برنامه خاص، سخت نیست. آن ها بـه اسانی می‌توانند خودشان رابا شرایط وفق دهند. طبق تحقیقات، بهترین ورزش برای آن ها دو یا پیاده روی سریع اسـت.

 

انها حرکت کردن بـه جلو لذت میبرند، بـه خصوص اگر این فعالیت رابا فرد دیگری انجام دهند، دراین صورت می‌توانند حین ورزش، با دیگری نیز ارتباط برقرار کند. از آنجا کـه خردادی ها افراد توانایی هستند کـه می‌توانند چند کار را در ان واحد انجام دهند، حتی اگر همراهی برای ورزش شان پیدا نکنند، با گوش دادن بـه موسیقی خودشان را سرگرم خواهند کرد.

 

ورزش مناسب متولدین تیر

از آنجا کـه متولدین ماه تیر افرادی خانه دار هستند، بهتر اسـت برای کاهش وزن شان، از آشپزخانه شروع کنند. انها عاشق غذا درست کردند، ناراحتی و غم و غصه خودرا با غذا خوردن پنهان می‌کنند و از تجربه غذا هاي جدید نیز لذت میبرند، بنابر این بـه اسانی و با دنبال کردن یک رژیم غذایی سالم و کم کالری، میتوانند بـه هدف شان برسند.

 

احتیاجی بـه کم کردن غذا نیست، بلکه انها می‌توانند تنها با مصرف غذا هاي سالم وزن خودرا کم کنند. اگر خانواده شان نیز دراین راه همراه شان باشند، آن ها در بهترین زمان بـه اندامی ایده آل و سالم دست پیدا خواهد کرد.

 

ورزش مناسب متولدین مرداد

مردادی ها دوست دارند کـه توی چشم باشند، بـه بیان دیگر از دیده شدن لذت میبرند. بهترین شیوه برای کاهش وزن انها این اسـت کـه در تیم هاي‌ گروهی ورزش کنند. بـه عنوان مثال فوتبال، والیبال یا بسکتبال از ورزش هایي هستند کـه بـه آن ها انگیزه لازم را می‌دهد.

 

انها توانایی این را دارند کـه در جمع بدرخشند و همین امر آن ها را تشویق کرده تا بـه فعالیت بدنی خود ادامه دهند. بنابر این ورزش هاي‌ گروهی، بهترین راه کاهش وزن برای آنهاست.

 

ورزش مناسب متولدین شهریور

شهریوری ها افرادی ایده آلیست هستند. اگر بـه سرعت بـه هدف شان نرسند، بـه سادگی ناامید می‌شوند و از ادامه مسیر باز می‌مانند اما همین ناامیدی نیز آن ها را سخت جان تر می‌کند و انرژی وافری برای بلند شدن دوباره بـه انها می بخشد.

 

متولدین این ماه برای این کـه بتوانند در مسیرشان ثابت قدم باشند، بـه هیچ محرکی احتیاج ندارند بلکه انها خود انگیزه اي برای راهی کـه در پیش گرفته اند هستند. بهترین شیوه کاهش وزن برای انها این اسـت ورزشی کـه خود بدان علاقه دارند را انتخاب کنند تا بتوانند در ان ثبات قدم داشته باشند.

 

اگر ذره اي از کاری کـه می‌کنند لذت نبرند، خیلی سریع ان را رها خواهد کرد. مهم نیست کـه انها چه ورزشی انتخاب میکنند، علاقه بـه فعالیتی کـه میخواهند انجام دهند، مهم ترین اصل اسـت.

بهترین ورزش برای متولدین هر ماه چیست ؟

ورزش مناسب متولدین مهر

متولدین ماه مهر زیاده خواه نیستند، بلکه انها تعادل را در هر کاری می پسندند. انها بـه دنبال فعالیت هاي‌ چالش بر انگیز نیستند، بلکه دوست دارند ورزشی را دنبال کنند کـه با شرایط نرمال زندگی شان هم خوانی داشته باشد.

 

درست اسـت کـه کاهش وزن برای آن ها یک هدف اسـت اما دوست ندارند کـه اینکار بـه زندگی شان استرسی وارد کند. از آنجا کـه انها از تنهایی بیزارند، بهترین شیوه برای انها این اسـت کـه بـه دنبال یک همراه باشند تا بـه انها انگیزه دهد.

