دعا برای خوش اخلاق شدن همسر | دعای بستن زبان از راه دور

مجموعه : دعاها
دعا برای خوش اخلاق شدن همسر | دعای بستن زبان از راه دور

دعا برای خوش اخلاق شدن همسر

دعاهایی برای خوش اخلاق تر شدن همسر و بستن زبان افراد بد اخلاق و بد دهن را در این مجموعه بخوانید.

 

سوال: آیا دعا یا ذکری برای ایجاد محبت میان زن و شوهر وجوددارد؟

 

دعای زبان بند

این دعای زبان بند برای بستن دهان بسیار موثر است. این دعا یک دعای زبان بند قرآنی یعنی سوره «الحمد» است. برای نتیجه گرفتن از این دعا باید 40 بار این دعا را هرروز بخوانید. همچنین این ایه از سوره یس را در مورد لزوم برای بستن زبان طرف مقابل بخوانید هرروز 70 بار بخوانید « نگاه کنید به بستن زبان از راه دور – دعاهای تکمیلی».

 

الیَوم نَختِمُ عَلي اَفواهِهِم وَ تُکَلِمُنا اَیدیَهُم وَ تَشهَدُ اَرجُلَهُم بِما کانوا یَکسِبون

 

دعای زبان بند بسیار قوی و فوری

اگر به دنبال نتیجه گرفتن سریع هستید بشما توصیه میکنم غیر از خواندن دعای عجیب زبان بند بسیار قوی و فوری با ” مهارت هاي‌ ارتباطی” نیز آشنا شوید. سپس درکنار این مهارت ها دعای زبان بند زیر نیز میتواند در ساکت کردن و یا متقاعد کردن شما کمک کند. و بله خیلی زود و سریع نتیجه خواهید گرفت.

 

سوره ی و اللیل را 12 روز هرروز 70 بار بخوانند از زخم تیر و نیزه ایمن خواهد بودو دفع شر سخن چینان. امام صادق«ع»فرمودند: به نیت دفع شرّ سخن چینان و غمّازان سوره جمعه را هشت بار بخوانید.

 

دعای بستن زبان از راه دور

اگر در فاصله دور هستید و میخواهید از راه دور در مقابل بدگویی ها و غیبت هاي‌ دیگران در امان باشید، همان‌ گونه میتوانید هم با خواندن دعاها و هم درکنار یادگیری در مورد رفتار با بدگویان از راه دور در امر بستن زبان غمازان و سخن چینان موفق شوید.

 

برای خواندن دعا نیز، آیات ذیل رو به نیت دور کردن شخص مورد نظر به طور آهسته تلاوت کنین و به طرف فوت کنین تا از سکوت کرده و از شما دور شود.

 

َتذْرُوهُ الرِّیَاحُ وَكَآنَ اللَّهُ عَلَى كُلِّ شَیْءٍ مُّقْتَدِرًا

رَبَّنَا اكْشِفْ عَنَّا الْعَذَابَ إِنَّا مُؤْمِنُونَ

یَوْمَئِذٍ یَصْدُرُ النَّاسُ أَشْتَاتًا

آنْفِرُواْ خِفَافًا وَثِقَالًا

 

دعای بستن زبان اشخاص

یکی از دعاهای عجیب دیگر برای بستن زبان اشخاص، دعای صم بکم عمی فهم لا یرجعون است. این دعا را در بستن زبان هر فردی موثر است و از فواید آن زیاد سخن گفته اند:

 

صُمٌّ بُكْمٌ عُمْیٌ فَهُمْ لاَ یَرْجِعُونَ صُمٌّ بُكْمٌ عُمْیٌ فَهُمْ لاَ یَعْقِلُونَ صُمٌّ بُكْمٌ عُمْیٌ فَهُمْ لاَ یَعْلمونَ صُمٌّ بُكْمٌ عُمْیٌ فَهُمْ لاَ یَفقهُونَ صُمٌّ بُكْمٌ عُمْیٌ فَهُمْ لاَ یَنطقُونَ صُمٌّ بُكْمٌ عُمْیٌ فَهُمْ لاَ یَتکلّمُونَ لَا إِلَهَ إِلَّا أَنْتَ سُبْحَآنَكَ إِنِّی كُنْتُ مِنَ الظَّالِمِینَ…..زاییده شکم …..«نام شخص مورد نظر و نام مادرش»

