ارزان ترین مراکز خرید در سفرهای نوروزی

مجموعه : رپورتاژ آگهی
ارزان ترین مراکز خرید در سفرهای نوروزی

اگر شما هم می خواهید که نوروز امسال به یکی از مقاصد گردشگری استانبول، آنتالیا، دبی، تایلند و یا هند سفر کنید و اتفاقا اهل خرید هم هستید، به شما توصیه می کنیم که این مطلب را با دقت بخوانید. چراکه در ادامه می خواهیم ارزان ترین مراکز خرید این مقاصد گردشگری را به شما معرفی کنیم تا در تورهای نوروزی امسال بتوانید خرید ارزان تری را تجربه کنید. این مراکز خریدی که در ادامه به شما معرفی می کنیم، ارزان ترین مراکز خرید استانبول، آنتالیا، دبی، تایلند و هند هستند و مسلما خرید از آن ها به نفع شماست!

 

ارزان ترین مرکز خرید استانبول در تور استانبول نوروز 99

اگر به دنبال خرید ارزان از برندهای مشهور در تور استانبول هستید، به شما توصیه می کنیم که حتما از مرکز خرید اوت لت سنتر اولیویوم استانبول دیدن کنید. در این مرکز خرید، اجناس کالکشن های قدیمی تر برندهای مشهور با قیمت های بسیار مناسب به فروش می رسد. به همین دلیل هم هست که به شما توصیه می کنیم اگر به دنبال خرید ارزان در تور استانبول نوروز 99 هستید، بازدید از این مرکز خرید را از دست ندهید.

 

ارزان ترین مراکز خرید در سفرهای نوروزی

ارزان ترین مرکز خرید آنتالیا در تور آنتالیا نوروز 99

مرکز خرید ترا سیتی آنتالیا یکی از ارزان ترین مراکز خرید آنتالیا است. این مرکز خرید حراج های فصلی خوبی دارد و معمولا بعضی از فروشگاه هایش در تخفیف هستند. به همین دلیل به شما توصیه می کنیم که حتما در تور آنتالیا نوروز 99 از این مرکز خرید دیدن کنید و یک به یک از فروشگاه ها و بوتیک های تخفیف دار آن دیدن کنید تا بالاخره بتوانید لباس های مورد نظرتان را با قیمتی مناسب در تور آنتالیا تهیه کنید. مرکز خرید اوت لت دیپو نیز از جالب ترین مراکز خرید ارزان آنتالیا است که شرایطش تقریبا مشابه با مرکز خرید اوت لت سنتر اولیویوم در تور آنتالیا است و در آن هم اجناس کالکشن های قدیمی تر برندهای مشهور بین المللی و ترکیه ای با قیمت های کمتر به فروش می رسد.

 

ارزان ترین مرکز خرید دبی در تور دبی نوروز 99

بازار چینی های دبی از ارزان ترین مراکز خرید دبی است. به شما توصیه می کنیم که حتما زمانی را در تور دبی به بازدید از این مرکز خرید اختصاص دهید تا بتوانید سوغاتی های ارزانی را از آن تهیه کنید. بازار چینی های دبی با نام مرکز خرید دراگون مارت دبی نیز شناخته می شود و به این خاطر به آن بازار چینی های دبی می گویند که در آن اجناس چینی و ارزان به فروش می رسد. با این حساب به شما توصیه می کنیم که اگر به دنبال خرید لباس ارزان در تور دبی نوروز 99 هستید، حتما از این مرکز خرید جذاب و ارزان بازدید داشته باشید.

ارزان ترین مراکز خرید در سفرهای نوروزی

ارزان ترین مرکز خرید تایلند در تور تایلند نوروز 99

مرکز خرید ام بی کی سنتر بانکوک ارزان ترین مرکز خرید تایلند است و می توان گفت که یکی از محبوب ترین مراکز خرید تایلند نیز به حساب می آید. در این مرکز خرید که در بانکوک واقع شده است، انواع و اقسام لباس ها و اجناس تایلندی به فروش می رسد و به خاطر همین تایلندی بودن اجناسش هم هست که امکان خرید ارزان در آن وجود دارد. به شما توصیه می کنیم که حتما از مرکز خرید ام بی کی سنتر بانکوک در تور بانکوک دیدن کنید و به هیچ عنوان از کنار این مرکز خرید ارزان در تور تایلند نوروز 99 ساده نگذرید.

ارزان ترین مراکز خرید در سفرهای نوروزی

ارزان ترین مرکز خرید هند در تور هند نوروز 99

بازار چاندی چوک یکی ارزان ترین مراکز خرید هند است. این بازار در شهر زیبای دهلی واقع شده است و انواع و اقسام اجناس ارزان در آن به فروش می رسد. به همین دلیل هم هست که اکثر توریستانی که با تور هند به شهر دهلی سفر می کنند، برای خرید سوغاتی به بازار چاندی چوک مراجعه می کنند. نکته ای که در مورد خرید از بازار چاندی چوک هند وجود دارد، این است که به هیچ عنوان نباید بدون گرفتن تخفیف از فروشنده هایش، خریدتان را نهایی کنید! به شما توصیه می کنیم که از تمام مهارت های خود برای تخفیف گرفتن از فروشنده های این بازار در تور هند نوروز 99 استفاده کنید تا خریدتان برایتان به صرفه تمام شود و بتوانید با دست پر از این بازار خارج شوید.

ارزان ترین مراکز خرید در سفرهای نوروزی

جدیدترین مطالب سایت