آشنایی با جاذبه های کیش در تورهای این شهر

مجموعه : رپورتاژ آگهی
آشنایی با جاذبه های کیش در تورهای این شهر

کیش جزیره ای در استان هرمزگان و کشور ایران است و به سبب همین جزیره بودن و جاذبه های گردشگری و توریستی فراوان هر ساله پذیرای تعداد زیادی گردشگر است.

 

جزیره کیش دارای جاذبه های گردشگری فراوانی است که از میان آن ها می توان به تماشای کشتی یونانی و  خرید و گشت و گذار در بازارهای کیش ، گشت و گذار در ساحل و … نام برد.

 

همانطورکه می دانید دور تا دور جزیره کیش را آب فرا گرفته است و به همین سبب تفریحات آبی زیادی در این جزیره برای علاقه مندان به این نوع از تفریحات وجود دارد. اکنون می خواهیم تفر یحات آبی جزیره کیش را برای دوست داران این تفریحات، نام ببریم.

 

تفریحات و جاذبه های آبی جزیره کیش به یک یا دو مورد ختم نمی شود و از انواع آن ها می توان به چترسواری (پاراسیلینگ) و غواصی گرفته تا موج سواری و جت اسکی، قایق سواری با قایق های کف شیشه ای و تماشای دنیای رنگی زیر آب، غواصی، بادی مارینا، بیگ بال، انواع پلاژها، کایت بوردینگ، فلای بورد و شنا اشاره کرد.

 

آشنایی با جاذبه های کیش در تورهای این شهر

غواصی

غواصی به انواع فن های شناوری در زیر آب گفته می شود که معمولا افرادی که شنا بلدند به این ورزش روی می آورند. البته غواصی خود نیز دارای زیر شاخه هایی است که شامل غواصی آزاد، غواصی اسکوبا، غواصی اسکوبا مدار باز، غواصی اسکوبا مداربسته، غواصی با تغذیه از سطح و غواصی اشباع می شود. همچنین در کنار غواصی تفریحات دیگری مانند اسنورکلینگ، نایت دایو، عکاسی ماکرو و… نیز داشته باشید. اسنورکینگ به نوعی از غواصی می گویند که به صورت سطحی است و با ماسک و لوله تنفس انجام می شود. نایت دایو نیز غواصی در شب است که می تواند برای بسیاری از دوست داران آب لذت پذیر باشد. عکاسی ماکرو نیز نوعی از عکاسی است که از فاصله ی نزدیک و در اندازه کوچک است.

 

آشنایی با جاذبه های کیش در تورهای این شهر

بادی مارینا

از دیگر تفریحات آبی جزیره زیبای کیش در تور کیش  بادی مارینا است که یکی از محبوب ترین تفریحات آبی جهانی است. در این ورزش وسایل تفریحی بادی را بر روی سطح آب می چینند و شما می توانید با قدم زدن برروی آن ها از قدم زدن برروی دریا لذت ببرید. همچنین از دیگر کارهایی که می توانید در این ورزش انجام دهید، سوار شدن بر روی سرسره های آبی و شیرجه زدن به درون دریا است که خود نیز لذتی وصف نشدنی دارد و توصیه می کنیم حتما اگر از شنا کردن و دریا نمی ترسید، برای یک بار هم که شده خود را از این لذت بی نظیر محروم نکنید.

 

بیگ بال

از دیگر ورزش ها و تفریحات آبی که بسیار طرفدار دارد و بسیار هیجان انگیز است می توان به ورزش بیگ بال اشاره کرد. در این ورزش شما را به درون توپی بزرگ قرار می دهند و شما می توانید باعث قِل خوردن این توپ بر روی آب شوید. این ورزش را در ساحل مرجان می توانید تجربه کنید. البته بسته به گرمی هوا و همچنین در ساعات میانی روز این ورزش به کسی ارائه نمی شود.

آشنایی با جاذبه های کیش در تورهای این شهر

پلاژها

پلاژها در همه جای دنیا درکنار دریا وجود دارند که به شما این امکان را می دهند که در شرایطی راحت و همچنین ایمن بتوانید با خیالی آسوده و زیر نظر مربی شنا، از راه رفتن و شنا کردن در دریا لذت ببرید. پلاژ بانوان در سواحل شمالی جزیره و پلاژ آقایان در شمال شرقی جزیره کیش قرار دارد. این پلاژها نیز شامل امكاناتی چون دوش آب شیرین، سایه‌بان و نورپردازی مناسب، سالن بدنسازی، مربیان شنا و نجات غریق می باشند.

 

اسکوتر غواصی

اسکوتر غواصی هم از دیگر تفریحات آبی این جزیره دوست داشتنی و خارق العاده است که در این تفریح شما نوعی غواصی با اسکوتر غواصی انجام می دهید.

 

آشنایی با جاذبه های کیش در تورهای این شهر

 کایت بوردینگ

کایت بوردینگ  از تفریحات بسیار جالب کیش و جذاب در کنار دریا است که این ورزش از تلفیق اسکی روی آب و پاراگلادینگ تشکیل شده است.

فلای بورد

یکی دیگر از هیجان انگیز ترین و جسورانه ترین تفریحات آبی فلای بورد است. عموما کسانی که خیلی ترس از آب و ارتفاع ندارند و به دنبال کسب و تجربه جدیدی از هیجان هستند این ورزش و تفریح را انتخاب می کنند. در این ورزش به وسیله ی فلای برد شما می توانید در ارتفاع معلق شوید.

 

این وسیله با یک  شیلنگ 18 متری که به جت اسکی متصل است می تواند شما را در هوا معلق نگه دارد. این وسیله با پمپاژ و فشار آب به فرد اجازه مانور دادن و انجام حرکات نمایشی را می دهد.

 

همچنین در این مجموعه تور کیش مربیان ماهر و با تجربه این رشته ورزشی، از ابتدای مسیر تا انتهای مسیر همراه شما خواهند بود. ممنوعیت استفاده از این ورزش برای خانم های باردار و افرادی که سابقه بیماری صرع دارند است زیرا با افزایش ادرنالی در خون و یا خطر سقوط ممکن است این عزیزان و همچنین افراد مسن دچار آسیب های جبران ناذیری شوند.

 

جدیدترین مطالب سایت