انتخاب تالار عروسی و باغ تالار بصورت آنلاین

مجموعه : رپورتاژ آگهی
انتخاب تالار عروسی و باغ تالار بصورت آنلاین

تالار عروسی و باغ تالار بصورت آنلاین

امروزه با گسترش گوشی های هوشمند مردم بیشتر نیازهای خود را از طریق انیترنت تامین می نمایند یکی از مهمترین نیازهای زوج های جوان انتخاب یک تالار عروسی یا باغ تالار ایده آل است.

 

یکی از سایت های مفید در خصوص خدمات دهندگان عروسی سایت تالارکده (  www.talarkadeh.com ) می باشد. این سایت با معرفی برندهای مختلف خدمات دهندگان به خصوص تالارهای عروسی و باغ تالارها کار را برای کاربران اینترنت آسان نموده است.

 

بسیاری از این مجموعه ها تخفیفات ویژه ای نیز ارائه نموده اند که کاربران می توانند از این تخفیفات نیز استفاده نمایند تا علاوه بر صرفه جویی در هزینه در وقت شما نیز تاثیر گذار است.

 

از طریق جستجو در این سایت به آسانی می توانید مجموعه مورد نظر خود را بر اساس موقعیت، سطح قیمت و امکانات جستجو کرده و با توجه به تصاویر انتخابی مناسب داشته باشید .

 

از آنجا که مهمترین قسمت در تهیه مقدمات عروسی، انتخاب مکان مناسب برای برگزاری جشن عروسی است که این مکان می تواند یک تالار پذیرایی شیک و مجلل یا یک باغ تالار زیبا باشد.

 

اگر مکانی که برای برگزاری مراسم عروسی خود در نظر می گیرید شرایط مناسبی نداشته باشد، حتی اگر هزینه زیادی برای مواردی مانند لباس عروس، دسته گل عروس و … کنید، باز مهمانان شما چندان لذتی از جشن نمی برند.

 

برای انتخاب یک تالار پذیرایی شیک و مناسب باید نکات مهمی را مدنظر قرار دهید. در این مقاله مجموعه ای از نکات مهم و کاربردی برای انتخاب یک تالار مناسب آورده شده است.

 

برای برگزاری مراسم در تالار عروسی یا باغ تالار به چه نکاتی توجه کنیم؟

روز عروسی روزی خاص و فراموش نشدنی برای عروس و داماد است. به منظور هر چه بهتر برگزار شدن این مراسم صرف نظر از اینکه شما یک تالار پذیرایی یا باغ تالار تهران را برای برگزاری مراسم خود انتخاب کرده اید، باید به نکات زیر توجه کنید.

 

1- ظرفیت تالار پذیرایی

مهمترین نکته ای که باید در انتخاب تالار عروسی در نظر بگیرید، ظرفیت سالن است. ظرفیت تالار باید با تعداد مهمانان متناسب باشد. اگر تالار پذیرایی گنجایشی کمتر از تعداد مهمانان شما داشته باشد، مشکلات زیادی از کم بودن تعداد صندلی ها گرفته تا تهویه سالن و خیلی موارد دیگر پیش می آید.

 

از طرف دیگر ظرفیت سالن نباید خیلی بیشتر از تعداد مهمانان باشد. زیرا خالی بودن سالن جنبه خوبی ندارد و علاوه بر اینکه مجبورید هزینه زیادی بابت سالن بزرگتر از حد نیاز خود بدهید، باعث می شود فیلم های شما نیز زیبایی لازم را نداشته باشند. بنابراین قبل از رزرو تالار پذیرایی حتماً تخمین درستی از تعداد مهمانان خود داشته باشید.

 

2- سیستم سرمایشی و گرمایشی تالار پذیرایی و باغ تالار

نکته مهم دیگری که در انتخاب تالار عروسی حتماً باید مدنظر داشته باشید، سیستم سرمایشی آن برای فصل گرم و سیستم گرمایشی تالار پذیرایی برای فصل سرد است. توجه به این نکته بسیار مهم است. در غیر این صورت خاطره خوبی از عروسی شما در ذهن مهمانانتان باقی نمی ماند.

