استعلام بیمه شخص ثالث در قانون جدید چگونه می‌شود؟

مجموعه : رپورتاژ آگهی
استعلام بیمه شخص ثالث در قانون جدید چگونه می‌شود؟

استعلام بیمه شخص ثالث در قانون جدید

همان‌ طور که به کرات ذکر شد از روز سه‌شنبه 17 بهمن‌ماه 96 تعرفه بیمه خودرو شامل تخفیف‌هاي‌ بیمه شخص ثالث دستخوش تغییراتی شد. از این پس دیگر با تصادف کردن و استفاده از کوپن بیمه تمام تخفیف‌هاي‌ بیمه از بین نخواهد رفت و از طرف دیگر تخفیف عدم خسارت بیمه شخص ثالث نیز تغییر کرده و مثل گذشته نیست. این تخفیف عدم خسارت سالانه از 10% به 5% کاهش یافته است و تا سقف 70% مانند قبل ادامه پیدا میکند.

 

این موضوع یقیناً روی مبلغ بیمه شخص ثالث تأثیر خواهد گذاشت و نرخ آنرا تغییر خواهد داد. حال سؤالی که در این جا مطرح میشود این است که با توجه به تغییر کردن این قانون و نحوه ارزیابی این بیمه، از کجا میتوانیم محاسبه حق بیمه شخص ثالث خودرا انجام دهیم. آیا فروشندگان بیمه قیمت‌هاي‌ خود رابه‌روز کرده‌اند؟

 

مناسب‌ترین روش برای دریافت استعلام قیمت بیمه چه راهی است؟ راهی که بتوان به قیمت بیمه شرکت‌هاي‌ مختلف دست پیدا کرد و بهترین گزینه را خریداری کرد.

استعلام بیمه شخص ثالث در قانون جدید چگونه می‌شود؟

استعلام آنلاین بیمه شخص ثالث

بیمیتو سامانه‌اي آنلاین برای مقایسه، مدیریت و خرید آنلاین بیمه است. با بیمیتو می توان هزینه بیمه خودرو عم از بیمه شخص ثالث و بدنه رابه‌صورت آنلاین دریافت کرد. علاوه بر بیمه‌هاي‌ اتومبیل می توان استعلام بیمه عمر، مسافرتی، آتش‌سوزی منزل و… را نیز از طریق سامانه بیمیتو دریافت کرد؛ سپس بیمه موردنظر خودرا با توجه به اولویت‌هاي‌ خود به‌ صورت اینترنتی خریداری کرد.

 

برای پی بردن به قیمت دقیق و به‌روز انواع بیمه از جمله بیمه شخص ثالث میتوان به سامانه بیمیتو مراجعه کرد، اطلاعات لازم مانند نوع ماشین، مدل، سال ساخت، تعداد سال تخفیف، نوع کاربری ماشین و تاریخ سررسید را وارد کرد تا بتوان به فهرستی از بیمه‌هاي‌ مختلف و مشخصات آن‌ها دست پیدا کرد.

 

دراین لیست می توان بیمه‌هاي‌ شخص ثالث مختلف رابا توجه به پارامترهای مختلفی از جمله سطح توانگری شرکت‌هاي‌ بیمه، میزان رضایت مشتریان از پرداخت خسارت، تعداد شعب پرداخت خسارت، میانگین زمان پاسخگویی به مشتریان و از همه ی مهم‌تر قیمت حق بیمه آن‌ها مقایسه کرد.

 

این مقایسه و خرید آنلاین مناسب‌ترین گزینه در کمترین زمان ممکن قابل انجام است و از هرکجا که به اینترنت دسترسی داشته باشید شدنی است. همین الآن میتوانید وارد سامانه بیمیتو شوید و با ورود اطلاعات، استعلام بیمه موردنظر خودرا دریافت کنید و نسبت به نرخ جدید بیمه‌هاي‌ شخص ثالث مطلع گردید.

 

رپورتاژ آگهی در تالاب

جدیدترین مطالب سایت