 

دعای بستن دهان بدگویان

دعای زبان بند – هر که این دعا با خود دارد زبان جمله بدگویان و خصمان بسته گردد و هر گاه در بین هزار دشمن گرفتار باشد هیچ یک از انها ظفر نیابند و از زخم شمشیر و تیر ونیزه در امان باشد و هیچکس در حق او بدی نکند. این دعا غیر قرآنی است و بسیار عجیب اما آهنگی خوش دارد و نیمی ازآن به زبان پارسی است.

 

بسم الله الرحمن الرحیم – لا اله خصمان من لا اله الا الله از زمین تا اسمان لا اله الا الله از اسمان تاعرش لا اله الا الله از عرش تا کرسی لا اله الا الله از کرسی تا لوح لا اله الا الله محمد رسول الله علی ولی الله بستم زبان جمله بدگویان و دشمنان و غمازان و حسودان و خصم سیاه شب و خصم روز و خصم سفید و خصم روی زمین بستم زبان سی صد و شست و شش رگ بنی ادم و بنات حوا در حق صاحب این هیکل بحق لا اله الا الله مهر کردم بحق محمد رسول الله بستم یکصد و بیست و چهار هزار نطفه نبوت که اول انها ادم و اخر انها محمد صلی الله علیه و اله بستم بحق شش هزار و شش صد و شصت و شش هزار و شش صد و شش ایه کلام الله بار خدایا بستم زبان جمله خصمان را از نخستین و اخرین بحق تو ات موسی وانجیل عیسی و قران و زبور و صحف ابراهیم و فرقان محمد المصطفی

 

دعایی از کتاب شفا برای بستن زبان از راه دور

یکی از دعاهای بسیار نیرومند برای بستن زبان از راه دور این است که بر هفتاد ریگ، به هر یک معوذتین « دو سوره ی ناس و فلق » را بخواند سپس آن ها را در کوزه نهد در آتش گرم دفن کند؛ چون گرمی آتش به ریگها رسد دشمن به امر حق مقهور گردد.

 

و جهت وسواس یا بستن زبان دعایی درکتاب شفا برای وسواس ذکر شده است که برای بستن زبان از راه دور نیز مفید است. برای انجام این دعا باید سوره ی ناس را بر ظرفی، روز چهاردهم ماه بنویسد و بشوید و ازآن بخورد و وضو بگیرد زبانی که به آن نیت کرده بود بسته شود.

 

بعد از نماز عشاء هر یک از این سوره ها رابه ردیف شمس و لیل و جحد و توحید و معوذتین « ناس و فلق » را هفت بار بخواند بعد هفت بار بگوید : اللهم اجعَل لي فَرَجا و مخرجا و بخوابد، زبان بسته میشود.

 

دعا برای خوش اخلاق شدن همسر | دعای بستن زبان از راه دور

دعا برای خوش اخلاق شدن همسر

پاسخ حجت الاسلام یوسف وند :

در گام اول باید بر اساس معیار های دینی همسر را برگزید ودر گام بعد بر اساس دین زندگی نمود و باید دانست، خداوند مقلب القلوب است و بهترین راه برای این که مهر و محبت ما در قلب دیگران قرار بگیرد و رابطه ما با مردم خوب شود، دراین است که ما رابطه خودرا با خداوند بهتر و قویتر کنیم. بنگریم که نماز ما چگونه است، دعای ما، حال ما با خدا چگونه است، چقدر از حرام ها دوری می‌کنیم و چقدر واجبات را انجام میدهیم؟

 

هر چقدر ما از طریق مطالعات دینی و با توسل اهل البیت علیهم السلام و مخصوصا امام زمان علیه السلام، توحید و خداشناسی خودرا افزایش دهیم مشاهده خواهیم کرد که روابط ملک وملکوت عالم با ما بهتر میشود. این سریع ترین و بهترین راه برای ایجاد محبوب شدن در بین بندگان خدا می‌باشد و شاهدیم که خوبان و عارفان عاشق خدا حتی سال ها پس از مرگ خود نام و یادشان درمیان مردم باقی است. چه فرمایش و کلامی زیباتر از این حدیث امام علی علیه السلام که می فرمایند:

