این 3 اشتباه سطحی در سفر تعطیلات شما را به هم میزند!

مجموعه : رپورتاژ آگهی
این 3 اشتباه سطحی در سفر تعطیلات شما را به هم میزند!

اشتباهاتی که ممکن است در سفر تعطیلات شما را خراب کند را در اینجا به شما معرفی خواهیم نمود.

 

اشتباه 1 : نوشیدن آب

یکی از مسائلی که رعایت کردن آنها مخصوصا در سفر بسیار اهمیت دارد توجه به آب آشامیدنی است. کمترین اشکالی که با نوشیدن آب ناسالم یا آبی که از صحت آن اطمینان ندارید پیش می آید دردهای شکمی، اسهال، مسمویت و ضعف شدید بدنی است.

 

تصور کنید! یکی از این مشکلات کافی است تا سفر شما به کل به هم بریزد. مخصوصا در سفرهای کوتاه مدت مثل سفرهای تجاری فاجعه است. شما بعد از کلی هماهنگی برای یک جلسه کاری بسیار با اهمیت و بستن قرار داد به تهران سفر می کنید. کلا 2 روز زمان دارید و حجم انبوهی از کارها، اما پس از مسواک خود در اتاق هتل مقداری آب از شیر می خورید و همین کافی است تا شانس با شما یار نباشد. تمام زمان شما صرف درمان و بهبود دل درد و ضعف های ناشی از آلودگی آب است و جلسه را نیز از دست خواهید داد.

 

جایگزین : به جای آنکه در شک و تردید سلامت آب باشید، از بطری های آب معدنی استفاده کنید. در اکثر هتل های تهران و یا به صورت کلی ایران، تهیه آب معدنی برای میهمان جزو خدمات اولیه است. تنها کافی است تا از مهر و موم بودن درب بطری اطمینان حاصل کنید.

 

اشتباه 2 : پوست نکردن میوه ها

این 3 اشتباه سطحی در سفر تعطیلات شما را به هم میزند!

اسهال، یکی از رایج ترین مشکلاتی است که از خوردن میوه نشسته به وجود می آید. فاجعه است! نام کسی که در سفر دچار این مشکل می شود را می توان در فهرست 10 بدشانس بزرگ سال آورد.

 

تصور کنید! پس از مدت ها پس انداز مالی و برنامه ریزی، موفق می شوید تا رئیس متقاعد کنید تا با مرخصی شما برای یک سفر سه روزه به کیش موافقت کند. برای آنکه بهترین خاطره را از این سفر برای خود و دوستانتان رقم زنید خساست نکرده و برای رزرو هتل در کیش، یکی از بهترین، لوکس ترین و گرانترین هتل ها را انتخاب می کنید اما پس از آنکه اولین میوه را از بوفه صبحانه هتل میل می کنید سفر شیرین شما نابود شده و تمام روزهای آینده را با بیماری اسهال دست به گریبان می شود. چه کابوسی…

 

جایگزین : هر میوه و سبزیجات که خودتان آنها را نشسته اید پوست بگیرید. زمانی هم که خودتان می خواهید آنها را بشورید حتما از محلول شستوشوی ضد باکتری برای سبزیجات که در بسیاری از فروشگاه های مواد غذایی در دسترس است، استفاده کنید.

 

اشتباه 3 : تغییر در میزان کافئین روزانه

این 3 اشتباه سطحی در سفر تعطیلات شما را به هم میزند!

اگرچه تعدیل کردن مصرف کافئین مصرفی، اقدام بسیار مفیدی خواهد بود، اما هرگز این کار را در سفر آغاز نکنید.

 

تصور کنید! فرزند شما در یکی از دانشگاه های شهر مشهد تحصیل می کند می خواهید پس از مدت ها برای دیدن او به این شهر سفر کنید. بلیط هواپیما گرفته و اقدام به رزرو هتل در مشهد می کنید. اما پس از رسیدن به مقصد، آنقدر درگیر فشار و شلوغی سفر می شوید که دو فنجان قهوه روزانه شما به صفر می رسد.  نتیجه آن برای شما یک سر درد ممتد در طول هفته آخر بود.

 

جایگزین : تعطیلات لزوما زمان تغییر رژیم غذایی شما نیست مگر آنکه به طور خاص و در زمان معینی مجبور به ترک بعضی از عادت های بد غذایی باشید. بنابراین تا جای ممکن روال طبیعی خود را در سفر حفظ کنید.

 

رپورتاز آگهی در سایت تالاب

جدیدترین مطالب سایت