دعای خواندنی برای پولدار شدن از زبان حضرت معصوم

مجموعه : مذهبی و دینی
دعای خواندنی برای پولدار شدن از زبان حضرت معصوم

چگونه با دعا خواندن ثروتمند بشویم ؟ 

 

برای خواندن دعا ثروتمند شدن اول باید آمادگی آن ثروت را داشته باشیم در ادامه می توانید تالاب را دنبال نمایید .

 

از حضرت محمد ص دعایی برای ثروتمند  شدن ” افزایش رزق و روزی ” نقل شده هست که بسیار عظیم الشان هست.

 

دعایی برای ثروتمند شدن از حضرت محمد ص

 
 وَ مَنْ يَتَّقِ اللهَ يَجْعَلْ لَهُ مَخْرَجاً* وَ يَرْزُقْهُ مِنْ حَيْث لا يَحْتَسِبُ وَ مَنْ يَتَوَکَّلْ عَلَى اللهِ فَهُوَ حَسْبُهُ اِنَّ اللهَ بالِغُ اَمْرِهِ قَدْ جَعَلَ اللهُ لِکُلِّ شَيْىء قَدْراً
 

آیه و من یتق الله ختم آیه من یتق الله جهت وسعت رزق و روزی از برای وسعت رزق و گشایش روزی در روز پنجشنبه اول ماه شروع کرده و تا چهل و یک روز هرروز سیصد و پنجاه و نه مرتبه آیه مذکور آیات دو و سه سوره طلاق : و من یتق الله تا لکل شی قدرا  را بدون تکلم با کسی بخواند که بسیار مجرب هست و بعد از اتمام هر آیه بگوید: “یا فتاح یا رزاق یا واسع” خاصیت آیه ” من یتق الله ..

 

در برکت در مال و وسعت رزق و روزی هر کس تقوای الهی پیشه کند و از گناه دوری کند , خداوند راه نجاتی برای او فراهم میکند و وی را از جایی که گمان ندارد روزی می‌دهد و هر کس بر خدا توکل نماید خدا وی را کفاف می‌کند و خداوند فرمان خود رابه انجام می‌رساند و خدا برای هر چیزی اندازه اي داده هست.

 

این آیه از امیدبخش ترین آیات قرآن کریم هست که تلاوت آن دل را صفا و و جان را نور می بخشد در حدیثی از ابوذر غفاری نقل شده که حضرت رسول اکرم صلی الله علیه و آله و سلم فرمود : من آیه اي را در قرآن می شناسم که اگر تمام انسانها دست به دامن آن زنند برای حل مشکلات آن ها کافی هست پس آیه فوق را سه مرتبه با تکرار تلاوت فرمود ودر حدیث دیگر فرمود : خداوند پرهیزگاران را از شبهات جهان و اوضاع سخت مرگ و شدائد روز قیامت رهایی بخشید.

 

اگرچه مفهوم آیه این نیست که انسان دست از تلاش و کوشش بکشد.

 

چنانچه حضرت صادق علیه السلام فرمود : وقتی آیه فوق نازل شد عده ي درها رابه روی خود بسته و رو به عبادت آوردند و گفتند خداوند روزی ما را عهد ه دار شد.

 

این خبر به گوش پیغمبر رسید کسی را نزد آن ها فرستاد که چرا چنین کرده اید هر کس چنین کاری کند دعای او مستجاب نمی‌شود بر شما باد بر کار و تلاش دوست با تقوا

 

جدیدترین مطالب سایت