 

مَنْ أَصْلَحَ مَا بَیْنَهُ وَبَیْنَ اللَّهِ أَصْلَحَ اللَّهُ مَا بَیْنَهُ وَبَیْنَ النَّاسِ؛ وَمَنْ أَصْلَحَ أَمْرَ آخِرَتِهِ أَصْلَحَ اللَّهُ لَهُ أَمْرَ دُنْیَاهُ؛ وَمَنْ کَآنَ لَهُ مِنْ نَفْسِهِ وَاعِظٌ کَآنَ عَلَیْهِ مِنَ اللَّهِ حَافِظٌ.

 

کسى که میان خود و خدا را اصلاح کند خداوند میان او و مردم را اصلاح خواهد کرد، و کسى که امر آخرتش را اصلاح کند خداوند امر دنیایش را اصلاح مى‏کند و کسى که در درون وجودش واعظى داشته باشد خداوند حافظى براى او قرار خواهد داد.[حکمت ۸۹؛ نهج البلاغه]

 

گاهی عده اي از خانمها یا آقایان گلایه می‌کنند که مثل سابق آن محبت وجود ندارد، یا روابط زوجین به سردی کشیده شده است. مهم‌ترین علت ایجاد این مشکلات عدم شناخت از خود و نیازهای همسر هست، و پس ازآن سطح توقعات بالای طرفین و عدم فداکاری است که نوعا تربیت نادرست، یا سبک هاي‌ ترویج شده زندگی غربی در رسانه هاست!

 

ما باید یادبگیریم که قبل از هر دعا و ذکر؛ رفتار خودرا با مشورت با عالمان دینی اصلاح کنیم و سبک زندگی را باید تغییر بدهیم تا زندگی ما معنا پیدا بکند. قطعا با جلسات متعدد مشاوره نگاه ما به زندگی متفاوت خواهد شد، و یا متوجه برخی ایرادات میشویم و آن ها را حل خواهیم کرد، چون تا این مسیر طی نشود اذکار و دعا تاثیر چندانی ندارد.

 

اما چند توصیه نیز از جهت اذکار داریم، امید است همراه با اصلاح رفتار؛ تاثیرگزاری زیادی در روابط زوجین داشته باشد. فراموش نکنید تمام اولیاء الله و عارفان الهی قبل از ذکر؛ رفتار را اصلاح و الهی می‌کردند.

 

۱- در روز جمعه با طهارت و خلوت ودر آرامش، پس از نماز صبح در زمان بین الطلوعین روبه قبله، پس از نام خدا و صلوات، به شماره ۱۰۰۱ مرتبه ذکر شریف «یا وَدود» به نیت محبت و علاقه همسرگفته شود و خوبست پس از تمام شدن دریک شربت عسل و زعفران دمیده شود و به همسر بدهید تا میل کنند. بقیه اهل منزل هم می‌توانند از این شربت میل کنند. خوبست این عمل را در چند جمعه تکرار کنید آن شاالله آثار این ذکر نمایان خواهد شد.

 

اثر بیشتر این ذکر دراین است که با زبانی گفته شود که از گناهانی مثل غیبت، تهمت و … توبه کرده باشد، لذا قبل از شروع حتماً توصیه می‌کنیم به صورت جدی از گناهان توبه کنید. تهیه انگشتر عقیق با رکاب نقره که این ذکر در آن نقش بسته باشد نیز تاثیرات خوبی دارد. و اگر زن و شوهر هردو این عمل را انجام بدهند بهتر و تاثیر بیشتری دارد.

 

۲- یکیدیگر از برنامه هایي که توصیه میکنیم داشته باشید ختم صلوات به نیت افزایش محبت همسر است، صلوات باعث نورانیت منزل و افراد می‌شود و برای اجابت حوائج آثار زیادی دارد.

 

۳-توصیه می‌کنیم اگر مشکلات زوجین بسیار زیاد است نماز جعفر طیار که در مفاتیح الجنان نیز آمده و در بین بزرگان مشهور و متداول هست را تا مدتی مثلاً چهل روزمداومت کنید. پس از نماز از خداوند بخواهید که محبت همسر را افزایش بدهد و اگر کدورت یا مانعی یا عشق مجازی یا طلسمی پیش آمده برطرف بشود.

