با خدمات ویپ آی تی شبکه رایگان تماس بگیرید!

مجموعه : رپورتاژ آگهی
با خدمات ویپ آی تی شبکه رایگان تماس بگیرید!

آی تی شبکه یکی از شرکت های فنی موفق ایرانی است که برای سالیان سال در زمینه ی تجهیزات شبکه و راه اندازی آن، خدمات و تجهیزات VoIP، کابل شبکه و فروش انواع تلفن های VoIP نظیر برند های نیوراک ، گرند استریم و یلینک مشغول به کار بوده است.

 

خدمات و تجهیزات ویپ (تجهیزات VoIP) اگر چه شاید عنوان ناشناخته ای برای بسیاری از ما باشد، اما شاید جالب باشد که بدانید اکثر ما، بدون اینکه بدانیم هر روز از آنها استفاده می کنیم!

ما هر روز از آنها استفاده می کنیم!

 

بهترین تجهیزات VoIP را از آی تی شبکه بخواهید

تلفن تحت شبکه ترجمه شده ی Voice over IP یا VoIP می باشد. این سیستم اساسا یک راه انتقال صدا و محتوای رسانه ای با استفاده از اینترنت و تجهیزات شبکه و همچنین تجهیزات VoIP است.

 

این امکانات و تجهیزات اغلب شامل تلفن های ویپ یا تلفن های پرتابل خاص، نرم افزار هایی تحت عنوان سافت فون،  گیت وی ویپ (VoIP Gateway) و مراکز تماس تلفن مبتنی بر ip می باشند .

 

 آی تی شبکه ازجمله شرکت هایی است که در طول سابقه ی کاری خود متعهد بوده است که ضمن پشتیبانی کامل از مشتریان خود، بهترین و جدید ترین محصولات موجود در بازار را در اختیار کاربران خود قرار دهد.

 

از آنجایی که این تلفن ها، تلفن های جدید تر و بروز تری هستند و از تجهیزات شبکه برای اتصال خود استفاده می کنند، طبیعتا می توانند خدماتی را در اختیار کاربران قرار دهند که استفاده از آنها به وسیله ی تلفن های سنتی غیر ممکن، یا با هزینه های زیادی همراه است.

 

از جمله این امکانات می توان به استفاده از خطوط 4 و 5 رقمی سیپ ترانک ، انتقال خط تلفن ثابت از یک مکان به یک مکان دیگر ، تلفن گویا ،  ضبط مکالمات تماس ، تلفن گویا ، منشی تلفنی ، تلفن اینترنتی ، فکس سرور ، شنود ، دفترچه تلفن ، تعریف ساعات کاری شرکت و … اشاره کرد .

 

 البته لازم به ذکر است که امکانات شما تا حد زیادی بستگی به شرکت ارائه دهنده ی تلفن شما دارد. در این میان، برند های نیوراک و یلینک از با کیفیت ترین و شناخته شده ترین برند های ارائه دهنده خدمات ویپ درسطح دنیا هستند. از جمله بهترین محصولات مربوط به کمپانی نیوراک می توان به گیتوی های fxo وfxs آن اشاره نمود این گیتوی ها که در انواع 2 تا 96 پورت تولید می گردند، بهترین انتخاب برای راه اندازی تلفن های تحت شبکه می باشند که کیفیت بالا و تنظیمات راحت و انطباق عالی با سیستم تلفنی و مخابرات ایران از عمده ترین این دلایل می باشند. شما عزیزان می توانید به راحتی این محصول و بسیاری از محصولات مشابه و با کیفیت را در وب سایت آی تی شبکه سفارش دهید.  

 

تلفن تحت شبکه چطور کار می کند؟

به زبان ساده، هنگام استفاده از تلفن تحت شبکه، تجهیزات VoIP و تجهیزات شبکه ای صدای شما را با استفاده از برخی روش های خاص به اطلاعات دیجیتالی کد نگاری شده تبدیل می کنند و آن را مانند هر دیتای دیگری نظیر عکس، فیلم یا آهنگ، از طریق شبکه های کامپیوتری به شخص مورد نظر شما ارسال می کنند. در واقع سیگنال صدای آنالوگی شما به سیگنال دیجیتالی رمزنگاری شده تبدیل، و در سوی دیگر رمزگشایی می شود و شخص صدای شما را می شنود.