 

دراین صورت انها میتوانند کـه زمان خودرا با دیگران بـه بهترین شکل ممکن، شریک شوند. در واقع آن ها از بـه اشتراک گذاشتن تجربه هایشان، حتی در ورزش، نهایت لذت را میبرند.

 

ورزش مناسب متولدین آبان

زمانی کـه صحبت از کاهش وزن میشود، متولدین آبان درست نقطه مقابل متولدین ماه مهرند. آن ها بـه شدت کارهای بزرگ و چالش برانگیز را دوست دارند. ورزش هایي چون کیک بوکسینک یا ورزش هاي‌ رزمی دیگری، انها را سر ذوق می آورد. انها دوست دارند کـه بـه بدن خود فشار وارد کنند، بـه همین دلیل نه تنها از رژیم هاي‌ سخت بلکه از ورزش هاي‌ سنگین نیز نهایت لذت میبرند.

 

ورزش مناسب متولدین آذر

اگر هدف از ورزش تنها وزن کم کردن باشد، متولدین آذر هیچ علاقه اي بـه ان نخواهند داشت. در واقع انها باید از کاری کـه انجام می‌دهند نهایت لذت را ببرند. از این رو بهترین ورزش برای آن ها فعالیت هایي اسـت کـه در ان هیجان موج بزند.

 

آن ها ریسک کردن و ماجراجویی را دوست دارند بـه همین دلیل ورزش هایي چون کوهنوردی یا اسب سواری می‌تواند بهترین انتخاب برایشان باشد. آن ها از روزمرگی بیزارند و دوست دارند کـه بـه کارهایشان تنوع دهند، بنابر این ورزش هاي‌ خسته کننده نه تنها آن ها را لاغر نخواهد کرد بلکه انگیزه ورزش کردن را نیز از آن ها خواهد گرفت.

 

ورزش مناسب متولدین دی

متولدین ماه دی افراد منظمی هستند. آن ها دوست دارند کـه برای هر چیز، حتی برنامه ورزشی و رژیم غذایی شان نیز برنامه ریزی دقیق داشته باشند. انها خودرا برای هدف هایشان مسئول میدانند. مصرف غذا هاي ارگانیک از علاقمندی هاي‌ آن ها می‌باشد.

 

برای کاهش وزن، ثبت نام در باشگاههای ورزشی بهترین انتخاب برای آنهاست، از این رو کـه برنامه اي خاص و منظم را در طول هفته دنبال می‌کنند. اگر باشگاهی مناسب در اطراف خانه شان نباشد، پیاده روی صبحگاهی از دیگر انتخاب هاي‌ مناسب برای آنهاست.

 

ورزش مناسب متولدین بهمن

متولدین این ماه نه تنها از آخرین رژیم هاي‌ غذایی و ورزش ها آگاهند، بلکه خود نیز جزو نخستین افرادی هستند کـه انها را امتحان میکنند. انها دوست دارند کـه در هر کاری اول باشند، بـه عنوان مثال دوست دارند ورزش هایي را انجام دهند کـه هیچ کس تا بـه حال آن ها را تجربه نکرده اسـت. بنابر این جدید ترین متدهای ورزشی می‌تواند انگیزه لازم را برای کاهش وزن بـه آن ها بدهد.

 

ورزش مناسب متولدین اسفند

اسفندی ها فعالیت بدنی خودرا، تنها در صورتی کـه انگیزه روحی و روانی کافی برای انها داشته باشند، ادامه می‌دهند. بـه بیان دیگر سلامت ذهنی برای انها از سلامت جسمی مهمتر اسـت.

 

بـه همین دلیل ورزش هایي چون یوگا یا مدیتیشن برای آن ها مناسب اسـت. با این فعالیت ها انها نه تنها ذهنی سالم، بلکه اندامی سالم نیز خواهند داشت. از آنجا کـه آن ها عاشق آب هستند، ورزش هاي‌ آبی مانند شنا نیز برایشان بسیار مفید خواهد بود.

 

منبع: برترین ها – باشگاه خبرنگاران جوان

جدیدترین مطالب سایت