 

3- فاصله تالار عروسی تا مرکز شهر

معمولاً تالارهای عروسی و باغ تالارها در خارج از شهرها قرار دارند. نکته دیگری که برای انتخاب تالار عروسی یا باغ تالار باید در نظر بگیرید بعد مسافت آن است.

 

بعضی از تالارهای پذیرایی عروسی در مسافت دورتری از شهر قرار دارند و بعضی نزدیکتر. هرچه تالار پذیرایی عروسی به شهر نزدیک تر باشد، برای مهمانان شما و خودتان بهتر است و مسافت کمتر و بالطبع ترافیک کمتری را تجربه خواهید کرد. سعی کنید حتی الامکان تالار عروسی که انتخاب می کنید به محل زندگی شما نزدیک تر باشد.

انتخاب تالار عروسی و باغ تالار بصورت آنلاین

4- دیزاین و دکوراسیون تالار

یزاین و دکوراسیون تالار و تشریفات عروسی تهران بسیار مهم است. در انتخاب تالارهای عروسی حتماً به کیفیت میز و صندلی ها و نحوه دیزاین آنها توجه کنید. صندلی ها باید راحت و مناسب بوده و کیفیت بالایی داشته باشند. میزها نیز باید جای کافی برای پذیرایی از مهمانان را داشته و نیز همگی سالم باشند.

چیدمان میز و صندلی ها در تالار در شیک نشان دادن تالار نقش مهمی دارد. به نورپردازی تالار عروسی، جایگاه عروس و داماد، استیج رقص و دکوراسیون تالار دقت کنید. هر چه طراحی و دیزاین تالار پذیرایی خلاقانه تر و مدرن تر باشد، عکس ها و فیلم های شما زیباتر بوده و رضایت شما و مهمانانتان بیشتر می شود.

 

5- پارکینگ مناسب

مطمئن شوید تالار یا باغ تالاری که برای مراسم عروسی خود در نظر گرفته اید دارای پارکینگ مناسب و با گنجایش کافی باشد. این موضوع از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا مسئولیت حفظ امنیت اموال مهمانانتان بر عهده شما است.

 

اگر در عروسی شما اتفاق ناخوشایندی بیفتد، با اینکه برای برگزاری این مراسم بسیار زحمت کشیده و هزینه کرده اید، کام شما و مهمانانتان تلخ خواهد شد. پس بهتر است از امنیت پارکینگ و داشتن ظرفیت مناسب و نگهبانان کافی اطمینان حاصل کنید.

 

6- تمیزی تالار و سرویس های بهداشتی

در انتخاب تالار عروسی مناسب حتماً باید به تمیزی و بهداشت تالارهای پذیرایی و سرویس های بهداشتی آن توجه کنید. باید مطمئن شوید تالار پذیرایی مورد نظر شما دارای سرویس بهداشتی متناسب با تعداد مهمانان شما باشد. در غیر این صورت مشکلات مهمی به وجود می آید. در ضمن کف سالن، رختکن، رومیزی ها، رویه صندلی ها و نیز در صورت وجود، آشپزخانه و محل سرو غذاها و نوشیدنی ها نیز پاکیزه و تمیز باشد. از مدیر تالار پذیرایی یا باغ تالار بخواهید که شخصی را مسئول رسیدگی به نظافت سالن و سرویس های بهداشتی کند و از یکی از بستگان یا دوستان نزدیک خود بخواهید که سرکشی های لازم را انجام دهند.

 

7- کیفیت غذا و نحوه برخورد پرسنل

صرف نظر از اینکه چه نوع غذایی را برای پذیرایی از مهمانان خود انتخاب کرده اید، باید کیفیت غذاها بالا بوده و خوشمزه باشند. توجه داشته باشید که غذاها حتماً باید داغ سرو شوند. پرسنل تالار پذیرایی عروسی یا باغ تالار باید مودب و خوش برخورد بوده و توجه داشته باشند که از همه مهمانان پذیرایی شود و مهمانان کم و کسری نداشته باشند.

منبع : www.talarkadeh.com

جدیدترین مطالب سایت