 

لازم است هشدار بدهیم که عده اي از افراد، نوعا خانمها متاسفانه به جای استفاده از دعا و مشاوره که مسیر اصلی است، خودرا در پرتگاه هاي‌ طلسمات «که به نام دعا به انها می‌دهند» قرار می‌دهند، باید جاده و مسیر دین و عقلانیت را طی کرد گاهی شاید زمانبر باشد اما ثمره اش بدون خطر و ماندگار تر است.

 

اگر کسی با طلسم و رمالی بخواهد به اهداف خود برسد باید بداند که با دست خود عده اي از موجودات و شیاطین را وارد زندگی خود میکند که بسیار بسیار خطرناک هستند و تبعات بدی دارد، و دیده ایم گاهی مواد خوراکی که این افراد شیاد به اسم ایجاد محبت شوهر به زن می‌دهند باعث مسمومیت یا مرگ همسر شده است!

 

یا عده اي از کارها مثل سوزاندن ها زمینه حضور شیاطین و اجنه در زندگی افراد است، تجارب دراین زمینه زیاد است که همین حالا فرصت گفتن آن نیست که چه زندگی هایي نابود شده و افراد خسر الدنیا والاخره شده اند!.

 

آمدن این موجودات و شیاطین اگر شخص با اختیار خود به دنبال آن برود و اعمال آن ها را انجام بدهد راحت است اما خارج کردن آن ها به این اسانی نیست! البته ما منکر این نیستیم چه بسا برخی کارها را هم بکنند اما فراموش نکنید بعداً آسیب هاي‌ جدی می‌زنند…

 

در هرحال آمدن این موجودات و شیاطین اگر شخص با اختیار خود به دنبال آن برود و اعمال آن ها را انجام بدهد راحت است اما خارج کردن آن ها به این اسانی نیست! البته ما منکر این نیستیم چه بسا برخی کارها را هم بکنند اما فراموش نکنید بعداً آسیب هاي‌ جدی می‌زنند که مجدد برای حل این مشکل دوباره شخص رابه برنامه شیطانی دیگری مجبور میکنند!

 

که فعلاً مجال باز کردن این مطلب نیست ولی برای فهم بیشتر با یک مثال عرض میکنم، همان طور که مواد مخدر در ابتدا لذت کوتاه و هیجانی میدهد و شخص احساس نشاط بکند، اما بعداً همین مواد مخدر زندگی را خانمانسوز میکند، لذا هیچ عاقلی به دنبال مواد مخدر نمیرود!؛ طلسمات هزاران بار خطرش از مواد بدتر است چون دنیا و آخرت انسان را بکلی نابود میکند.

 

طلسمات و رجوع به افراد شیاد زندگی ها را دچار نکبت و مشکلات اساسی مثل مشکلات روحی می سازد و از همین جهت اسلام انجام طلسم و جادو و مانند آنرا حرام کرده ودر روایات انجام دهنده و رجوع کننده به این کارها را نفرین کرده اند، افراد نباید با اختیار خودرا از جاده هدایت انبیاء به ته دره شیاطین بیندازند، مسیر الهی را باید حرکت کنید تا آن شاالله به مقصد برسید.

 

باز تاکید می‌کنیم باید علاوه بر دعا با مطالعه و حتی اصلاح و تغییر رفتار زمینه خوش خلقی همسر را فراهم کرد، گاهی با گفت‌وگو و مهربانی می‌توان بهترین تاثیرات را در زندگی داشت. حتی می‌توان با استفاده از تغییرات محیط مثل زیباسازی آرامش رابه همسرتان هدیه کنید.

 

در منزل سعی کنید با صدای نسبتا بلند قرآن بخوانید همه ی این‌ها سبب نورانیت خود شما و خوشبو شدن فضای خانه شما خواهد شد که حتماً تاثیرگذار است.

 

توصیه های زیبا برای دعا ؛ انواع دعای خاص زیبا را می توانید در پایین همین قسمت بخوانید.

جدیدترین مطالب سایت