 

همین امر توسط نرم افزار هایی مانند اسکایپ و واتس اپ نیز اتفاق می افتند و این نرم افزار ها نوعی نرم افزار ویپ هستند و دلیل اینکه گفته شد ما هر روز از خدمات ویپ استفاده می کنیم همین است.

 

استفاده از محصولات آی تی شبکه چه مزایایی دارد؟

محصولات شرکت آی تی شبکه به دلیل استفاده از آخرین و به روز ترین تکنولوژی ها، می توانند مزایای بسیار زیادی را برای انواع کسب و کار های کوچک و بزرگ به وجود بیاورند. برخی از این امکانات، امکاناتی هستند که به راحتی نمی توان آنها را در تلفن های سنتی یافت. مواردی که در زیر مشاهده می کنید بخشی کوچکی از امکانات محصولات ماست:

 

کیفیت تماس بالا – وضوح بالای صدا در تلفن های ویپ، به خصوص تلفن های برند های مطرح نظیر نیوراک و یلینک به شفافی و واضحی تماس با تلفن های معمولی است و شخصی مورد نظر شما نخواهد فهمید که شما از یک تلفن اینترنتی استفاده می کنید.

 

حفظ امنیت و حریم خصوصی شما – همانطور که گفته شد، برای برقراری تماس های اینترنتی از تجهیزات شبکه و تجهیزات VoIP استفاده میشود. این تجهیزات صدای شما را توسط روش های پیچیده ای رمزنگاری می کنند تا امنیت تماس شما را تضمین کنند.

 

قابلیت حمل پذیری – از آنجایی که این تلفن ها از اینترنت استفاده می کنند، تا زمانی که شما به اینترنت دسترسی داشته باشید، می توانید در هر جایی تماس های خود را برقرار کنید.

 

تماس تصویری – بر اساس بررسی های تیم فنی آی تی شبکه، امروزه جدید ترین تلفن های ویپ که در کشور های پیشرفته استفاده می شوند، تلفن هایی هستند که علاوه بر صدای فرد، بتوانند تصویر او را نیز بر روی تلفن نشان دهند. همین تحقیقات باعث شده تا شرکت ما به عنوان یکی از شرکت های پیشرو در زمینه ارائه خدمات ویپ، آخرین تجهیزات VoIP را در لیست محصولات خود قرار داده و بروز ترین تکنولوژی را در اختیار هموطنان قرار دهد.

با خدمات ویپ آی تی شبکه رایگان تماس بگیرید!

یعنی باید تلفن قبلی خودم را فراموش کنم؟

برخی کسب وکار های ممکن است تا به حال هزینه ی زیادی برای سرویس های مخابراتی خود پرداخت کرده باشند و یا به هر دلیل دیگری نخواهند تلفن فعلی خود را کنار بگذارند. خبر خوش این است که ما در آی تی شبکه می توانیم این امکان را برای شما به وجود بیاوریم تا ضمن حفظ تلفن و سرویس قدیمی خود، از خدمات ویپ نیز بهره مند شوید.

 

آداپتور های ATA آداپتور هایی هستند که اساسا نقش یک پل ارتباطی میان تلفن های معمولی و تلفن های ویپ را ایفا می کنند. با استفاده از این آداپتور ها، شما می توانید تلفن خود را به شبکه متصل کرده و از آن به عنوان یک تلفن ویپ استفاده کنید. همچنین می توانید در هنگام لزوم تلفن خود را به حالت آنالوگ و معمولی برگردانید.

 

شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر از طریق راه های زیر با ما در ارتباط باشید:

تلفن تماس:  8112 6693 021 – 8977 6657 021

وب سایت ما: www.itshabake.com

ایمیل ما: info[at]itshabake.com

جدیدترین مطالب سایت