چندین دعا برای رفع سریع مشکل و گرفتن حاجت و اجابت سریع دعا

مجموعه : دعاها
چندین دعا برای رفع سریع مشکل و گرفتن حاجت و اجابت سریع دعا

دعا برای رفع سریع مشکلات

مشکلات زیادی ممکن است در زندگی داشته باشید که می توانید با توکل به خدا و امید داشتن و خواندن دعای مخصوص برای رفع مشکلات گام بردارید.

 

برای رفع مشکلات زندگی و مشکلات کاری و …می توانید از دعا های مخصوص از معصومین استفاده نمایید.

 

برای گرفتن حاجت و اجابت سریع در امور زندگی؛ می‌توانید دعای سریع الاستجا بة امیر المؤمنین را بخوانید که در مفاتیح موجود است. مردی خدمت حضرت امیرالمؤمنین «علیه السلام» شکایت کرد از دیرشدن جواب دعایش …

 

چندین دعا برای رفع سریع مشکل و گرفتن حاجت و اجابت سریع دعا

دعای امام علی (ع) برای رفع مشکل

 

حضرت علی (ع) چرا این دعا را نمی خوانی که سریع الاستجابة است:

اللهم انی اسئلک باسمک العظیم الاعظم الاجل الاکرم المحزون المکنون النور الحق البرهانلمبین الذی هو نور مع نور و نور من نور و نور فی نور و نور علی کل نور و نور تضیئی به کل ظلمة و یکسر به کل شدة و کل شیطان مرید و کل جبار عنید لا تقر به ارض و لا یقوم به سماء و یأمن به کل خائف و یبطل به سحر کل ساحر و بغی کل باغ و حسد کل حاسد و یتصدع لعظمته البر و البحر و یستقل به الفلک حین یتکلم به الملک فلا یکون للموج علیه سبیل و هو اسمک الاعظم الاعظم الاجل و الاجل النور الاکبر الذی سمیت به نفسک و استویت به علی عرشک و اتوجه الیک بمحمد و اهل بیته و اسئلک بک و بهم آن تصلی علی محمد و آن تفعل بی کذا و کذا. که در آخر بجای عبارت کذا و کذا حاجت خودرا بخواهد.

 

همچنین خواندن نماز جعفر طیار بسیار نافع می باشد.

 

چندین دعا برای رفع سریع مشکل و گرفتن حاجت و اجابت سریع دعا

دعای امام صادق برای رفع مشکل

 

امام صادق «ع» فرموده است:

برخی دعاهاست که اگر کسی خواندن آنرا در وقت خود فراموش کند، سزاوار است آنرا قضا نماید و آن این است که هرروز پس از بامداد ده بار دعاهای زیر خوانده شود:

 

«لا اله الاالله وحده لا شریک له، له الملک و له الحمد یحیی و یمیت و یمیت و یحیی و هو حی لا یموت بیده الخیر و هو علی کل شی قدیر»

 

«معبودی جز خدا نیست، تنهاست. شریکی ندارد. مالکیت و ستایش ازآن اوست. زنده میکند و می می راند. می می راند و دوباره زنده می‌کند. زنده اي است که نمی میرد. تمام نیکیها به دست اوست و بر هر چیزی تواناست.

 

«اعوذ بالله السمیع العلیم»

«به خداوند شنوای دانا پناهنده می‌شوم.»

 

چندین دعا برای رفع سریع مشکل و گرفتن حاجت و اجابت سریع دعا

دعا جهت دوست داشتن :

هر کس هفت مرتبه آیه 7 از سوره ممتحنه «عسی آن یجعل بینکم و بین الذین عادیتهم منهم موده و اله قدیر، و الله غفور رحیم» رابه کف دست خود بخواند و بدمد، سپس به صورت خود بکشد، هر که وی را ببیند، دوستش دارد.

 

«معاذبن جبل» گوید:

روز جمعه اي از نماز با رسول خدا «ص» بازماندم، حضرت فرمود: چه عاملی تو را از نماز جمعه بازداشت؟ عرض کردم. اي رسول خدا! یوحنای طلبی از من داشت ودر خانه من در انتظارم بود ترسیدم که مرا باز دارد حضرت فرمود: آیا دوست داری که خدا قرض تو را رد نماید؟

 

گفتم: آری اي رسول خدا. حضرت فرمود: آیه 25 و 26 سوره آل عمران از «قل اللهم مالک الملک…» تا بغیر حساب را بخوان سپس بگو

 

– یا رحمان الدنیا و الاخره و رحیمهاما تعطی منهما ما تشاء و تمنه منهما ما تشاء اقض عنی دینی- اي رحمان دنیا و آخرت، اي رحیم دنیا و آخرت، به هر که بخواهی عطا می کني و از هر که بخواهی منع می نمایی، بدهکاریم را ادا کن.

