فروش ابزار و یراق کابینت در فروشگاه اینترنتی چوبینر

مجموعه : رپورتاژ آگهی
فروش ابزار و یراق کابینت در فروشگاه اینترنتی چوبینر

همه افراد اعم از مصرف کننده و تولیدکننده در هنگام خرید و ساخت محصولات چوبی، فلزی، شیشه ای کیفیت ابزار و یراق آلات را در نظر می گیرند. یکی از محصولات کاربردی در منازل کابینت می باشد و برای همه ما مرحله انتخاب ابزار و یراق مهم است که در کیفیت نهایی موثر می باشد. فروشگاه اینترنتی چوبینر یکی از فعالین در صنعت چوب می باشد که در زمینه ابزار و یراق کابینت برندها و مدل های مختلفی را عرضه می نماید، در ادامه این متن قصد داریم اطلاعات بیشتری را در رابطه با یراق آلات کابینت در اختیارتان قرار دهیم.

 

یراق آلات کابینت

یراق آلات کابینت جزء ابزار آلاتی در صنعت چوب محسوب می شوند که نقش مهمی در زیبایی و کیفیت کمد و کابینت دارند. لازم است یادآوری کنیم که از موارد استفاده یراق آلات کابینت می توان به جنبه تزیینی آن ها اشاره نمود. علاوه بر موثر بودن در زیبایی کار این محصولات ابزار آلات مهمی در استفاده صحیح و آسان از کابینت، کمد، بوفه و … می باشند. یراق آلات کابینت از تنوع بالایی برخوردار است که در این مقاله به معرفی تعدادی از آن ها خواهیم پرداخت:

 

جک کابینت

لولا

دستگیره کابینت

 

لازم به ذکر است علاوه بر مواردی که در این مقاله به آن ها می پردازیم مواردی از قبیل ریل، سیستم های روشنایی و پریز، یراق آلات آنتیک، اتصالات، تجهیزات کمد و کابینت و مواردی از این قبیل جزء یراق آلات مورد استفاده در صنعت چوب محسوب می شوند و در کمد، کابینت، بوفه، صندوقچه و لوازم دکوری به کار می روند که در مقالات آینده به آن ها خواهیم پرداخت.

 

جک کابینت

یکی از یراق آلات کابینت که در طراحی درب کابینت و نحوه باز و بسته شدن آن موثر است جک کابینت می باشد. جک کابینت نیز مانند سایر یراق آات در مدل های مختلفی تولید می شود که با توجه به اندازه در کابینت و قدرتی که برای باز و بسته کردن آن نیاز است تهیه می شود. لازم به ذکر است که جک کابینت به شکلی طراحی می شود که در مواردی باز و بستن آن با مکانیزم برق، یا لمس صفحه انجام می شود. جک کابینت در دو دسته بندی جک بالا بازشو و جک پایین بازشو تقسیم می شود که اگر تقسیم بندی تخصصی تری برای آن ها در نظر بگیریم در مدل های مختلفی که به شرح زیر می باشند تولید می شود:

 

فروش ابزار و یراق کابینت در فروشگاه اینترنتی چوبینر

جک پمپی: جک پمپی که به جک گازی معروف است جهت باز و بسته شدن درب آب چکان ها به کار می رود و در سه مدل مختلف از قبیل جک پمپی 80 نیوتن، 100 نیوتن و 120 نیوتن تقسیم می شود.

جک گازی 80 نیوتنی: جک 80 نیوتن را معمولا برای درهای 70 سانتی متری به کار می برند.

جک گازی 100 نیوتنی: جک 100 نیوتنی در باز و بسته کردن درب 70 تا 100 استفاده می شود.

جک گازی 120 نیوتنی: بر روی درب های بالای یک متر از جک پمپی 120 نیوتنی استفاده می کنند.

جک اتوبوسی: جک اتوبوسی که به جک آسانسوری نیز خوانده می شود و باز و بسته شدن آن مانند درب اتوبوس می باشد.

جک HL: جک HL به شکلی طراحی شده است که هنگام باز شدن در جهت بالا حرکت می کند و موازی با بدنه کابینت باز می شود. لازم به ذکر است که جک HL مورد مناسبی برای کابینت های بخش های بالای آشپزخانه می باشد.

جک HK: از جک HK برای درب های سبک و کابینت های با عمق کم استفاده می شود. این مدل جک اتوبوسی به شکلی طراحی شده است که هنگام باز شدن حول محور بالا می چرخد.

جک HF: جک HF یک نمونه زیبا و به صرفه از جک های اتوبوسی است که نسبت به سایر مدل ها برای باز شدن فضای کمتری لازم دارد؛ همچنین این مدل جک برای درب های دو تکه به کار می رود.

جک HS: با نصب جک HS درب به صورت زاویه دار باز می شود و یک انتخاب مناسب و کارآمد برای کابینت های بلند و مرتفع است زیرا برای باز شدن سقف بلندی را نیاز ندارد.

