انواع مبل و سبک های فوق العاده شیک مبلمان پذیرایی

مجموعه : رپورتاژ آگهی
انواع مبل و سبک های فوق العاده شیک مبلمان پذیرایی

خانه معمار ارائه دهنده خدمات در زمینه نقشه ساختمان،نمای ساختمان و دکوراسیون داخلی می باشد.این مقاله در زمینه دکوراسیون داخلی و جهت آشنایی شما با انواع مبل ارائه گردیده است.پیشنهاد میکنیم تا پایان این مقاله با ما همرا شوید.

 

آشنایی با انواع مبل

انواع مبل را می توان با توجه به سبک و سلیقه خود جهت زیباتر کردن منزل و محیط زندگی انتخاب نمود. همانطور که می دانید مبلمان یکی از جذاب ترین و اساسی ترین وسایلی است که در قسمت پذیرایی و نشیمن منزل از آن استفاده می شود. به جرات می توان گفت مبلمان یکی از وسایل لازم و ضروری در دکوراسیون داخلی منزل به شمار می آید. چرا که تأثیر بسیار زیادی در طراحی و زیبایی خانه دارد.

 

بهتر است بدانید که مبل دارای انواع مختلفی است که در زیر به تعدادی از آنها اشاره می شود.

 

مبلمان راحتی و نیمه راحتی

مبل کلاسیک

مبل ال

مبل استیل

مبل شزلون

مبل تابی

از نظر جنس نیز از مترتال های مختلفی مثل چرم و انواع پارچه در رویه و چوب یا فلز در پایه استفاده می شود.

 

انواع مبل کلاسیک

سبک کلاسیک یکی از اصیل ترین و قدیمی ترین سبک های شناخته شده در زمینه مبل است. می توان گفت این سبک در واقع تلفیقی از مبلمان استیل و راحتی است. همچین این سبک از انواع مبل علاوه بر اینکه دارای ظاهری سلطنتی است، احساس آرامشی همانند مبلمان راحتی به افراد منتقل می کند. این سبک از گذشته تا به امروز در تمام خانه های ایرانی ماندگار و همیشگی بوده است.

انواع مبل و سبک های فوق العاده شیک مبلمان پذیرایی

مبل راحتی

از دیگر انواع مبل نوع راحتی است که اغلب به منظور راحتی و آسایش مورد استفاده افراد قرار می گیرد این مدل در بیشتر موارد دارای یک کاناپه دو نفره، کاناپه سه نفره و دو تک نفره می باشد. این نوع مبلمان را به راحتی می توانید با دیگر وسایل منزل ست و محیط بسیار زیبایی را خلق کنید.

 

مبل ال

بهتر است بدانید که مبل ال از دو کاناپه تک دسته تشکیل شده است که به شکلی شبیه حرف ال در کنار یکدیگر قرار می گیرند. استفاده از این نوع مبل برای فضاهای کوچک همچون نشیمن منزل گزینه مناسبی به شمار می آید. زیرا این مبل در یک سمت قرار گرفته است و همین امر موجب می شود از فضا به خوبی استفاده شود. بنابراین این گزینه برای کسانی که دارای محیطی نسبتا کوچک هستند، ایده آل و مناسب به شمار می آید.

انواع مبل و سبک های فوق العاده شیک مبلمان پذیرایی

مبل شزلون

یکی دیگر از انواع مبل، مدل شزلون است. در واقع این مدل به اندازه کافی بلند است و یک مبل راحتی در قالب صندلی می باشد. در واقع هدف اصلی از طراحی این نوع مبل تامین راحتی هر چه بیشتر افراد در موقع استراحت می باشد. بد نیست بدانید که خاستگاه این مبل کشور فرانسه است. مبل شزلون علاوه بر زیبایی خاص، جهت آرامش و راحتی افراد طراحی و ساخته شده است. این نوع مبل ها بیشتر جهت استفاده در داخل خانه و فضای بیرون مناسب هستند. به جرات می توان گفت امروزه این مدل مبل شکل همه کاره را پیدا کرده است.

 

مبل استیل

مبل استیل از دیگر انواع مبل پرکاربرد به شمار می آید;این مبل نسبت به مبل راحتی از وزن بیشتری برخوردار است، چرا که قسمت اعظم آن را کلاف تشکیل داده.
بهتر است بدانید جنس کلاف مبل استیل از جنس چوب می باشد. از اینرو در پایه ‌ها و دسته‌ های آن از منبت کارهای ظریف و طرح های خاصی استفاده می شود. بنابراین این مبل به دلیل مقاومت بالایی که دارد از دوام و طول عمر بالایی برخوردار است.

 

مبلمان تابی

مبلمان تابی علاوه بر داخل منزل در فضای بیرون مانند تراس، حیاط و پشت بام نیز استفاده می شود.
با مبلمان تابی حس خوب تاب خوردن و رفتن به دنیای بچگی را تجربه می کنید; داشتن مبلمان تابی می تواند علاوه بر زیبایی بخشیدن به منزل شما، بسیار لذت بخش نیز باشد.

 

جدیدترین مطالب سایت