 

هرگاه چنین کنی اگر به گنجایش زمین از طلا قرض داشته باشی، خداوند ادا فرماید.

 

«ابن عباس» روایت کرده است:

رسول اکرم «ص» پیوسته امام حسن و امام حسین «ع» رابه وسیله دعا در امان و پناه خداوند قرار می داد و میگفت:

 

«اعیذ کما بکلمات الله التامه و اسمائه الحسنی عامه من شر السامه و الهامه، و من شر عین لامه و من شر حاسد اذا حسد»

 

«شما را در پناه کلمات تامه الهی و اسمای نیکویش قرار می‌دهم، از شر هر چیز زهردار و حیوانات و حشرات سمی، از شر چشم بد، و از شر هر حسد کننده زمانی که حسد ورزد.»

 

«ابن عباس» گوید:

آنگاه پیامبر «ص» روی به ما کرد و فرمود: آن گونه حضرت ابراهیم خلیل الرحمان «ع» برای اسحاق و اسماعیل دعا می‌کرد و پناهشان می داد.

 

امام صادق «ع» فرموده است:

«اگر کسی بداخلاق شد، در گوش او اذان بگویید.»

 

چندین دعا برای رفع سریع مشکل و گرفتن حاجت و اجابت سریع دعا

دعای حضرت محمد برای رفع مشکل

 

دعا برای دفع بلا :

 

رسول اکرم «ص» فال خوب زدن را دوست می داشت، و فال بد زدن را خوش نداشت و می فرمود: هر کس چیز ناخوشایندی دید که به نظرش بد جلوه می‌آید این دعا را بخواند.

 

«اللهم لا یوتی الخیر الا انت، و لا یدفع السیئات اانت و لا حول و لا قوه الا بک»

«خدایا! خوبی را کسی جز تو نمی‌دهد، و بدیها را کسی جز تو دفع نمیکند، و هیچ جنبش و نیرویی نیست مگر به کمک تو.»

 

چندین دعا برای رفع سریع مشکل و گرفتن حاجت و اجابت سریع دعا

دعا برای جلب محبت

هر کس هفت روزر، روزی 25 مرتبه صبح و 25 مرتبه عصر دعای زیر را بخواند، در جلب محبت دیگران اثر عظیم دارد.

 

«بسم الله الرحمن الرحیم سخرلی فلان ابن فلان الحمدلله رب العالمین یا حریف سخرلی قلبه الرحمان الرحیم یا ودود سخرلی فلان ابن فلان مالک یوم الدین یا حریف سخرلی قلبه ایاک نعبد و ایاک نستعین یا ودود سخرلی فلان بن فلان اهدنا الصراط المستقیم یا حریف سخرلی فلان بن فلان صراط الذین انعمت علیهم یا ودود سخرلی فلان بن فلان غیرالمغضوب علیهم یا حریف سخرلی فلان بن فلان و لاالضالین یا ودود سخرلی فلان بن فلان».

 

امام زین العابدین «ع» هرگاه آیه « یا ایها الذین امنوا اتقوالله و کونوا مع الصادقین «سوره توبه، آیه 119» را تلاوت میکرد. این دعا را میخواند: «اللهم ارفعنی فی اعلی درجات هذه الندبه و اعنی بعزم الاراده».

 

«خدایا مرا به بالاترین درجات این دعوت بالا ببرد، و با عطا کردن اراده اي استوار کمکم کن.»

 

دعای برای رفع مشکلات – جهت هر مشکلی که دارید

گویند از حضرت‌امیرالمؤمنین«ع» منقول است هرگاه مشکلی مرا پیش آمد این کلمات بر سه پاره کاغذ می نوشتم ودر آب روان می‌انداختم. آن مشکل حل می ‌شد و کلمات این است.

 

«هُوَ الحافِظُ وَ الْکافِيُ وَحْدَهُ»

 

دعای حضرت علی (ع) برای رفع مشکل

 

امیدواریم مشکلات شما به زودی رفع شود و حاجت بگیرید . در پایین همین قسمت می توانید از دیگر دعا های موجود برای رفع مشکلات زندگی و کار و پول بخوانید.

جدیدترین مطالب سایت