 

فروش ابزار و یراق کابینت در فروشگاه اینترنتی چوبینر

لولا

لولا برای باز و بسته شدن درب کابینت، کمد، بوفه، درب و پنجره های منازل و جعبه های آنتیک استفاده می شود و در ساخت آن پین و دو برگ به کار رفته است. لولا نیز مانند سایر یراق آلات کابینت در مدل های مختلفی تولید می شود و از لحاظ شکل ظاهری و ابعاد با یکدیگر متفاوتند که به شرح زیر می باشند:

 

لولا گازور: لولا گازور به دو صورت لولا گازور استاندارد و لولا گازور زاویه دار تولید می شود. لولا گازور از لحاظ شکل ظاهری با لولاهای معمولی متفاوت است و از جک و فنرهای مخصوصی تشکیل شده است. همچنین لولا گازور در باز و بسته شدن راحت درب ها موثر است و مدل زاویه دار آن برای کابینت هایی که در کنچ و زوایا قرار می گیرند قابل استفاده است.

 

لولا مصارف ویژه: همان طور که از نام این لولا مشخص است برای مصارف خاص به کار می رود برای مثال در مواردی که قصد داریم لولا مخفی باشد از لولاهای خاص یا همان مصارف ویژه استفاده می شود. علاوه بر این لولا چرخ خیاطی، لولا پاشنه و لولا بادبزنی نمونه هایی از انواع لولا مصارف ویژه می باشند.

 

لولا متری: لولا متری از لحاظ شکل ظاهری به لولای ساده شباهت دارد و از پین و برگ تشکیل شده است. لولا متری را می توان به صورت یکسره استفاده نمود یا در صورت نیاز برش زد و در قسمت های مختلف به کار برد.

 

لولا قابلبه: لولا قابلبه که در مواردی به لولا قابلمه نیز معروف است جزء کاربردی ترین لولاها محسوب می شود. این لولا دارای یک خمیدگی در قسمت بدنه و برگ ها می باشد.

 

لولا بادبزنی: لولا بادبزنی به لولای دوطرفه معروف است و برای درب هایی به کار می رود که از دو جهت قابل باز و بسته شدن هستند.

 

فروش ابزار و یراق کابینت در فروشگاه اینترنتی چوبینر

دستگیره کابینت

یکی از یراق آلات کابینت و کمد که در زیبایی کار موثر است دستگیره می باشد. علاوه بر نقش دستگیره در زیبایی کابینت این یراق اهمیت بالایی در راحتی استفاده از کابینت و کمد دارد. دستگیره کابینت نیز مانند سایر ابزار و یراق کابینت در ابعاد، مدل و سبک های مختلف تولید و عرضه می شود که به شرح زیر می باشند:

 

دستگیره کابینت کلاسیک: دستگیره کابینت کلاسیک معمولا مناسب نصب بر روی کابینت های کلاسیک، ممبران، طرح رومی و مواردی از این قبیل می باشد. به طور کلی دستگیره کلاسیک برای کابینت هایی که دارای طرح های شلوغ، پر از نقش و نگار و تجملاتی می باشند به کار می رود، بنابراین متناسب با کابینت این مدل دستگیره ها نیز دارای شیارها، طرح گل و کنده کاری هایی هستند که به آن شکل تجملاتی و شلوغی می دهد. لازم به ذکر است که دستگیره کابینت کلاسیک به صورت تک پیچ، دو پیچ، دکمه ای و میله ای تولید می شود.

 

دستگیره کابینت مدرن: یک مدل دیگر از انواع دستگیره، دستگیره کابینت مدرن می باشد. دستگیره مدرن مناسب کابینت های جدید می باشد که عاری از نقش و نگار، کنده کاری و تجملات می باشد و دارای طراحی ساده است. لازم به ذکر است که دستگیره مدرن در اشکال مختلفی از قبیل تک پیچ، دو پیچ، دکمه ای و مستطیلی تولید و عرضه می شوند.

 

دستگیره کابینت توکار: یکی از مدل های جدید دستگیره کابینت نوع توکار آن می باشد. دستگیره کابینت توکار در اشکال هندسی مختلفی از قبیل مستطیل، مربع و دایره تولید می شود. علاوه بر اشکال مختلف، از لحاظ سبک نیز متفاوت هستند و به صورت کلاسیک و مدرن عرضه می گردند. برای نصب دستگیره توکار معمولا به وسیله اورفرز یا مته گازور حفره ای مطابق با سایز دستگیره ایجاد می شود و با کمک پیچ یا چسب دستگیره ها نصب می گردند.

 

دستگیره کابینت مخفی: یک نمونه از انواع دستگیره کابینت مدل مخفی می باشد که به شاخه ای نیز معروف است. دستگیره کابینت مخفی به صورت متری تولید می گردد و متناسب با ابعاد و سایز درب کابینت برش زده می شود. لازم به ذکر است که دستگیره کابینت شاخه ای به شکل های مختلفی از قبیل G، L و U تولید می شود که اگر از کناره و بغل به دستگیره نگاه شود شکل آن شبیه حروف جی، ال یا یو انگلیسی می باشد.

 

قیمت ابزار و یراق آلات کابینت

لازم به ذکر است که ابزار و یراق آلات کابینت در مدل های مختلفی تولید می شود که در فروشگاه چوبینر موجود می باشند. جهت کسب اطلاعات لازم درباره قیمت انواع ابزار و یراق آلات کابینت می توانید از طریق راه های زیر با چوبینر ارتباط برقرار کنید:

02166563048   –   09021235626   –   09355069269
Choobiner.ir

جدیدترین مطالب سایت